|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
rustig dwaallicht. niet zorken!! |
|
*zonk* *zonk* ... Iedereen er net zoveel zin in als ik????\ *plop* wheeeeeeeeeee ... |
|
quote:prachtig!!! Er moesten meer zo'n vrouwen rondlopen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hallooow!! Alsof ik daar voor de metal kom, ik vind het toch alleen maar kut herrie. Dus er zit niks anders dan bier zuipen, oh ja, bijna vergeten...metalkaraoke! |
|
Ik zit mooi aan de andere kant van Duitsland |
|
Ik ga alleen voor het reizen... |
|
quote: dat vin je mooj? Suck my piss |
|
Dan hoor je die pokkeherrie iig niet. |
|
WHAHAAAARGH ik heb een TENT ik heb een GASBRANDER er komt een PARTYTENT er komt een STEREO met METAL ik heb een MATJE ik heb een SLAAPZAK ik heb de EURO'S ik heb m'n KAARTJE en ik heb ONTZETTEND VEEL ZIN!!!!1!!1!!!! |
|
quote: maar heb je ook een vlag? (of ballonetjes) |
|
JAAAA de vlag hebben we OOK!!!! |
|
je hebt er zin in zo te zien jah wie niet he ik ga alleen niet....... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
er komen never nooit geen ballonnen aan de zelfde tent als waar ik vlak bij sta!!! oh voor mensen die toevallig langs camping B lopen.. kijk ff uit naar de vlag met de volgende tekst: "are u morbid?" en aan de andere kant: "STERF" de vlag was geloof ik ook rood wit blauw gespoten.. maar ik weet niet hoe duidelijk dat is. Dus mag je de vlag herkennen kom dan gezellig een pintje drinken.. (eigen inbreng vereist ) en daarna gezellig karaoke doen, toch soepkoeltoer?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Op de andere kant staat 'TOTAL DESSSS-AH'... niet STERF . Hey Liesbeth, kan jij die tentstokken nog meenemen? Ik ga morgen met Mörke op rooftocht, maar elke stok is handig . |
|
Veel foto's maken!! (aangezien ik er niet bij zal zijn). the only pleasure is pain |
|
Valorian gaat over de band foto's, ik ga over de onzin foto's. En als ik backstage kan dan natuurlijk aarsch foto's. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:dwaallicht---> msn? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
wou ik nou net balonnetjes aan mijn tentje gaan maken |
|
quote:Ja, m'n email adres hiero ook |
|
En, doen we allemaal Zware Metalen buttons op ??? ?/? ?/?? ??///? ????/ //? ? (sorry) Of gaan we picknicken? hey hey hey hey hey hey? hey hey? hey? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 26-07-2002 0:00] |
|
ff voor degenen die zondag's al naar wacken gaan: mijn nichtje wil ook zondag al met de trein. Ze komt uit Hengelo, maar kan eigenlijk met niemand meerijden. Iemand hier nog plek voor een treinreiziger? |
|
Wij gaan zondag naar Wacken, maar wij reizen wel via Groningen. No regrets and no remorse... |
|
YEssss-aayhh Ik heb al mijn zooi bijna in orde. en zondag vertrekken |
|
WACKUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 26-07-2002 10:21] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |