|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Die Jappen zijn enorm NIET GOED, bah... NIX vergeleken me Death Angel noch Destruction. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
voor Blind Guardian liefhebbers. VERY BEST OF SHOW + songs from the brand new album + pyros + effects + specials! more than 120 minutes live! heersch http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Gaaf. Beetje lang alleen. Moeten we tussendoor maar pils halen. |
|
blind guardian run for the micro wave of is het toch : for the night away or whatever, echt niet eens een grunt en nu al niet te verstaan |
|
Ja, maar zij hebben een goed excuus: Ze zijn duitsers. Ruuuun for the night! |
|
Na al die pinkpopgangers vandaag gezien te hebben kan ik echt niet meer wachten... |
|
quote: yes DE Sabbat |
|
btw, vraag voor de mensen die voorgaande jaren gingen: stel ik koop een bekertje bier, wat krijg ik dan? Vast geen Warsteiner? |
|
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. |
|
hmm daar vraag je me wat..Meestal was ik toch zo zat dat ik uberhaupt niet meer kon lezen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik trek dit jaar een lederhose aan (no shit), lekker makkelijk herkenbaar Misschien een idee voor de rest? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik hou het op een leGerhose. Ideale festivalbroek! Droogt heel snel, en grasvlekken boeien niet zo. |
|
quote: Trek dan geen broek aan, droogt nog sneller. |
|
ik heb zo'n zin om te gaan!!!!! hopelijk zie ik dit jaar iets meer bands dan vorig jaar. Heb ik the haunted gewoon gemist en WASP argh. Dark tranquillity wel gezien en bij The impotent see snakes vooraan gestaan, dat was wel apart zeg maar. Wacken Rules |
|
ben er nog nooit geweest, schijnt wel goed te zijn |
|
anders ga je mee |
|
ontopic pls... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: waneer is het dan? |
|
eerste weekend van augustus |
|
quote: Correctie: de hele week met als afsluiting het eerste weekend van Augustus.. Echte diehards gaan al op zondag!! |
|
quote: sgoed, doen we hebben we nu al 3 afspraken ik bij jou naar de bios jij bij mij alita kijken en naar wacken [Dit bericht is gewijzigd door KoRaX op 22-05-2002 15:07] |
|
Zo, mijn Wackenkaartje is eindelijk binnen. Nu moet ik wel mee No regrets and no remorse... |
|
quote:Erg he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aangezien het elk jaar nogal onduidelijk is hoe en wat mag met fototoestellen enzo heb ik maar eens een mailtje gestuurd naar die lui daar.. Het komt erop neer dat (spiegelreflex)camera's en compactcamera's gewoon naar binnen mogen, alleen video/webcam shit niet.. Dus mijn spiegelreflex gaat gewoon mee |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |