IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Wacken 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-08-2002 20:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Jaaa, Wacken was geweldig! Op de metalmarket had ik ook meer geld bij me dan goed voor me was, maar ja...

Ik heb alleen teveel bands gemist: voor Vomitory was ik te laat wakker geworden, dus die heb ik in de rij meegekregen (en de laatste twee nummers dan wel bij het podium). Verder heb ik Criminal en Necrophobic van de camping af meegekregen, die klonken beiden erg goed. Tijdens Dying Fetus stond ik nog in de rij voor de PIN automaat (gvd, wat ging DAT langzaam!). En ik ben steeds mijn foto-camera vergeten mee te nemen , met als gevolg dat ik maar 3 bands heb kunnen fotograferen .

Gelukkig heb ik bepaalde andere bands wel kunnen zien:

Blind Guardian: ik zat daar al anderhalf uur van tevoren (ik had 3 power metal fans bij me en was zelf ook wel benieuwd). Toen de ruimte voor dat podium helemaal volgepropt was begonnen ze te spelen: het publiek moest zijn enthousiasme ergens kwijt en begon dus maar ongecontroleerd te springen en naar voren te duwen en mee te brallen. In het begin vond ik dat gruwelijk irritant, maar ik wende wel aan het enthousiasme om me heen en kon de band gaan beoordelen. Goede live show, licht, vuurwerk. De crowdsurfers heb ik echter maar een half uur kunnen lijen . Het was dat half uur helemaal goed gegaan, iedereen verder gegooid die voorbij kwam, maar toen kreeg ik er een vol op mijn neus, en met angst voor een bloedneus (ik was echt shocked dat mijn neus toen al niet bloedde, want die heeft weinig nodig daarvoor) ben ik maar verder naar achteren gegaan dus.

Destruction was geweldig, maar zij hadden wel veel gekloot met de apparatuur. Dat kon het echter niet verpesten!

Immortal vond ik wel goed, ik was op dat moment erg toe aan black metal vanwege het teveel aan Power metal dat ik gehoord heb.

My Dying Bride is mij enorm meegevallen, de zanger vond ik erg goed! EMOTIE! En een erg mooie stem!

De vorige keer dat ik Amon Amarth zag (na Vomitory, 013) was ik door Vomitory zo losgeslagen dat ik flink heb staan headbangen toen, maar nu op Wacken bleek Amon Amarth voor mij zo'n net-niet band.

Ik verwachtte Fleshcrawl, maar kreeg Heavenly in de tent . Dat was de zoveelste power metal band dus, maar een van hun gitaristen was erg tof. Gaf wat showtjes weg op zijn gitaar en had erg veel (hilarische) interactie met het publiek.

Bands die ik een beetje meegekregen heb: Kreator, Bruce Dickinson, Savatage, Messiah's Kiss, Edguy, Exodus, Cannibal Corpse, Nuclear Assault, Pungent Stench, en Children of Bodom: ze waren vergeten de gitaar van Alexi iets harder te zetten, en de rest iets zachter; althans, ik hoorde zijn solootjes nauwelijks, en zonder die solootjes is CoB dodelijk saaaaaai...

Na de hoed-opmerking weet ik zeker dat ik Ghoulliete heb zien staan, ik had geen tijd om dat te vragen, want mijn festivalgezelschap was al een eindje verder weg gerend... En ik ben op donderdagmiddag een deel van de "Are you Morbid-vlag"-groep tegen gekomen.

In de bus op de heenreis moesten we dus in Duisburg een stel Duitsers ophalen, die waren toen al hartstikke bezopen en erg vervelend... Maar ja.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-08-2002 20:47 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 augustus 2002 20:16 schreef ghoulliette het volgende:
vond het stuk van zenial zowaar leuk om te lezen

Oeh, zijn we weer vriendjes?

Zenial

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 20:49 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

jullie zijn langs duisburg geen gereden? met een zwarte van en zo? herinner je nog die twee belgen die ook vlak over de grens met nederland stopten?

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 20:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 20:47 schreef Zenial het volgende:
Oeh, zijn we weer vriendjes?

ja even knuffelen dan maar, ben weer in een vrolijke bui (ik had zowaar smeerkaas in huis joepie!!)

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-08-2002 20:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 20:49 schreef IronGlory het volgende:
jullie zijn langs duisburg geen gereden? met een zwarte van en zo? herinner je nog die twee belgen die ook vlak over de grens met nederland stopten?

Crap, zaten jullie in dezelfde Bock Tours bus????

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-08-2002 20:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:

Tegen wie heb je het?

Zenial

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 20:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 20:47 schreef TNightmare het volgende:

Na de hoed-opmerking weet ik zeker dat ik Ghoulliete heb zien staan, ik had geen tijd om dat te vragen, want mijn festivalgezelschap was al een eindje verder weg gerend... En ik ben op donderdagmiddag een deel van de "Are you Morbid-vlag"-groep tegen gekomen.

luitjes die ik kende zaten vlak bij de are you morbid groep, die heb ik dan ook gezien en gesproken erg gezellig. ik stond helemaal op e achteraan echt klotuh dus heb daar maar 1 nacht geslapen de rest heb ik op b bij vrienden doorgebracht.
ik was nog best opvallend met mijn hoedje, zeker in dronken toestand in de zuiptent, niet dan soepie?!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 20:53 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

tegen de mensen die daar ook waren vlak over de grens, en ervoor waren we al eens op dezelfde locatie gestopt

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-08-2002 20:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 augustus 2002 20:50 schreef ghoulliette het volgende:
ja even knuffelen dan maar, ben weer in een vrolijke bui (ik had zowaar smeerkaas in huis joepie!!)

Whii
Ik had je trouwens misschien gezien op wacken, maar weet het niet zeker. Ben niet zo goed in gezichten herkennen en ik heb je alleen bij get the picture gezien

Zenial

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 20:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

even voor de mensen die me denken gezien te hebben: spreek me aan, echt vind ik harstikke gezellig en ik bijt niet, echt niet. (behalve op verzoek ofcourse )

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 20:57 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 augustus 2002 20:51 schreef TNightmare het volgende:
Crap, zaten jullie in dezelfde Bock Tours bus????
neen!!! blauwe wagen, ik met Holy Moses shirt

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-08-2002 20:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 augustus 2002 20:53 schreef IronGlory het volgende:
tegen de mensen die daar ook waren vlak over de grens, en ervoor waren we al eens op dezelfde locatie gestopt

Aha. Misschien handig om te quoten waarop je reageert. Maar goed, wij waren daar ook langsgekomen. Alleen niet gestopt

Zenial

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 21:01 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 augustus 2002 20:57 schreef Zenial het volgende:
Aha. Misschien handig om te quoten waarop je reageert. Maar goed, wij waren daar ook langsgekomen. Alleen niet gestopt
ja sorry hoor!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 05-08-2002 21:03 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Woensdag:

Om 6 uur opgestaan om te gaan werken.
Eenmaal thuis aangekomen mijn tas ingepakt en ff onder de douche gesprongen waarna ik werd opgehaald om ff nogwat pilsjes te gaan zuipen bij mijn stamkroeg voordat ik begon aan de lange reis.
Om 11 uur aangereden met het LOMP legioen en leden van Severe torture en heel Mangled.

Donderdag:
Aangekomen om half 6 smorgens ...snel mijn tent opgezet en mijn bandje gehaald om te kunnen zuipen in de 24 uurs tent om 6 uur.
Verder de hele dag gezopen en savonds begon het gezamelijke groepskotsen.
Een aantal mensen bij ons in de groep gingen dat spontaan ff doen.
Verder er op de vooruit van onze buren nog ff een grote drol gelegt.
Geen bands gezien maar wel nog flink liggen te feesten tot diep in de nacht bij de karaoke.

Vrijdag:

Geen kater vreemd genoeg.
Ik lag te wachten totdat ie kwam maar ik heb um niet gezien. Volgens mij issie vermoord door iemand van onze groep.
Toen gingen we met een paar man op jat en bier tour.
We hebben ik weet niet wat allemaal gesloopt en meegenomen en verder stopten we om de 50 meter om met duitsers te gaan praten.
We hebben echt ongeloofelijk veel bier gekregen met gewoon vette onzin lullen tegen die gasten. (bijvoorbeeld vertelden we dat er een burgeroorlog is tussen "hollanders en limburgers).
Eenmaal al helemaal wazig teruggekomen bij de camping ging ik gelijk weer naar de feesttent waar ik nog een aantal pilsjes gevat hebt.
Weer terug naar de camping waar ik de buurduitsers ontmoette en ik kreeg al meteen een fles jack daniels in me poten die halfvol zat.
Die moest natuurlijk op.
Toen naar het festival terrein.....een aantal bands gekeken.
Punchent stench heerschte! (ze speelde toch op vrijdag?)
Savonds terug naar de feesttent waar ik leuk wackenmeisje 1 ontmoette en daar de hele avond mee heb rondgelopen.
Om half 7 smorgens terug naar de camping gelopen waar bleek dat iemand van onze groep wou gaan vuurspuwen en per ongeluk spiritus binnen had gekregen.
Nou die lag halfdood de volgende dag.

Zaterdag:
11 uur opgestaan ofzo omdat ik lag te bakken in mijn tent met een verschrikkelijke kater.
De hele middag nog slecht gevoeld ......maar heb leuk wackenmeisje 2 ontmoet waar ik de rest van wacken mee rondgelopen heb.
Nog een aantal bands gezien.....zoals amon amarth, primordial (speelden toch zondag ofniet?)
Savonds terug op de camping nog rotzooi liggen te trappen.

Zondag:
Brak 12,5 uur in de auto gezeten door vele files.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 05-08-2002 21:06]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-08-2002 21:04 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:

Heenweg/terugweg? En ik neem dus aan dat je een Bock tours bus gezien hebt? Dat hoeft dan niet de onze te zijn geweest, er reden meerdere bussen vanuit Nederland/Belgie. Wij zijn op station Duisburg gestopt, en een aantal keer langs de snelweg dus.

Wij hadden nl. wel een aantal Belgen bij ons in de bus, maar ik heb geen "Ride the Lightning" achterop een jasje gezien (jawel, gememorised ).

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 21:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tja leuke wackenmensjes, is het godverdomme uitverkocht loop je nog alleen
het was bovendien pest je ex weekend. ben ex 1 wel honderd keer tegen gekomen aaaaaaaaargh en en ex 2 heeft me aan het huilen gekregen en dat op donderdag avond al, kreeg en slok sterke drank van de barjongen die vond dat ik dat wel kon gebruiken (he was right). ben vroeg gaan slapen die avond. (hierdoor wel vomitory kunnen zien :D )

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 21:16 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 augustus 2002 21:04 schreef TNightmare het volgende:
Heenweg/terugweg? En ik neem dus aan dat je een Bock tours bus gezien hebt? Dat hoeft dan niet de onze te zijn geweest, er reden meerdere bussen vanuit Nederland/Belgie. Wij zijn op station Duisburg gestopt, en een aantal keer langs de snelweg dus.

Wij hadden nl. wel een aantal Belgen bij ons in de bus, maar ik heb geen "Ride the Lightning" achterop een jasje gezien (jawel, gememorised ).
neen neen ullie waren het niet, sorry voor't lastigvallen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 21:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nog een apart wacken verhaal:
we kwamen 2 zweden tegen met een bordje :"we fuck for food" even mee gepraat biertje gedronken enzo en ze waren weer weg.
komen we een van die twee de volgende dag weer tegen dus ik vraag of ie al geneukt heeft voor eten. blijkt ie sinds zijn aankomst echt niets gegeten te hebben omdat hij al zijn geld verloren is.
dus wij hebben snel een hamburger voor hem gekocht enzo. heeft ie die voor de helft op begint ie te beven enzo en laters krijgt hij het echt super koud, beetje ziek aan het worden dus hebben we hem naar de ehbo gebracht.
hij moest daar blijven en verplicht COB missen (de band die hij zo graag wilde zien).
maar de volgende dag hebben we hem nogwel gezien dus het is toch goedgekomen (zal wel een lichte alcohol vergiftiging zijn geweest ofzo)

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2002 21:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Bij ons stond een groep Duitsers & Russen, een van die russen ging naar school in Duitsland (en sprak ook uitstekend Duits). Ik heb die Duitser met drie verschillende meisjes zien lopen en verder was hij de hele tijd bezopen. Ergens in de week voordat het festival begon (woensdag? dinsdag? ik weet het niet meer) heeft een andere straalbezopen Duitser de Rus in z'n auto gelaten om te rijden. Deze Russische jongen heeft nog geen rijbewijs en was dus ladderzat. Toen heeft hij over een tent heengereden en is tegen een andere auto aangeknald gelukkig lag er niemand in die tent! Je kan nekken breken op die manier. Het was niet eens zo ver van ons af, op veld B.

De Rus baalde ENORM, boete 1500 euro en de eerste 3 jaar een verbod op rijles. Ga dat maar eens uitleggen als je thuiskomt...

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 05-08-2002 22:24 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik heb ook nog een aantal mensjes ontmoet van dit forum.
Maar vraag me niet meer precies welke allemaal .......want dat staat me niet meer bij.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 05-08-2002 22:28 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

ik ook maar ff een kleine review....

WACKEN WAS UBERGAAF!!!!!!

..klaar

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 22:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 22:24 schreef Frietbal het volgende:
Ik heb ook nog een aantal mensjes ontmoet van dit forum.
Maar vraag me niet meer precies welke allemaal .......want dat staat me niet meer bij.

kuch kuch, maarre nu heb je nog geen biertje van mij gehad ofwel???

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-08-2002 22:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 21:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Bij ons stond een groep Duitsers & Russen, een van die russen ging naar school in Duitsland (en sprak ook uitstekend Duits). Ik heb die Duitser met drie verschillende meisjes zien lopen en verder was hij de hele tijd bezopen. Ergens in de week voordat het festival begon (woensdag? dinsdag? ik weet het niet meer) heeft een andere straalbezopen Duitser de Rus in z'n auto gelaten om te rijden. Deze Russische jongen heeft nog geen rijbewijs en was dus ladderzat. Toen heeft hij over een tent heengereden en is tegen een andere auto aangeknald gelukkig lag er niemand in die tent! Je kan nekken breken op die manier. Het was niet eens zo ver van ons af, op veld B.

De Rus baalde ENORM, boete 1500 euro en de eerste 3 jaar een verbod op rijles. Ga dat maar eens uitleggen als je thuiskomt...

Fuck man, dat hele verhaal heb ik gemist! Welke van die russen was dat dan??

Nekken breken.. idd ja.. hmm.. misschien moeten we onze tenten volgend jaar niet meer aan de rand neerzetten

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-08-2002 23:00 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 21:21 schreef ghoulliette het volgende:
nog een apart wacken verhaal:
we kwamen 2 zweden tegen met een bordje :"we fuck for food"

Hehehe..

Ik heb ook een groepje gezien van drie lui met een bordje "true poser blackmetal" of iets dergelijks, en een schaaltje om geld in te doen.. Die waren dus ubertrue bewegingen aan het doen enzo voor geld..

[edit] quote gefixt

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 05-08-2002 23:20]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2002 23:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 22:58 schreef Valorian666 het volgende:
Fuck man, dat hele verhaal heb ik gemist! Welke van die russen was dat dan??
Het was André/Andre/Andrej (weet ik veel...). Na een paar dagen liep hij opeens ook veel chagrijniger rond.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-08-2002 23:02]

Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com