|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er KOMT dezelfde tijd een festival, dat is namelijk elk jaar zo, en dat festival heet Euro-rock (aarghh.. haat euros!) maar de bands die daar spelen zijn zeker niet beter.. het is een gothic/metal festival, met de nadruk op baggergothic bandjes, en vrijwel geen metal.. En zelfs als je meer van dat soort muziek houdt dan van metal, dan lijkt me wacken nog cooler, want een weekend tussen de goths lijkt me slopend (elke ochtend kijken of hun haar nog mooi opgestoken zit i.p.v. gewoon heerlijk gaar zijn, een week lang! O Yeah.. (no offense intended to goths.. ) Anyway.,. Ik ga naar Wacken.. dus: -Valorian -Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) |
|
quote: Die parijzenaren? Die waren best tof. Heb nog vodka van hun gekregen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zou niet weten wie 't waren, stonden ergens vrij ver van ons vandaan. Waren net hun tent aan 't opzetten toen ik half zat met een brandende fakkel in m'n handen naar ze toe kwam lopen. Hmm, nu ik aan de combi fakkel/bezopen denk kan ik me nog wel voorstellen waarom ze me weg wilden hebben. |
|
ik weet wel dat k bij een stel fransen wilde vragen of ze de weg naar de plee wisten (o.i.d) en dat ze me daar met een beetje armgezwaai en een boze blik weg probeerden te jagen... Waren ook van die aso's die voordat ze hun tent op ginge zetten een half voetbalveld afzetten voor hunzellef. Ow.. enneh... als je naar een festival wilt, moet je toch echt in een tent.. is een beetje stom he... in een bungalowpark. bungalows! Dit slaat nergens op. |
|
Ja dat waren die lui ja. Godver, die hadden een grote tent met van die bouwlampen er in ipv gewoon een vuurtje of lantaarn. Eikels waren dat... |
|
ik ga ook, voor 't eerst.. yeah [Dit bericht is gewijzigd door NocturnalSupremacy op 03-12-2001 20:48] |
|
quote:En niet te vergeten je foetes aan je zonnebril midden in de nacht. ik heb een blauwe plek van je overgehouden met minstens een doorsnede van 10 cm. omdat je me kwam vertellen dat je van me houd. maar goed ik stond ook niet meer al te stevig.. *grin* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, dat van die blauwe plek moet ik waarschijnlijk de rest van m'n leven nog horen. Maareh, die foetus dat was op e eerste dan, en die fransen waren op de 2de of 3de geloof ik. En ik had toen mijn zonnebril niet op. |
|
neen die was kwijt. was dat die chuppachup bril?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik weet het niet meer. Ik heb geloof ik wel 3 brillen op Wacken versleten. En die Chupa-chup bril was echt veelste klein... |
|
Die uit de supermarkt?? Dat was vet blasphemisch.. ... Maareh.. genoeg slowchat.. gewoon naar wacken gaan allemaal! |
|
Ja die uit de supermarkt Jesus wat zat dat ding strak. Was dan ook een kinderbril. Oh ja, Wacken. Ik ga ook! |
|
quote: HEY! En vergeet ikke niet! (En hopelijk Sarah ook) |
|
quote: Bungalowparken weet ik niet, maar er zit wel ergens vlakbij een hotel. Als je nu alvast reserveert, heb je nog kans op een plek, lijkt me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hmm ik misschien ook wel. Als ik de lineup de moeite waard vind en als dynamo niet doorgaat. 2 alsen dus :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dynamo gaat nie door... Suck my piss |
|
|
|
-Valorian -Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor -McDoom -Undertaker -Darkscar (lang leve de zoekfunctie ) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-03-2002 19:04] Je moeder. |
|
-Valorian -Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor -McDoom -Undertaker -Darkscar -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor }----met niet zm-ers -McDoom }-------,, -Undertaker }---,, -Darkscar }-----,, -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) Je moeder. |
|
kan niet wachten... Morke wanneer krijgen we nu eindelijk de kaartjes.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor }----met niet zm-ers -McDoom }-------,, -Undertaker }---,, -Darkscar }-----,, -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Davy |
|
-Valorian -] -Cadaveria ]+ een stapel non-zm'ers. -Vargen666 ] -Carnagath ] -witch ] -Mörke -] -DarGull -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (gewoon gaan!) -karnivoor }----met niet zm-ers -McDoom }-------,, -Undertaker }---,, -Darkscar }-----,, -TNightmare (gewoon met de bus vanuit Venlo ) -Rajackar (denkt nog maar er zit een goede kans in) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 25-03-2002 22:42] |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |