|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oeh, zijn we weer vriendjes? Zenial |
|
jullie zijn langs duisburg geen gereden? met een zwarte van en zo? herinner je nog die twee belgen die ook vlak over de grens met nederland stopten? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ja even knuffelen dan maar, ben weer in een vrolijke bui (ik had zowaar smeerkaas in huis joepie!!) |
|
quote: Crap, zaten jullie in dezelfde Bock Tours bus???? |
|
quote: Tegen wie heb je het? Zenial |
|
quote: luitjes die ik kende zaten vlak bij de are you morbid groep, die heb ik dan ook gezien en gesproken erg gezellig. ik stond helemaal op e achteraan echt klotuh dus heb daar maar 1 nacht geslapen de rest heb ik op b bij vrienden doorgebracht. ik was nog best opvallend met mijn hoedje, zeker in dronken toestand in de zuiptent, niet dan soepie?! |
|
tegen de mensen die daar ook waren vlak over de grens, en ervoor waren we al eens op dezelfde locatie gestopt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Whii Ik had je trouwens misschien gezien op wacken, maar weet het niet zeker. Ben niet zo goed in gezichten herkennen en ik heb je alleen bij get the picture gezien Zenial |
|
even voor de mensen die me denken gezien te hebben: spreek me aan, echt vind ik harstikke gezellig en ik bijt niet, echt niet. (behalve op verzoek ofcourse ) |
|
quote:neen!!! blauwe wagen, ik met Holy Moses shirt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Aha. Misschien handig om te quoten waarop je reageert. Maar goed, wij waren daar ook langsgekomen. Alleen niet gestopt Zenial |
|
quote:ja sorry hoor! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Woensdag: Om 6 uur opgestaan om te gaan werken. Eenmaal thuis aangekomen mijn tas ingepakt en ff onder de douche gesprongen waarna ik werd opgehaald om ff nogwat pilsjes te gaan zuipen bij mijn stamkroeg voordat ik begon aan de lange reis. Om 11 uur aangereden met het LOMP legioen en leden van Severe torture en heel Mangled. Donderdag: Aangekomen om half 6 smorgens ...snel mijn tent opgezet en mijn bandje gehaald om te kunnen zuipen in de 24 uurs tent om 6 uur. Verder de hele dag gezopen en savonds begon het gezamelijke groepskotsen. Een aantal mensen bij ons in de groep gingen dat spontaan ff doen. Verder er op de vooruit van onze buren nog ff een grote drol gelegt. Geen bands gezien maar wel nog flink liggen te feesten tot diep in de nacht bij de karaoke. Vrijdag: Geen kater vreemd genoeg. Ik lag te wachten totdat ie kwam maar ik heb um niet gezien. Volgens mij issie vermoord door iemand van onze groep. Toen gingen we met een paar man op jat en bier tour. We hebben ik weet niet wat allemaal gesloopt en meegenomen en verder stopten we om de 50 meter om met duitsers te gaan praten. We hebben echt ongeloofelijk veel bier gekregen met gewoon vette onzin lullen tegen die gasten. (bijvoorbeeld vertelden we dat er een burgeroorlog is tussen "hollanders en limburgers). Eenmaal al helemaal wazig teruggekomen bij de camping ging ik gelijk weer naar de feesttent waar ik nog een aantal pilsjes gevat hebt. Weer terug naar de camping waar ik de buurduitsers ontmoette en ik kreeg al meteen een fles jack daniels in me poten die halfvol zat. Die moest natuurlijk op. Toen naar het festival terrein.....een aantal bands gekeken. Punchent stench heerschte! (ze speelde toch op vrijdag?) Savonds terug naar de feesttent waar ik leuk wackenmeisje 1 ontmoette en daar de hele avond mee heb rondgelopen. Om half 7 smorgens terug naar de camping gelopen waar bleek dat iemand van onze groep wou gaan vuurspuwen en per ongeluk spiritus binnen had gekregen. Nou die lag halfdood de volgende dag. Zaterdag: 11 uur opgestaan ofzo omdat ik lag te bakken in mijn tent met een verschrikkelijke kater. De hele middag nog slecht gevoeld ......maar heb leuk wackenmeisje 2 ontmoet waar ik de rest van wacken mee rondgelopen heb. Nog een aantal bands gezien.....zoals amon amarth, primordial (speelden toch zondag ofniet?) Savonds terug op de camping nog rotzooi liggen te trappen. Zondag: Brak 12,5 uur in de auto gezeten door vele files. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 05-08-2002 21:06] |
|
quote: Heenweg/terugweg? En ik neem dus aan dat je een Bock tours bus gezien hebt? Dat hoeft dan niet de onze te zijn geweest, er reden meerdere bussen vanuit Nederland/Belgie. Wij zijn op station Duisburg gestopt, en een aantal keer langs de snelweg dus. Wij hadden nl. wel een aantal Belgen bij ons in de bus, maar ik heb geen "Ride the Lightning" achterop een jasje gezien (jawel, gememorised ). |
|
tja leuke wackenmensjes, is het godverdomme uitverkocht loop je nog alleen het was bovendien pest je ex weekend. ben ex 1 wel honderd keer tegen gekomen aaaaaaaaargh en en ex 2 heeft me aan het huilen gekregen en dat op donderdag avond al, kreeg en slok sterke drank van de barjongen die vond dat ik dat wel kon gebruiken (he was right). ben vroeg gaan slapen die avond. (hierdoor wel vomitory kunnen zien :D ) |
|
quote:neen neen ullie waren het niet, sorry voor't lastigvallen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nog een apart wacken verhaal: we kwamen 2 zweden tegen met een bordje :"we fuck for food" even mee gepraat biertje gedronken enzo en ze waren weer weg. komen we een van die twee de volgende dag weer tegen dus ik vraag of ie al geneukt heeft voor eten. blijkt ie sinds zijn aankomst echt niets gegeten te hebben omdat hij al zijn geld verloren is. dus wij hebben snel een hamburger voor hem gekocht enzo. heeft ie die voor de helft op begint ie te beven enzo en laters krijgt hij het echt super koud, beetje ziek aan het worden dus hebben we hem naar de ehbo gebracht. hij moest daar blijven en verplicht COB missen (de band die hij zo graag wilde zien). maar de volgende dag hebben we hem nogwel gezien dus het is toch goedgekomen (zal wel een lichte alcohol vergiftiging zijn geweest ofzo) |
|
Bij ons stond een groep Duitsers & Russen, een van die russen ging naar school in Duitsland (en sprak ook uitstekend Duits). Ik heb die Duitser met drie verschillende meisjes zien lopen en verder was hij de hele tijd bezopen. Ergens in de week voordat het festival begon (woensdag? dinsdag? ik weet het niet meer) heeft een andere straalbezopen Duitser de Rus in z'n auto gelaten om te rijden. Deze Russische jongen heeft nog geen rijbewijs en was dus ladderzat. Toen heeft hij over een tent heengereden en is tegen een andere auto aangeknald gelukkig lag er niemand in die tent! Je kan nekken breken op die manier. Het was niet eens zo ver van ons af, op veld B. De Rus baalde ENORM, boete 1500 euro en de eerste 3 jaar een verbod op rijles. Ga dat maar eens uitleggen als je thuiskomt... |
|
Ik heb ook nog een aantal mensjes ontmoet van dit forum. Maar vraag me niet meer precies welke allemaal .......want dat staat me niet meer bij. |
|
ik ook maar ff een kleine review.... WACKEN WAS UBERGAAF!!!!!! ..klaar |
|
quote: kuch kuch, maarre nu heb je nog geen biertje van mij gehad ofwel??? |
|
quote: Fuck man, dat hele verhaal heb ik gemist! Welke van die russen was dat dan?? Nekken breken.. idd ja.. hmm.. misschien moeten we onze tenten volgend jaar niet meer aan de rand neerzetten |
|
quote: Hehehe.. Ik heb ook een groepje gezien van drie lui met een bordje "true poser blackmetal" of iets dergelijks, en een schaaltje om geld in te doen.. Die waren dus ubertrue bewegingen aan het doen enzo voor geld.. [edit] quote gefixt [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 05-08-2002 23:20] |
|
quote:Het was André/Andre/Andrej (weet ik veel...). Na een paar dagen liep hij opeens ook veel chagrijniger rond. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-08-2002 23:02] |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |