|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat klinkt goed. Ik ben alleen nog niet helemaal gecharmeerd van de bands die er komen. Behalve The Pungent Stench natuurlijk. the only pleasure is pain |
|
Die 300 piek is trouwens including festival ticket! Maar ik neem aan dat we tegen die tijd met euro's gaan betalen... Enneh, je gaat gewoon mee! De bands gaat 't bij zo'n festival niet om. 't gaat om de lol! Maar aangezien er tegen de tijd dat 't is wel 60 bands zijn is er echt wel iets naar je gading bij. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 27-11-2001 23:15] |
|
Overigens zullen er altijd wel weer mensen zijn die tegen een festival als Wacken opzien omdat er natuurlijk 85% Duitsers rondloopt.. Maar ik kan je geruststellen, die duitsers op wacken zijn cool! Ik kende daarvoor duitse festivalgangers alleen van dynamo, en daar had ook ik behoorlijk wat vooroordelen door gekregen, maar op wacken waren ze allemaal teringrelaxt.. Onze groep werd door velen overigens 'the crazy dutch people' genoemd.. vreemd... zo crazy waren we toch niet.. Maareh... die duitsers.. ja.. zo brak vargen in een gare bui zowat door een party tent van een hele groep mensen heen.. maar dat boeide niemand, ze vroegen juist of we nog wat Gluewijn wilden (glüwijn wilden (hadden nl. een 10litertank ofzo vol Verder is wacken ook heel gaaf omdat er van heel europa en verder mensen vandaan komen.. Zo kwamen we vorig jaar Zuid-Afrikanen tegen, en dit jaar hebben we ook veel lol gehad met mensen vanuit overal.. END.. |
|
quote: Das dan 136 euro en 14 Euro cent... |
|
quote: kijk dan veranderd alles natuurlijk Je moeder. |
|
Valorian: Hoop trouwens niet dat die klote Fransen er zijn. Of was jij daar niet bij? Stelletje arrogante klootzakken dat dat waren. |
|
Hmmmm Immortal Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
wacken heerscht...vorig jaar ook...ga zeker weer heen.....dan zit ik achter ut stuur(hoop ik) Suck my piss |
|
ZM feestje op wacken |
|
overal ZM feesje Je moeder. |
|
quote:Daar lijkt 't wel op met al die lopende afspraakjes... |
|
hehe, tijd voor een speciaal deelform: ZM meetings Je moeder. |
|
-Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak Al ga ik nú dood, dan ga ik nog heen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak -Skullfuck Suck my piss |
|
-Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
-Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Zijn er toevallig bungalowparken in de buurt van Wacken?? Ik haat het om in een tent te slapen, en zeker als het om een week gaat. the only pleasure is pain |
|
-Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint (tenzij er een festival komt, rond dezelfde tijd met betere bands) |
|
-Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke -Greycloak -Skullfuck -Lord Morgoth -FireFox -Bint -Karnivoor (als dynamo definitief dus niet doorgaat ) Je moeder. |
|
En ookal gaat Dynamo door... |
|
ivm € weet ik het dan nog niet Je moeder. |
|
Ach joh die euro boeit niet. Geld is geld. Of bedoel je je financieele situatie? |
|
Nu DOA op de lange baan gaat, krijgen de duitsers het nog druk het barst straks helemaal van de nederlanders... |
|
Dan moet ik ook maar naar Wacken.. No regrets and no remorse... |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |