|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: echt geen tijd. maar als jij wat foto's post ben ik al een gelukkig mens |
|
quote: Zo mag ik het horen!!! Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: 1 kratje genoeg? jij de inhoud ik het kratje.. kan ik MDB tenminste nog een beetje zien! Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
heb er onderhand best wel zin in Je moeder. |
|
Ik heb er onderhand best wel zin in What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb er in the meanwhile best wel zin in. |
|
ík ook Je moeder. |
|
- Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje + vriend - Industrieterrein - Hypocrisy_Female /Ilsuh - Arr - Bint - DarGull - Davy - Dunne_Hein - Elanthia - General Skullfucker - Heosphoros - Lady Rose - Lord Morgoth - Ryn - Skullfuck - Svarte Troll - Ziekeling - Morrigan - H-K - Aroussa - Langharige Tekkel - Undertaker What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: "best wel", dat klinkt nog niet echt enthousiast... "Ik heb er ONTZETTEND VEEL zin in" klinkt dan al beter. *kuch* repeat after me: "Ik heb er ONTZETTEND VEEL zin in! Wacken here we come!" Of kom met een overtreffende trap . Hmmz, eens refreshen wat ik allemaal ga (proberen te) zien: Amon Amarth Blind Guardian Borknagar Children of Bodom Destruction Dying Fetus Exodus Fleshcrawl Hollenthon Hypocrisy Immortal Kreator Macabre Necrophobic Nightmare Nocturnal Rites Nuclear Assault Primordial Pungent Stench Sabbat Unleashed Vomitory Warlord |
|
Ik heb er SUPERVEEL zin in!! Het voorvocht sijpelt al drie maanden langs m'n benen m'n kisten in!!! zo goed? |
|
Ranzig dude... |
|
oew.. dank voor de toelichting, Dwaallicht. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
MEGAKWIJLSHAKETRILNERVEUSZINZINZINZIN!!!!! Je moeder. |
|
Karnivoor heeft zijn verbandtrommel alvast bij zich geloof ik. |
|
hehehe ben hulpbehoevend *kwijl* Je moeder. |
|
Wat ik MOET zien: Heathen, Nuclear Assault, Exodus, Warlord, Blitzkrieg, Candlemass, Metalucifer, Nichtmare, Sabbat, Stormwitch, Viscious Rumors. Wat ik ook ga zien: Pretty Maids, Doro, Rose Tattoo, Bruce, Angel Dust, Destruction, Domine (twee nrs of zo), Dragonlord, macabre, Onkel Tom, Wolf, UDO, Vandeplas. Ik denk dat ik van de bovenste bands de meeste wel zal zien maar die onderste...hangt af van de bierdemonen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Je mag het bier meenemen op het festivalterrein... |
|
Mogen of niet mogen, we doen het toch wel. Jippie! Ik ga Haggard voor de derde keer zien. Eens kijken of ze nu net als de vorige keer als death metal band gaan spelen(toen was de helft van die gasten ziek). |
|
Ik hoop het. Haggard met alle 666 leden vergt een groot podium. |
|
haha we gaan weer met de leger tent. is eel lachen, en je kunt tenminste staan in je tent dat is ook wel oke. en heeeeeeeel veeeeeeeeel bieropslag plaats. een nadeel is wel dat de tent met anderen gedeeld moet worden. nu maar hopen dat ze het fatsoen hebben om niet in onze tent te gaan liggen vetkezen (mannen ) |
|
Ik heb ze ook al eens in De Gigant gezien. Podiumpje van 5 bij 5 ofzo, paste ook nog. |
|
Welke dag gaat iedereen eigenlijk? Onze groep zal er waarschijnlijk zondagavond al staan. |
|
Wij gaan op woensdag. |
|
Jammer. Dan is het denk ik al te druk om dicht bij elkaar te gaan staan. Lijkt me wel tof om 1 campingterrein helemaal vol met ZM te zetten. Heb je ook niet zoveel last van dronken duitsers. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |