|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik kan het niet meer aan... |
|
ik leef mee www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik ben er nog steeds nie goed van... de gelukzakken die er waren kunnen zien dat ze veel foto's posten... |
|
Zo jij was vroeg terug! Ik ben er net een uurtje. En toch zijn we al voor 11 uur vertrokken. Verder was het zeer leuk. T weer was idd een beetje raar maar toch wel ongeveer de leukste wacken tot nu toe!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Hehehe, om 07:15 vertrekken betekend geen file's. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: I know. Dat hebben we vorig jaar wel geleerd maar Erwin wou uitslapen. Hij had nog geen ervaring. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: |
|
zooo ik ben net terug van wacken.. veel foto's gemaakt, waar jullie wel even op moeten wachten.. Ook heb ik de tijd van mijn leven gehad afgelopen zaterdag..., wat er gebeurd is, zal ik in een nieuw topic genaamd "metal konten" zetten. al enig idee waar het over gaat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het druppelt binnen... |
|
ben ook al net terug......moe... |
|
joah, 't was gaaf. Erg veel heerschende bands gezien.Weinig mensen van hier gezien verder, maar daar kwam ik ook niet voor. Life doesn't get much better than this! |
|
het was weer gezellig en er waren weer leuke bandjes en ik ben verbrand |
|
ik ga nu niet beginnen beschrijven hoe cult het weer eens was! Ik kan er weer een boek vol verhalen en anekdotes over schrijven. CULT SESSIIIIIOOOOOONNNNN Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: doen! doen! doen! |
|
Ik krijg het idee dat ik echt iets gemist heb. Ik kan niet wachten tot volgend jaar. dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
I'm Back............ |
|
hoho wacken heerschte, een thrash assault was het! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:ja morgen misschien eerst ff slapen en "mn kop weer op mn nek zetten" if you know what I'm saying Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hejij toevallig een zelfgetekend metallica plaatje op je rug van je spijkerjackie staan? in dat gevl stond ik achter je in de supermarkt Je moeder. |
|
dat was ik, ik wet echetr niet emer wie achter mij stond in de supermarkt, en wannzeer was dat? Toen ik mij kwaad maakte op die eikel die geen wisselgeld had? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: haaa dus toch wel!!! nej jij (en een maat van je met half kaal/lang haar) waren water aant halen en ikke ook (kereltje met bril) was donderdag geloof ik... Je moeder. |
|
Ah ik ben al een tijdje terug, maar nu weer fris en fruitig, de tent ligt op het dak te drogen (in de regen inpakken zuigt) en ik luister m'n nieuwe CD'tjes!! Damn, Wacken is te gek!! Ik was nog nooit eerder geweest en was onder de indruk van de sfeer. Met erg veel mensen gepraat uit alle hoeken van de wereld, de debiel uitgehangen, veel bier gedronken, flink verbrand, bruin geworden, veel geschreeuwd en veel METAL gezien!! Vooral Vomitory vond ik erg vet, en Nuclear Assault ook, en Pungent Stench, en Candlemass, en My Dying Bride, en Mörk Gryning, en Destruction... Die metal karaoke is ongelooflijk!! Een tent vol maniakken die schreeuwen naar vier halve zolen die opblaasgitaren heen en weer zwaaien en 'Run To The Hills' e.d. meezingen/brullen... Ik heb wel veel te veel power metal gehoord maar toch was het ZEER vet en voor herhaling vatbaar!! *edit* oh ja en slechte concerten heb ik ook gezien, vooral Dornenreich was schrikbarend slecht, en verder een hele sloot bands waar geen reet aan was... ook vond ik de verkrachting van Wagner's 'Ride of the Valkyries' door gaye power metal band no. 384762 schrikbarend! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-08-2002 21:55] |
|
quote:ha ok in het 'dorpje' ja die kerel was barrrman die hier ook wel eens post(te) trouwens... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |