|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
ach hallo, kheb al dertig keer gezegd zand erover dus niet door blijven zeiken, twas maar een grapje paar pagina's terug. dus Je moeder. |
|
Pils voor ons allen! |
|
En eentje extra voor mij! |
|
Die heb ik al op. |
|
ik heb niks |
|
Als je meegaat krijg je ook wat! |
|
quote: hehe het voordeel is dat ik mijn post NIET serieus bedoelde, ik deed juist Malagthot-dinges na ik mag lekker wel met hun mee in het busje ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Hangt er van af hoeveel bier je meeneemt... |
|
quote: Geen zand in me bier, gek! |
|
Je moeder. |
|
Ik vind de keuzes van tegelijk spelende bands niet zo moeilijk gelukkig . Hoogstens Dying Fetus/Nocturnal Rites... |
|
dying fetus - xmassfest 2000 - zaal te vol dying fetus - tour - te laat achter gekomen (de speelavond ) dying fetus - wacken 2002 HELL YEAH Je moeder. |
|
quote: dying fetus - x-mass feest. gezien! dying fetus - tour. Gezien! dying fetus - wacken 2002. ikke niet dat eerste concert was echt wel mazzel. ik kon zo naar binnen, als een van de laatste. erg goed. ik heb ook nog behemoth gezien. dat was ook al mazzel. ik kuierde op mijn gemakkie naar binnen om ze eens uit te checken (nog nooit van gehoord) was wel erg goed. achteraf hoorde ik dat veel mesnen niet naar binnen hadden gekunnen. beide bands hadden zo in de grote zaal kunnen (moeten!) spelen. |
|
inderdaad, was dus wel balen jah was ook het enigste naast morbid angel waar ik voor kwam eigelijk... Je moeder. |
|
quote: het probleem omtrend malagthot heeft zo zijn redenen... en daarom zijn 3 busjes al vol Je moeder. |
|
quote:zekers wel... veel mannelijke moddellen graag!!!Wat ik aangestreept (dus wat ik wil zien) vomitory primordial domenreich necrophobic Dying fetus nocturnal rites borknagar savatage destruction eisregen bruce dickinson pungent tench Blind guardian canibal corpse unleashed kreator blitzkrieg haggard evergrey macabre angeldust IMMORTAL expdis sabbat COB IN EXTREMO my dying bride ----------------------- spellings fouten onder voorbehoud ik heb hier geen lamp Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik wens iedereen die gaat veel plezier. Ik vind het vreselijk dat ik nuclear assault mis (samen met nog een paar andere bands). Ik hoop dat ten minste iemand mij kan vertellen hoe dat concert is geweest. Ik zou zeggen grijop je kans nu je deze band nog een keer kan zien. edit: Sabbath zonder Andy Sneap is net Iron Maiden zonder Steve Harris. Volgens A.S. zelf worden de nummers verkeerd gespeeld en in een te laag tempo.Ik zou er dus geen moeite voor doen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-07-2002 22:06] |
|
quote: Moet dit trouwens niet "X-Tra-X leather show" zijn? (x-tra-x is winkel in duitsland die veeeeeeeeel leer en metal en fetish kleren verkoopt) http://www.x-tra-x.de Zenial |
|
ik kende het alleen als X-tra zonder extra X (hmm verwarrend) maar het zal wel.. ik wacht met smart.. zal abbath zijn aarsch ook showen?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ik denk dat je liever gewoon zijn billen ziet. |
|
quote:sttt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: LMAO De enige keuze die ik moet maken wat betreft tegelijkspelende bands is Hypocrisy/Vandenplas. Wordt Vandenplas waarschijnlijk want die heb ik nog nooit gezien... |
|
quote: hmm.. ze zullen hun naam wel veranderd hebben, wat vorig jaar was het toch echt nog gewoon X-tra, en hun site is ook bereikbaar via http://www.x-tra.de . Maar wie gaat er nou naar al die shows kijken terwijl er toffe bands spelen? |
|
quote: haha je hebt nog altijd de zelfde plannen voor die metalkaraoke?? hahah geweldig... ik denk dat ik me eerst ga bezatten en daarna misschien wel ook ff meedoe ofzow... (dan heb ik minder snel door dat ik voor lul sta.. ) |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |