|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wil wel mee hoor. Wie gaan er nog meer met jullie mee? |
|
vincent, mark, linda, arjen, karin?, wilfred, eelco, anne, (lui van serrenade willen niet meer met ons) misschien ook die gasten uit arnhem van cerberus (ofzo). En nog een heleboel duitse gasten die we vorig jaar ontmoet hebben willen weer in onze buurt staan. Word weer 1 groot feest. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik wil wel met jullie mee denk ik zo |
|
hoe meer zielen hoe meer vreugde.. of was het nu: hoe meer bier hoe meer vreugde. nah jah.. hebbie al een kaartje? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor }----met niet zm-ers -McDoom }-------,, -Undertaker }---,, -Darkscar }-----,, -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar (denkt nog maar er zit een goede kans in) -Davy (Rajackar wil mij blijkbaar liever niet tegenkomen op wacken...) |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor }----met niet zm-ers -McDoom }-------,, -Undertaker }---,, -Darkscar }-----,, -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar (denkt nog maar er zit een goede kans in) -Dunne_Hein I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
|
OK valorian heeft gelijk. jongens het is hartverwarmend om te merken dat ik nog zo gewenst ben |
|
quote:Wil je bij mij in de tent slapen? |
|
o vargen |
|
aaarrrgghhh!!! |
|
Wil jij met Rajackar in de tent Davy? |
|
wou, ik ben populair |
|
quote: Alleen als hij een knappe zus heeft die toevallig ook in die tent ligt. |
|
ik hebwel een zus, of die knap is kan ik niet over oordele, en nee die ligt zeker niet in de tent bij mij |
|
Dan liever niet. Ik slaap wel in m'n eigen tent. -Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor }----met niet zm-ers -McDoom }-------,, -Undertaker }---,, -Darkscar }-----,, -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar gaat gewoon mee.. wordt onze 'festival reunion', is tegen die tijd immers al weer ruim 4 jaar geleden dat we samen op een open air metalfest hebben gestaan! -Dunne_Hein -Davy +niet zm-ers |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor } met niet en wel zm-ers -McDoom } -- idem -Undertaker } idem? -Darkscar }-- idem? -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar gaat gewoon mee.. wordt onze 'festival reunion', is tegen die tijd immers al weer ruim 4 jaar geleden dat we samen op een open air metalfest hebben gestaan! -Dunne_Hein -Davy +niet zm-ers [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 26-03-2002 1:46] |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint + een aantal Schijtvriendjes -karnivoor } met niet en wel zm-ers -McDoom } -- idem -Undertaker } idem? -Darkscar }-- idem? -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar gaat gewoon mee.. wordt onze 'festival reunion', is tegen die tijd immers al weer ruim 4 jaar geleden dat we samen op een open air metalfest hebben gestaan! -Dunne_Hein -Davy +niet zm-ers |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint + een aantal Schijtvriendjes -karnivoor } met niet en wel zm-ers -McDoom } -- idem -Undertaker } idem? -Darkscar }-- idem? -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar gaat gewoon mee.. wordt onze 'festival reunion', is tegen die tijd immers al weer ruim 4 jaar geleden dat we samen op een open air metalfest hebben gestaan! -Dunne_Hein -Davy +niet zm-ers - Lady Rose (maar ik weet het nog niet zeker) bla...bla...bla... |
|
quote: hmmm. gewoon niet zeuren en meekomen, kreng Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
SAVATAGE now confirmed... lijkt me super vet om een x te zien.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hee kenne wij anders met jullie meekarren if possible? neem ik nog wat volk mee (non-ZM'ers) want anders weten we de weg niet hehehe en iemand moet 'n maat van me in toom houden om te voorkomen dat 'ie "LEBENSRAUM" begint te brullen Fuck with the best, die like the rest. |
|
Vergeet Bruce Dickinson niet |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint + een aantal Schijtvriendjes -karnivoor } met niet en wel zm-ers -McDoom } -- idem -Undertaker } idem? -Darkscar }-- idem? -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar gaat gewoon mee.. wordt onze 'festival reunion', is tegen die tijd immers al weer ruim 4 jaar geleden dat we samen op een open air metalfest hebben gestaan! -Dunne_Hein -Davy +niet zm-ers - Lady Rose (maar ik weet het nog niet zeker) - Amarantha (alleen als ik dan vrij kan krijgen) No regrets and no remorse... |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |