|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Running Order W0A 2002 staat online http://www.wacken-open-air.com/index_eng.html http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
- Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje - Industrieterrein - Hypocrisy_Female /Ilsuh - Arr - Bint - DarGull - Davy - Dunne_Hein - Elanthia - FireFox - General Skullfucker - Heosphoros - Lady Rose - Lord Morgoth - Ryn - Skullfuck - Svarte Troll - Ziekeling (ffies wat mensen die niet gingen gedelete) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zo dat zijn er in iedergeval al weer een stuk meer. Wanneer gaat iedereen eigenlijk? Wij gaan op zondag al met de trein naar Wacken... [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-07-2002 20:50] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hoop woensdag, of iig donderdag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
woensdag, 23.15 uur Aankomst op donderdag 8.00 uur Ik vraag me af hoe ruim dat tijdsschema is... Tijdsplanning plant wel enkele leuke bands door elkaar, is wel minder... Enige positieve is dat Warlock en My dying Bride tegelijk spelen en ik dus niet mee naar MDB hoef . |
|
quote: ? Is de runningorder al online dan?? (/me gaat meteen kijken_) |
|
Wel veel mensen nog van hier die naar Wacken gaan.. Zijn er nog mensen die aspiratie hebben tot meetings? |
|
No fucking way. (Dat gaat me vast teveel bier kosten.) Ik zie wel wie ik tegen kom voor een hee-hallo-nou-leuk-doei babbeltje, maar om mijn tijd op een meeting te verdoen... Er zijn ten eerste al geen bands die he-le-maal niemand leuk vindt, en met zo'n sterk eerste punt heb je eigenlijk geen tweede punt nodig. Probeer maar fijn wat af te spreken y'all, maar dan zonder mij. Oh ja, wie mijn bordeauxrode Ka kan vinden, en ik bén in de buurt mag me aanspreken en wellicht een pilsje meevatten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje - Industrieterrein - Hypocrisy_Female /Ilsuh - Arr - Bint - DarGull - Davy - Dunne_Hein - Elanthia - General Skullfucker - Heosphoros - Lady Rose - Lord Morgoth - Ryn - Skullfuck - Svarte Troll - Ziekeling ff mezelf geschrapt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Allemaal op zoek naar de Ka van G.! |
|
Hnmm... wij moeten nog een Partytent kopen voor op wacken.. dat was echt superrelaxed vorig jaar.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-07-2002 16:18] |
|
[quote]Op 5 juli 2002 23:03 schreef FireFox het volgende: - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje - Industrieterrein - Hypocrisy_Female /Ilsuh - Arr - Bint - DarGull - Davy - Dunne_Hein - Elanthia - General Skullfucker - Heosphoros - Lady Rose - Lord Morgoth - Ryn - Skullfuck - Svarte Troll - Ziekeling - Morrigan |
|
Ich gehe auch ab nach Deutchland!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: moet je dan je arm ding nog om??? of is dat dan al niet meer nodig. ga je met mij mee metal karaoke-en???? |
|
quote: dan willen we met jullie mee, omdat we vanuit gaan dat jullie de weg weten.... |
|
Ik vind dat iedereen die er de woensdagavond al is moet afspreken in de Headbangersballroom. |
|
quote: |
|
aanvulLijstjes zuigen... En ik kom ook Life doesn't get much better than this! |
|
- Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje + vriend - Industrieterrein - Hypocrisy_Female /Ilsuh - Arr - Bint - DarGull - Davy - Dunne_Hein - Elanthia - General Skullfucker - Heosphoros - Lady Rose - Lord Morgoth - Ryn - Skullfuck - Svarte Troll - Ziekeling - Morrigan - H-K What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
pfffffft!! dat zuigt Life doesn't get much better than this! |
|
ik kom lekker ook !! |
|
ik gaat wanneer LM vertrekt, en wanneer dat is, geen idee hopelijk wel een beetje op tijd |
|
ik ga woensdag , denk wel da'k optijd aan kom (hoop ik) |
|
- Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje + vriend - Industrieterrein - Hypocrisy_Female /Ilsuh - Arr - Bint - DarGull - Davy - Dunne_Hein - Elanthia - General Skullfucker - Heosphoros - Lady Rose - Lord Morgoth - Ryn - Skullfuck - Svarte Troll - Ziekeling - Morrigan - H-K - Aroussa Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |