|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wil dit jaar wel eens echt duidelijk afspreken met mensen, want meestal gaat dat nogal fout en sta ik uren op de verkeerde plaats te wachten enzo. Ik stel voor dat iedereen een naambordje rond z'n nek draagt Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik stel voor dat als je een bordeaux rode Ford Ka met een NL kenteken ziet staan, dat dat mijn auto is. Herkenbaar zat, denk ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik krijg plots een visioen.. Het is net augustus... het is hels warm.. en ik sta aan de kant van een Duitse dampende macadam rond te kijken.. urenlang.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ga GEEN naambordje dragen. Maar als je ergens keihard Darkthrone hoort draaien tussen alle powermetal weet je waar je moet zijn. En Dwaallicht, niet zeuren, je weet toch wel dat je mee gaat! En als je een kaartje wil bestellen kun je dat fijn met Rajackar en Amarantha doen. Als die 2 dat willen iig... EDIT hoort is met een T. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 26-04-2002 0:13] |
|
haha naambordjes... Dan is het net het Zware Metalen metal-congress... |
|
Wat dacht je van strak gestreken poloshirtjes met een pantalon en instappertjes? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik denk dat dat ook wel zal werken ja. Enige probleem is iedereen in zo'n outfit zien te krijgen... als jij het voorbeeld nou eens geeft Azzy? |
|
quote: En als de rest van de ZM'ers dan allemaal bij die gast in dat strak gestreken poloshirtje met een pantalon en instappertjes gaan staan... Azzy als Meeting point. |
|
LOL |
|
SABBAT komt ook op Wacken |
|
[quote]Op 23 april 2002 16:58 schreef mörke het volgende: -Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mislyd -Mörke -Rajackar -Ryn -Sar'Goth the Warlock -Sassette -Skullfuck -Svarte Troll -TNightmare -Undertaker -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling -Soepkoeltoer(moet nog ff kaartje regelen en kijken met wie ik ga) |
|
-Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mislyd -Mörke -Ryn -Sar'Goth the Warlock -Sassette -Skullfuck -Svarte Troll -TNightmare -Undertaker -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling -Soepkoeltoer(moet nog ff kaartje regelen en kijken met wie ik ga) -Rajackar (YES FUCKING YES IK HEB EEN KAARTJE) -Dwaallicht (HEEF ER NU OOK ÉÉN) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 08-05-2002 14:35] |
|
wie gaat er heen en komt uit vlaanderen? naast mezelve en barrrman Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
-Amarantha -Arr -Bint -Cadaveria -Carnagath -DarGull -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Greycloak -Heosphoros -Karnivoor -Lady Rose -Lord Morgoth -McDoom -Mislyd -Mörke -Ryn -Sar'Goth the Warlock -Sassette -Skullfuck -Svarte Troll -TNightmare -Valorian -Vargen666 -Witch -Ziekeling -Soepkoeltoer(moet nog ff kaartje regelen en kijken met wie ik ga) -Rajackar (YES FUCKING YES IK HEB EEN KAARTJE) -Dwaallicht (HEEF ER NU OOK ÉÉN) ff 2 geschrapt... Je moeder. |
|
quote:Hee, leuk! Die hebben toch eens een nummer geschreven voor Games Workshop? |
|
welke sabbat? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hmm, een Sabbat, ik weet het verder ook niet... |
|
Maar die Sabbat is volgens mij al lang uit elkaar, dus zal dit wel een andere Sabbat zijn. |
|
uk en jap zijn uit mekaar ja maar wacken kennende ze krijgen nogal wat bands terug samen... en Walkiyr (spelling?) is uit Skyclad dus hopelijk heeftie terug de koppen bijeengestoken met Sabbat IRON HAND! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
wacken gaat egt heerschen ik tel 30 bands die ik moet zien! whaha! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ik ga dit jaar ook weer naar wacken was me goed bevallen vorigt jaar |
|
Mij ook, ze hadden zelfs pils! |
|
quote: Hehehe.. ik denk WEL dat het die Sabbat is.. Wacken staat immers bekend om het halen van bands die al lang gestopt zijn , reunies na 10 jaar, etc.. Sabbat.. ik heb er nog nooit iets van gehoord alleen veel over.. Ooit een trade willen doen met iemand die alles over had voor Sabbat 7" eps.. Die dacht ik wel te kunnen vinden , maar bleken ultrarare te zijn.. .. (ze hebben erg veel van die oude ep's) .. Anyway.. het zal wel niet echt heftig zijn.. |
|
ja ik denk toch wel dat ze het zijn > SABBAT - die Legende aus Japan |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |