|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
wij hebben kaarten! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Nu al? Ik kan niet wachten om weer eens naar een tof festival te gaan zeg! |
|
ga je nog met ons mee of hoe zit dat??? Je moeder. |
|
Ik Heb al 30 miljard jaa en een dag of twee kaartjes.... Loosers.. enneh, Snagger, je bent een sukkel als je niet binnen nu en een maand 200 euro bij mekaar kan krijgen, WERKEN jongen... 2 weekjes, ennog een voor ut zakgeld.. Hops, naar wacken.... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Yep, ik had toch al een plekje in het busje gereserveerd? Zijn jullie er al uit wie gaat rijden enzo? |
|
Rajackar al een kaartje ondertussen?? Amarantha? |
|
Dwaallicht? |
|
He Valorian, stuur eens een mail met jullie adres zodat we zaterdag weten waar we moeten wezen! |
|
quote: Dude, ik denk er nog over na, wellicht dat ik met Mörke even een retourtje Duitsland neem met wat duits witbier en een kaartje haal, maar ik ben er nog niet uit. Dwaallicht <---- zeikerd!! |
|
quote: hehe jij bent de enigste bevoegde daarom hebben we je nodig hehe *slijm* nej ik kan ook wel rijden maar de vraag is oif ik dat wel MAG... Je moeder. |
|
Zeg uh wat is dat nu met dat lijstje? Ik heb mijn naam daar maar bijgezet om te melden dat ik er naartoe gaat, maar wil dat nu zeggen dat hier een bus voor mijn deur gaat stoppen, ofdat ik te voet moet gaan of..? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Waar woon je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ENIGE zonder 'st'. |
|
Nou, jij bent anders een enige jongen hoor Dwaallicht, dusseh... Enigste bevoegde misschien ook wel! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: In Leuven. Daar passeert het busje zeker niet? lol Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Bevoegd tot wat? Dat zou ik nou wel eens willen weten. Hm, ik denk dat ik wel naar Wacken ga. Maar ik weet het nog niet. Maar ik denk het wel. Maar... |
|
Karnivoor : Waarom zou jij dat niet mogen(te kort je rijbewijs wellicht?) Hmmm, als ik dat hele stuk TERUG moet rijden dan wordt dat nog wat hehe. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-04-2002 23:31] |
|
quote: miereNneuker Je moeder. |
|
Niet mijn busje nee. Sörry. Als je in Groningen woonde, of daar naartoe zou komen dan regelen we iets, maar Leuven... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik geraak er iig wel. Wacken mag ik niet missen! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dan zie ik je daar wel. Of niet natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat voor kleur ga je je haar nou verven voor Wacken, herr Greycloak? Misschien dat ik je dan kan herkennen. |
|
Hmm, als het groen wordt of ik moet er moeite voor doen dan hoeft het voor mij niet. Wel jammer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Een pruik is binnen 7 seconden weer af ipv 7 dagen |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |