|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
in wacken natuurlijk, weet niet waar jij aan denkt.... , maar goed..ik heb heel veel zin in wacken. |
|
ik wou't ff zeker weten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik ga eens mijn rugzak en mn spullen pakken... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Bij mij staat al 24 liter koud en 12 witbier I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ah, dus we zien Jackie om 10 uur? |
|
half 10, maar zal wel 10 uur worden jah Je moeder. |
|
ik heb zooooooooooonnnnnnnnnnnnnn zin in waaaaackkkkkennnnn....... jeeeeeeh nog een nachtje slapen..... |
|
quote: Kutoudleraren! En nog kaal ook die zak! |
|
Zodadelijk even de rugzak en tas klaar maken, en dan het laatste nachtje voor Wacken doorslapen! Eindelijk! Het heeft lang genoeg geduurd zeg! |
|
Ik ben ondertuusen vooledig gepakt en gezaakt, morgenpochtend om kwart voor vijf mn nest uit, alles samenrapen en.....hey ho let's go! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik ben dus die persoon met een legerbroek en een Vomitory - Blood Rapture shirt aan. Eerste band die ik actief ga meekrijgen is ook Vomitory . Dan zal ik er wel ongeveer zo uit zien: http://groups.msn.com/_Secure/0NgAAACESCeAJXeLHQWtd8Pz*H9iGBp0!RYl7UkhSNG!9smQnAfXqkbGGH!YjSbeBHp4*MvdD!kSy5mVTEYZ7SQ/Afbeelding-026.jpg |
|
leuke poster I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
aaarrrgghhhh, wij gaan hellaars pas donderdagochtend, maar aangezien we niet vanuit rotterdam gaan, ben ik nu alvast aan eht pakken, omdat we morgen de laatse dingen gaan regelen. zinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzinzin!!!! |
|
iedereen veel plezier gewenst en post al de sterke verhalen AUB!!!!!!!!!!! |
|
Het is uitverkocht!!!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: en jij hebt nog geen kaartje? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Eh oh... En er waren een aantal mensen die daar nog een kaartje wilden kopen... |
|
Niet zo slim van die mensen How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik wist nog niet of ik kon gaan, maar ik dacht dat er andere ZMers waren die zeker wel gaan, maar nog steeds geen kaartje hebben! Misschien zijn ze al op weg naar ginder edit: Dear Metalheadz! for the first time in thirteen years, the W:O:A is sold out in advanced sale. There is the possiblity to buy the last tickets at the Sparmarkt Jensen in Wacken or at the carticket. We thank you for your great support and whish you a good festival and a good party. See you in Wacken - rain or shine yours W:O:A Team [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 31-07-2002 0:07] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
idd t zou kunnen dat er al mensen onderweg zijn maar er zijn daar dus nog wel een aantal kaarten te verkrijgen en anders staan er altijd nog wel mensen die kaarten willen verkopen voor de dubbele prijs dat word toch elk jaar al geprobeerd How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Got me ticket wight here WACKEN HERE I COME! prepare to get metalized! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
haha have fun dude www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:zo! wat lijkt me DAT kut. heel het pleuris end gereden en kom je daar: jammer! sold out! tenzij........100E? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
GODVERgodver... ik ben NU op dit eigenste moment CoB aan het missen op Wacken... Waaaaaaaaaaaah, ik wil dood!!! (Of geteletransporteerd worden naar Wacken) [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-08-2002 23:16] |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |