|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach ja, ik wil helemaal niet bij al dat rare ZM volk staan. |
|
|
|
Vorige jaar stond er bij ons ook een auto naast met jonge duitsers en een goede CD-speler. Was wel lachen. |
|
Vroemvroem! Busje komp zo... Waarom zou ik eigenlijk een tent meenemen, ik slaap wel onder een auto. |
|
wachten jullie tot woensdag bij de ingang ps gaat malagthoot nou met jullie mee Je moeder. |
|
Net als een kat, en dan platgereden worden. |
|
quote:Nee, we kunnen het campingterrein al op. Althans, vorig jaar kon dat gewoon. En ik geloof dat Malagthot met ons mee gaat. Ik weet niet, ik hoorde het ook van Cadaveria. |
|
Sterkte! |
|
Met de camping of met Malagthot? |
|
Ik zwijg als het graf... |
|
alles heeft zo zijn redenen... Je moeder. |
|
quote: je kan ook bij iemand anders in de tent kruipen No meat is sweater |
|
Is Malagthot niet ok? Ach, ik vind het niet erg als hij mee gaat in de trein. Maar als hij in ons camp wil verblijven moet 'ie zich wel gedragen. Plus ik vind dat er over dat tweede eerst overleg met de rest van het camp moet plaatsvinden alvorens er een beslissing wordt gemaakt. Niemand kent die gast immers. |
|
quote: ach, tvalt best mee... (heb je msn btw?) Je moeder. |
|
Ik heb geen MSN. Alleen Cadaveria chatte met die gast. Ik zie het vanzelf wel lijkt me. |
|
nej laat ook maar, kheb geen zin om te roddelen (je hebt em waarschijnlijk wel eens gezien bedenk ik me opeens: in arnhem bij waking the dead 2, één van de 2 cradlekindjes ) Je moeder. |
|
Aha, Cradle... hmm, ik veroordeel niemand. |
|
quote:Heb je sowieso niet echt op Wacken; eerder de dronken Noormannen (no pun Vargen, die Scandinaviërs kunnen niet tegen drank) en met ZM'ers op 1 terrein? Dude! Ik ga voor m'n lol heen, ophouden nou! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik heb ook zoooooooooo'n zin. dit jaar lekker bankhangen in de auto en niet meer met die bus. en ik heb geen rijbewijs dus kan lekker dronken mee gaan brallen met de muziek vanaf de achterbank. |
|
Weet iemand of je misschien voor woensdag al met de auto op het terrein kan? Wij wilden maandag of dinsdag gaan, maar als er geen wacken personeel aanwezig is om je een plekje aan te wijzen en bij wie je t parkeergeld moet betalen enzo is dat misschien lastig. Iemand enig idee? Zenial |
|
quote:ja, mar wie he |
|
Parkeergeld? |
|
is niet zoveel hoor Je moeder. |
|
Ach ja, ik kan toch niet parkeren dus dan hoeven we ook niks te betalen. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |