|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
WHAHAHHAAA!RGHHGH Volgende week zitten we in duitsland, duitsland, duitsland... SLAYYYYOOOOORRRRRR |
|
Je hebt er zin in zie ik? |
|
wie niet Je moeder. |
|
Ik heb er veel zin in. |
|
heb ook zin.. |
|
ikke veel meer |
|
Nee hoor, dat kan niet want ik heb lekker de meeste zin! Puh! |
|
nee, das niet waar, jij hebt nog lang niet zo veel zin als ik. |
|
Wedden voor een pilsje? |
|
quote: I think there already quite IS a winner... |
|
quote: is goed hoor, dus ik krijg een biertje van je, waar kan ik je vinden daar in Duitsland? |
|
quote:Wacken? Nee, ik weet niet. Waarschijnlijk ergens op campingterrein B. |
|
quote: We willen eigenlijk nog min of meer een vlag/banner maken... maar wat zet je daar nou op.. (ssslllaaayyyyorrr!! Dutch armageddon ofzo)? .. en wie doet het.. |
|
ook al B veld... het gaat erg druk worden daar, neem ik aan. |
|
quote: ZM shirt van iemand jatten en die weer ophangen aan een stokie. |
|
Hee Valorian, ik zal de taak de banner te maken op mij nemen ok? Maareh, wat voor een verf kan tegen water? Acrylverf? |
|
Ik ga waarschijnlijk iedereen inmekaar kicken! |
|
quote:Jatten? Gewoon die hele gast de mast in! |
|
damn, dit topic lezen is echt een kwelling Hopelijk komen er volgend jaar ook wel goede bands. Ik kan echt niet wachten tot volgend jaar Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ja, HAHA, maar WIJ zijn er al op zaterdag, zooo, dus WIJ gaan daar heerschen en WIJ bepalen wie erop mag. Dus: GEEN mensen met COF shirts, GEEN mensen die Nichtwish bij zich hebben, GEEN mensen die Edguy, Children of Bodom of andere troep gaan kijken, GEEN mensen van metalfan.nl of hollandsmetaal.nl en VOORAL GEEN mensen zonder bier!!!! |
|
Ik weet nog niet zeker of ik ga. Als ik ga ik mee met het LOMP legioen! Dus dat word rotzooi |
|
quote: hahahaha dat wordt malagtoot dumpen dus Je moeder. |
|
quote: daar sta je dan, helemaal alleen! |
|
Ach, ik ga gewoon een week tegen mezelf SLAYORRRR roepen . |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |