|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
enneh vargen, ksnap eigelijk alsnog nie waar je het over hebt maar laat maar Je moeder. |
|
Ik had het over een bestelling bij Perverted Taste die niet door wil komen. |
|
ah Je moeder. |
|
Ja, als het niet te lang duurt is zo'n ticket wel ok. 6 uur is nog wel te doen. Maar 1 ding snap ik niet: Vorig jaar zijn we toch 7 uur onderweg geweest? En toen hadden we zo'n gewoon duur ticket... |
|
valt erg mee he! Aangezien die duitsers ons verteld hadden dat zij er 16 uur over hadden gedaan. Er moet wel rekening mee worden gehouden dat je optijd in itzehoe bent om een bus naar wacken te pakken anders moeten we daar op het station slapen ben ik bang. En voor alle mensen die met ons mee willen op zondag, hoe meer ziel hoe meer vreugde!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja.. zoiets dacht ik ook... maar vergeet niet dat het ook nog 2 uur kost ofzo om in Enschede te komen, EN dat we nu meer in een rechte lijn reizen, vorig jaar gingen we immers vrij ver Duitsland in voor we overstapten op die trein die naar het Noorden ging.. maar het blijft dubieus.. ik had gerekend op een uur of 11 lol |
|
Hee, ik zat eens op de Wacken site te kijken en ik zag dat de camping 31 juli open gaat? Da's dus de woensdag voor het festival? Maar ik neem aan dat we er net als vorige keer gewoon zondag al op kunnen en dat woensdag de douches open gaan? Zo niet, dan moeten we dit eens goed uitzoeken! |
|
quote: Tjsa.. dat risico hou je denk ik altijd.. Vorig jaar ging de camping officieel ook pas op Dinsdag open , en waren we er op maandag. Toen waren er veel lui die er al vanaf zondag zaten.. .. O.. maareh, er is zowiezo nog bijna niets zat/zondag, dus in het ergste geval kunnen we er niet op en moeten we in een weilandje gaan staan wat ernaast ligt, wat denk ik weinig verschil maakt, aangezien er vast wel weer meer zat/zondagsgangers komen.. |
|
Da's waar. We zien het vanzelf. Maar volgens mij gaat de camping nu idd later open dan vorige keer. Ach, ik zag op de Wacken site een lijst met hotels staan. Lijkt me ook wel relaxed voor 1 nacht. |
|
Fuck, Wacken is voor mensen met een laag voorhoofd die kapot mogen vallen. Dit slaat nergens op. |
|
Eej Mörke, geen geld voor Wacken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb al een kaartje, en een treinreis, een tent, geld en vrienden. En toch is wacken voor sukkels. Dit slaat nergens op. |
|
Daarom gaan wij er ook naartoe. Omdat we sukkels zijn. |
|
Ik vin van nie, lekkah puh. (En waarom wil je een zoentje van G.? Is die niet veel te oud voor je?) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hee Greycloak dude... |
|
quote: ???? |
|
Mörke bedoelt de stad Wacken. Dank voor de kaart trouwens Mörke! Ik snap alleen niet wat die wortel er mee te maken heeft... |
|
Bijna....phew...zou is tijd worden! Iig, Hills of Eternity is bijna compleet van de partij...wie er van Covered in Ashes gaat is mij nog niet bekend |
|
Jenje iig niet! |
|
Jenje alleen niet volgens mij...rest gaat wel als ze kunnen |
|
ben dan wel geen echte ZM-er, maar ik kom ook Truth is the mightiest Hammer |
|
Neen, jij ben een Metalfanner!!! |
|
Komt Asherah ook? |
|
Nee, Asherah heeft geen zin in Wacken... hoewel ik soms wel es twijfel. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |