|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
ga dus ook naar wacken 2002, maar vraag me af. HOE KAN JE HET BESTE GAAN? we zijn met een groep van 9 wonen allemaal in eindhoven. Is het beter om met die bussen van BOCK-TOURS te gaan, of is met de trein fijner. Hoe duur is het, en hoe lang duurt het enz. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Geen geld Geen kaart Geen krieg Ik, Wil Schuurman |
|
quote: OK... hier mijn ervaringen: OPTIE TREIN (RETOURTICKET) duurt ongeveer tussen de 6 uur .. Dit is DUUR .. namelijk ongeveer 180 gulden p.p. als je met meerdere mensen gaat,, .. Voordeel: Treinreizen is relaxed, restauratie enzo, bla bla,.. , niet zo oncomfertabel als bijv. bus.. Grootste voordeel: Je kan al gaan wanneer je wilt, en zit dus niet gebonden aan de dondedag van de bock tours en de zondagavond terug van die bussen... , .. o ja, je reist dan dus in ongeveer drie treinen, en hoeft dus nauwelijks over te stappen.. OPTIE BOCKTOURS: : Dit schijnt ongeveer 200 gulden te kosten inclusief wacken ticket.. Dus veel goedkoper dan trein.. maaja.. het groote nadeel is dan dus dat je pas op donderdag kan gaan .. Ik weet niet hoelang de bus hierover doet.. voordeel is dat je helemaan niet hoef over te stappen.. Nog een optie:: TREIN WOCHENENDE TICKET (weekend kaart) Dit gaan wij dit jaar doen.. je betaald dan 21 Euro per vijf mensen om een heel weekend lang in Duitsland te kunnen reizen met boemeltreintjes.. reken vanaf de grens (enschede) ongeveer op ruim 9 uur reizen en veel overstappen.. maar het is wel goedkoop.. Je moet dan dus in het weekend ervoor al gaan , en in het weekend aan het einde gewoon terug.. je betaald dan dus 2x 21 Euro (heen + terug) per vijf mensen, wat dus neerkomt op 8,50 Euro reiskosten per persoon!! (sick!) .. je moet natuurlijk wel nog zorgen dat je bij de Duitse grens komt dan... LAATSTE OPTIE: AUTO .. Prijs benzine en iemand die niet zuipt en een auto ter beschikking heeft... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-04-2002 15:00] |
|
quote: Veel te duur inderdaad, een enkeltje Limburgse grens - Wacken was al waaay duurder dan het ticket zelf! quote: De bussen van Bock Tours vertrekken op de woensdag avond ergens rond middernacht en komen donderdag morgen rond 8.00 uur aan als alles goed gaat. Zijn flink wat verschillende opstappunten in NL, ook Eindhoven station. Kosten zijn: 55 Euro voor Wacken Ticket p.p., 85 Euro volgens mij voor een retour-busreis p.p., en daarbij een eenmalig bedrag van 8 Euro (administratief en porto grut). quote: Dat is echt ziek goedkoop ja! Hmmz, I might consider that next year. Een "weekje" Wacken . |
|
bedankt man http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint + een aantal Schijtvriendjes -karnivoor } met niet en wel zm-ers -McDoom } -- idem -Undertaker } idem? -Darkscar }-- idem? -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar gaat gewoon mee.. wordt onze 'festival reunion', is tegen die tijd immers al weer ruim 4 jaar geleden dat we samen op een open air metalfest hebben gestaan! -Dunne_Hein -Davy +niet zm-ers - Lady Rose (maar ik weet het nog niet zeker) - Amarantha (alleen als ik dan vrij kan krijgen) - Elanthia - Arr |
|
Ik heb er echt weer heel veel zin in. Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest en ik vond het toch wel 1 van de gaafste festivals ooit. Duitsers vielen me trouwens ook reuze mee |
|
Wacken is inderdaad enorm wreed. Ik ga dit jaar zeker weer. Vorig jaar met Bock-tours geweest. Was wel te doen en bovendien vertrekt er ook een bus vanaf Utrecht CS. Die busreis was niet zo erg als ik gedacht had, ondanks dat we eerst een vlees-eet-estafette gehouden hadden en al flink gezopen hadden voor we instapten. Dit jaar ga ik waarschijnlijk met wat lui met auto's naar wachen. En reken maar dat we een hoop vlaggen meenemen :-) Kan er geen Zware Metalen vlag gemaakt worden die heel hoog gehangen kan worden? |
|
-Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mörke -Rajackar -RYN -Sar'Goth the Warlock -Skullfuck -TNightmare -Undertaker -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling Ryn Gaat ook MEEJ! En Dwaallicht mot ook... [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 21-04-2002 21:34] Dit slaat nergens op. |
|
zozo, al een aardige lijst zeg: -Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mörke -Rajackar -Ryn -Sar'Goth the Warlock -Skullfuck -SVARTE TROLL (incl. 5 niet ZM'ers) -TNightmare -Undertaker -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling godslasterende ketterij |
|
-Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak + iig 1 (misschien 2) -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mörke -Rajackar -Ryn -Sar'Goth the Warlock -Skullfuck -SVARTE TROLL (incl. 5 niet ZM'ers) -TNightmare -Undertaker -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak + iig 1 (misschien 2) -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mislyd (+1) -Mörke -Rajackar -Ryn -Sar'Goth the Warlock -Skullfuck -SVARTE TROLL (incl. 5 niet ZM'ers) -TNightmare -Undertaker -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 22-04-2002 22:48] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
-Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak + iig 1 (misschien 2) -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mislyd (+1) -Mörke -Rajackar -Ryn -Sar'Goth the Warlock -Skullfuck -SVARTE TROLL (incl. 5 niet ZM'ers) -TNightmare -Undertaker -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling -Sassette (+2) [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 23-04-2002 8:35] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:HEy gezellig dat Ryn ook mee gaat. En idd dwaallicht moet ook mee. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
-Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mislyd -Mörke -Rajackar -Ryn -Sar'Goth the Warlock -Sassette -Skullfuck -Svarte Troll -TNightmare -Undertaker -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 23-04-2002 16:58] Dit slaat nergens op. |
|
Hej Mörke, waarom knip je de medepassagiers nou weer weg dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hij heeft Sassette opgenomen in de alfabetische volgorde van het lijstje. |
|
Ja en? Dan mogen er verder geen non- zm'ers meer op den lijst? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het boeit op zich toch ook weinig hoeveel personen men meeneemt? |
|
Meer zielen, meer vreugd. Het zijn allemaal potentiële ZM'ers, lijkt me. Ook hebben mensen dan een beetje een idee van hoe populair men is, en of er bij sommige personen nog ruimte in de tent danwel het vervoersmiddel is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Good point . Maar ik bedoel eigenlijk dat het voor de neutrale ZM'er niet boeit hoeveel personen andere ZM'ers meenemen. Dat soort dingen worden toch wel buiten ZM geregeld neem ik aan. En een persoon die uitgegroeid is van potentiele ZM'er tot ware actieve ZM'er zet zij/haar nick er gewoon tussen. |
|
Da's ook weer zo, maar ik blijf van mening dat het iig voor mij leuk danwel handig is te weten hoeveel mensen er met gelijk welke ZM'er meegaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien kun je ook de mensen die niet met ZM'ers meegaan maar wel op het festival zullen zijn meetellen? |
|
Oeh beter! Namen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |