IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Wacken 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-08-2002 20:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 20:26 schreef ghoulliette het volgende:
het was een gezellige boel! hoe is het met het oog van rajacker ondertussen??
We hebben er een close up foto van genomen. En er is nog een foto van het oog met een lapje er voor.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-08-2002 12:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 16:16 schreef Bintmeister het volgende:
Jazeker, het was zeer gaaf, alleen was die kut grond de pest voor mn enkels
De prijs van het drinken was veelste hoog, maar die van eht eten viel allerszins mee.

Donderdag geen bands gezien, aangezien we al in het donker aan kwamen.....

Vrijdag lekker relaxed rond gelopen. Vomitory klonk weer ouderwets kut. Angra, Savatage en Bruce (jezus wat een energie heeft die gast..) waren gaaf. Borknager en COB vielen wat tegen, maar Vintersorg deed het best goed bij Borknager. 's ochtends zowaar een glimp van Ollie en Dwaallie opgevangen in de rij

Zaterdag helaas evergrey en amon amarth gemist, vooral amon amarth had ik wel eens in de open lucht willen zien spelen (in de baroeg waren ze echt goed). Dankzij het omgegooide schema Falconer moeten missen, omdat ik bij Hollenthon stond, die overigens weer gaaf speelden (al stonden ze wel weer kneiter hard). Maargoed, nog wel enige verkoeling kunnen krijgen bij het laatste nummer van Falconer. Vision divine vond ik iets te happy, dus daar was ik ook maar 1 minuut, Exodus viel ook tegen helaas. Toch maar weer terug naar sinergy die ook niet echt wat los konden maken in mij. (Volgens mij Ghouliette nog rond zien lopen tijdens sinergy/van den plas). Van den plas klonk goed, gelukkig toch weer een goede band die dag. Daarna was het klaarmaken voor Edguy (niet echt mijn band, maar ik was blij verrast door die gasten), daarna bijna omvergelopen door een paar zotte duitsers die naar cannibal corpse rende, waarom weet ik niet, stom geblaf van die zanger...
Hypocrisy verraste mij ook met een aantal goed klinkende nummers (net als dat beetje wat ik van Immortal opgevangen heb)
Hoogtepunt was uiteraard Blind Guardian, welke ieder concert/album bedter gaan spelen. In het begin stonden we zowat achteraan (bij de wacken-shirt-stand), maar na een beetje douwen en mensen die in de weg stonden laten crowdsurfen, of ze dat nu wilde of niet ) stonden we dan eindelijk op een goede plek. En genieten was het maar weer. Eno zo zie je maar, niet iedere duitser is irritant

Daarna meteen naar de auto gelopen en nog wat Kreator opgevangen, klonkt trouwens best goed (helaas voor mij in het donker dwars door de brandnetels en geultjes.....) en rond een uur of 1 naar huisgereden.

Tja uhm... wat Bint zei inderdaad. En dan met de additie dat ik nadien nog 6 uur lang m'n ogen open heb moetenhouden om de heren terug naar Nederland te rijden...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 07-08-2002 12:58]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 07-08-2002 13:55 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 12:56 schreef Lord Morgoth het volgende:
Tja uhm... wat Bint zei inderdaad. En dan met de additie dat ik nadien nog 6 uur lang m'n ogen open heb moetenhouden om de heren terug naar Nederland te rijden...

terwijl je hyperactief was van een heel rolletje dextro energy

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-08-2002 13:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb een jetlag

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-08-2002 14:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 13:55 schreef Bintmeister het volgende:
terwijl je hyperactief was van een heel rolletje dextro energy

Uhm... ja en?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-08-2002 23:32 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Wacken was zo gaaf!!!!!! Ik waande mezelf werkelijk in de hemel. Ik ging bij meerdaags Dynamo al uit mijn dak, maar Wacken is meer echte metal zoals reeds is opgemerkt, en dus toffer.
De beste bands vond ik Vomitory, Kreator, Cannibal Corpse en Destruction. Maar ik vond het ook te gek om Doro een keer live te zien, en met de muziek van U.D.O. heb ik me ook prima vermaakt (Balls to the wall!) En Onkel Tom is bijna te lomp, maar wat geweldig om die band zo'n treurig melodieus flut bandje te laten overstemmen
Nu een week later dwaal ik nog aldoor met mijn gedachten af naar Wacken.....

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 18-08-2002 17:52]

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2002 15:54 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 6 augustus 2002 19:28 schreef ghoulliette het volgende:
haha jah ik heb de zanger van judgement day gezien

Ik ook! Een beetje TE veel! Haha, nee hoor. Gladjakkar is een meer dan prima gozer en heb heel erg veel lol gehad. Mijn lach en kaak spieren doen NOG zeer!

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 09-08-2002 15:56]

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2002 15:54 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Kut ...

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 09-08-2002 15:55]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2002 16:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hey de tepeldraaier is er ook weer eens

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2002 16:07 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 augustus 2002 16:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Hey de tepeldraaier is er ook weer eens

Inderdaad! Ikke is er ook weer na een lange stilte! Blij me te zien of niet?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2002 16:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2002 16:07 schreef Carnagath het volgende:
Inderdaad! Ikke is er ook weer na een lange stilte! Blij me te zien of niet?
Hoeiiiii

Jammer dat je dat schildpadsexgeluid niet over een forum heen kan maken

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2002 16:15 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 augustus 2002 16:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoeiiiii

Jammer dat je dat schildpadsexgeluid niet over een forum heen kan maken

Tip: Neem het met een microfoon op, pleur het in de digitale www prullenbak en link dat "HOEIIIII" naar dat bestandje. Is maar een ideetje. Hebben de mensjes er enig idee van HOE BLIJ je bent mij hier weer te zien!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2002 16:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hey Wicked Willie ik zie net dat je 54 posts hebt dus kom fijn lullen in het onzin gedeelte (mensen met >50 posts kunnen bij onzin)

Hoe staat het met BLOOD?

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-08-2002 16:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

On Topic

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 09-08-2002 16:18]

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2002 16:24 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 augustus 2002 16:16 schreef Dwaallicht het volgende:
Hey Wicked Willie ik zie net dat je 54 posts hebt dus kom fijn lullen in het onzin gedeelte (mensen met >50 posts kunnen bij onzin)

Hoe staat het met BLOOD?

WHOAH! Ikke blij! Kom zeker zo ff een kijkje nemen! Nog nix van Blood gehoord! EN WACKEN ROELEERDE (om toch nog on topic te blijven )

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-08-2002 21:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2002 16:18 schreef Asherah het volgende:
<font color = red>On Topic</font color = red>

Cool, ik wist niet dat dat ook kon...
<font color = red>On Topic</font color = red>

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-08-2002 21:19]

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 09-08-2002 21:21 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Anyway, het was erg vet. Ik heb zo'n beetje iedereen die ik wilde tegenkomen gezien...en ook vet veel bands...waarvan Fleschcrawl, Iron Maiden(oh nee toch Bruce Dickinson haha), Hypocrisy, Vomitory en Kreator toch wel de beste waren.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-08-2002 15:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2002 21:21 schreef McDoom het volgende:
Ik heb zo'n beetje iedereen die ik wilde tegenkomen gezien...en ook vet veel bands...waarvan Fleschcrawl, Iron Maiden(oh nee toch Bruce Dickinson haha), Hypocrisy, Vomitory en Kreator toch wel de beste waren.
Hallo schatje

Die Heineken drink ik nog wel een keer van je Heb je My Dying Bride en Candlemass (--> tijdens Children of Bodom!! ik dacht nog, hey, dit moet McDoom zien) nog gezien?

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 10-08-2002 18:27 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 augustus 2002 21:21 schreef McDoom het volgende:
Anyway, het was erg vet. Ik heb zo'n beetje iedereen die ik wilde tegenkomen gezien...en ook vet veel bands...waarvan Fleschcrawl, Iron Maiden(oh nee toch Bruce Dickinson haha), Hypocrisy, Vomitory en Kreator toch wel de beste waren.

ZEKOR! Vomitory en Fleshcrawl waren ook een van de besten die ik gezien/gehoord heb! Voor de rest was Mork Gryning ook goed en daarnaast heb ik me bij andere bands of me ook prima vermaakt of me enorm ge-ergerd!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-08-2002 19:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hey wilfred wb!!

Ik heb nu al weer heimwee..
Vandaag zouden de negatieven klaar zijn. Niet dus. Dinsdag pas. Nu kan ik nog niet zien of de foto van abbath's butt touch is gelukt.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 11-08-2002 0:00 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Drank je wel, Lies! Bij mij zit Wacken nog letterlijk in mijn bloed
Anyways, ik las op het Wacken foto's topic dat die lui van de fotozaak zich eventjes pijnlijk vergist hadden! Net op het moment supreme van de beroemde "Abbath butt touch" werd ik afgeleid door vrouwelijk schoon (hey, ik ben ook maar een mens ), dus ik hoop echt dat die foto's gelukt zijn! Net als die andere gein foto's (Met de hoofdnarren van deze Wacken editie, (Gladjakkar en ondergetekende) in de hoofdrol) ... Ben erg benieuwd!

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 11-08-2002 0:01]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-08-2002 18:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jajah, het was cool allemaal, als ik terug ben van vakantie heb ik meer tijd (geld) voor een verslag

groeten vanuit ameland

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-08-2002 18:27]

Je moeder.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 13-08-2002 20:55 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Godverdetyfus!!! Candlemass heb ik gemist door het omgegooide programma!

Trouwens; weten de mensen die met de auto zijn geweest nog wat het parkeren kostte? Ik zat zelf te denken aan 10 of 20 euro, maar zou het echt niet meer zeker weten. Ik moet het wel weten want ik moet nog geld innen van 7 personen.

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 13-08-2002 21:05 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 20:55 schreef McDoom het volgende:
Godverdetyfus!!! Candlemass heb ik gemist door het omgegooide programma!

Trouwens; weten de mensen die met de auto zijn geweest nog wat het parkeren kostte? Ik zat zelf te denken aan 10 of 20 euro, maar zou het echt niet meer zeker weten. Ik moet het wel weten want ik moet nog geld innen van 7 personen.

veel erger is dat ik sabbat heb gemist

parkeren kostte 20 euro, associaal duur gvd voorig jaar nog 15 mark das 16 gulden en nu gvd 44 gulden

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 13-08-2002 21:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 21:05 schreef hellbanger het volgende:
veel erger is dat ik sabbat heb gemist

parkeren kostte 20 euro, associaal duur gvd voorig jaar nog 15 mark das 16 gulden en nu gvd 44 gulden

Ah, bedankt Belhanger!
Van die 20 Euro schrok ik daar ook wel een beetje; zo erg zelfs dat ik het thuis niet eens meer wist...Ach met zijn achten is het nog te doen(rekenrekenreken; dat is dan 2½ per persoon).

Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com