|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehehe LOL. Wij vertrekken donderdagochtend pas avec le compleet volgeladen voiture... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
JAAAAAAHHHH!!!!!!! Ik heb er ook zin in!!! Laatste werkdag voor WACKEN!! Zenial |
|
LOL wat een enthousisme :D Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hehe ik ga mooi wel naar edguy kijken. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: yup!!uiteraard |
|
quote: jeej.. Wij ook!!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Nou, dan zit ik mooi bij Sabbat En wat vind iedereen toch aan dat Children Of Bodom I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
GVD die 20 minuten van bus naar festivalterrein worden een helletocht |
|
quote: en dat vertel je nu??!?!?!?1 AAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHH |
|
quote:eindelijk iemand met smaak, ik zie u front-row! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
mocht iemand mij willen vinden, kijk dan uit voor achterlijke idioot die helemaal uit z'n plaat gaat vooraan bij cannibal corpse |
|
Hehe nee Edgay sla ik maar over Evergay en Children of Gaydom ook Gelukkig komer er nog genoeg niet-gaye bands om twee dagen mee te vullen Zenial |
|
Ik ben die gast die op Peter Steele, Henkka, Brandon Lee en Brad Pitt lijkt |
|
quote:me too er schijnt een mooie man in mee te spelen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb VOMITORY aanstaan... de eerste echte vette band die we live gaan zien, .. daar staat iedereen toch wel vroeg voor op?! (vrijdag, 10:40, op de blackstage) |
|
Gelukkig is het niet echt vroeg... Je zou maar om 6 uur je tent uit moeten. |
|
quote: Eh... welke band zou er dan ook zo gek zijn om om 6 uur te spelen.. 2 jaar terug zou Immolation als eerste spelen vrijdags, of in ieder geval heel vroeg... helaas cancelde ze toen.. |
|
quote: Bedankt dat je een lijstje hebt gemaakt. Nu kan ik gewoon dit lijstje gebruiken. Ik heb dus vrijwel alles...Alleen de Stereo moeten we nog regelen met ons groepje. |
|
quote: Ik zou het wel strak van een band vinden als ze dat deden... |
|
Morgen ben ik op wacken!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Neem je dat beest van je icon ook mee? |
|
Frietbal gaat de pit is wat interresanter maken bij DYING FETUS!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Net de laatste benodigdheden opgehaald die nog bij mijn ouders lagen.. ; - Kaartjes wacken - Fototoestel voor Cadaveria (mijn compactwondertje, lag ook bij ouders) - Rol rood/wit afzetlint .. Vanmiddag fakkels gekocht bij blokker (4 voor 1,5 euro) |
|
correctie 3 fakkels voor 1,50 euro Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |