|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Vargen gaat op zondag, dude. |
|
quote: O ja fuck, daar zitten wij mee opgescheept je |
|
quote: hehehehehehehe Je moeder. |
|
Zet ik em wel ff recht neer voor je. Okee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kun je het mij ook gelijk even leren dan kheb er zin in Je moeder. |
|
Voor een paar biertjes, welja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik zit me opeens te bedenken: cannibal corpse mocht toch geen nummers van de eerste 3 cd's spelen in duitsland zo jah is dat niet leuk Je moeder. |
|
quote: Kee, maar geen schade hè. |
|
quote: Zou er echt iemand staan om dat te controleren? |
|
vast niet maar je weet maar nooit Je moeder. |
|
dat is inderdaad zo, en er word _zeer_ op gelet, mocht ik vernemen via een interview met Sjors *Lijkvermaler* Visser |
|
morgen nog wat laatste dingetjes regelen, ik habe viel lust!!! |
|
Gewoon anders aankondigen et voilà... |
|
Je moeder. |
|
Ik regel alles wel een dag van tevoren. |
|
quote:Ach ja.. Ik vind het gewoon zielig dat iemand niet zou gaan omdat die niet met mensen kan mee rijden.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat is zo. Ik kan trouwens met mijn e-mail programma geen groep replyen dus ik reageer niet echt op die mailtjes. En Valorian dude, your brain is leaking. Maar goed, iemand moet General Skullfucker nog contacteren dat hij op zondag mee moet! |
|
quote:Kan niet he, met Mail Warrior? Tja, dan maar telkens alles in m'n adresboek aanklikken Ik ben weer teruggegaan naar Eudora, want MW is er om de één of andere reden mee gekapt.... quote:Gebeurd man, ik heb hem in de mailinglijst gezet. Gaat goedkomen. Als hij zijn mail tenminste op vakantie checkt . |
|
Mailinglisten???? Bende neuroten.... |
|
Hey Asherah, jij in dit topic? Ga je ook mee soms? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, ik kan niet... |
|
Never Say Never! (over kill) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Never say die |
|
Hee Dwaallicht, ik zou sterven voor Satan als ik Eudora kon gebruiken, maar dat programma doet enorm vaag op mijn Windows 2000. Dus vandaar mailwarrior. Maar ik heb nu ook een mapje in het adresboek aangemaakt met de lui die naar Wacken gaan. En dan kun je dus "mail group" of zo doen. Gaat net zo makkelijk. Alleen replyen gaat wat lastiger. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |