|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja uhm... wat Bint zei inderdaad. En dan met de additie dat ik nadien nog 6 uur lang m'n ogen open heb moetenhouden om de heren terug naar Nederland te rijden... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 07-08-2002 12:58] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: terwijl je hyperactief was van een heel rolletje dextro energy |
|
ik heb een jetlag Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Uhm... ja en? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wacken was zo gaaf!!!!!! Ik waande mezelf werkelijk in de hemel. Ik ging bij meerdaags Dynamo al uit mijn dak, maar Wacken is meer echte metal zoals reeds is opgemerkt, en dus toffer. De beste bands vond ik Vomitory, Kreator, Cannibal Corpse en Destruction. Maar ik vond het ook te gek om Doro een keer live te zien, en met de muziek van U.D.O. heb ik me ook prima vermaakt (Balls to the wall!) En Onkel Tom is bijna te lomp, maar wat geweldig om die band zo'n treurig melodieus flut bandje te laten overstemmen Nu een week later dwaal ik nog aldoor met mijn gedachten af naar Wacken..... [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 18-08-2002 17:52] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ik ook! Een beetje TE veel! Haha, nee hoor. Gladjakkar is een meer dan prima gozer en heb heel erg veel lol gehad. Mijn lach en kaak spieren doen NOG zeer! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 09-08-2002 15:56] |
|
Kut ... [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 09-08-2002 15:55] |
|
Hey de tepeldraaier is er ook weer eens |
|
quote: Inderdaad! Ikke is er ook weer na een lange stilte! Blij me te zien of niet? |
|
quote:Hoeiiiii Jammer dat je dat schildpadsexgeluid niet over een forum heen kan maken |
|
quote: Tip: Neem het met een microfoon op, pleur het in de digitale www prullenbak en link dat "HOEIIIII" naar dat bestandje. Is maar een ideetje. Hebben de mensjes er enig idee van HOE BLIJ je bent mij hier weer te zien! |
|
Hey Wicked Willie ik zie net dat je 54 posts hebt dus kom fijn lullen in het onzin gedeelte (mensen met >50 posts kunnen bij onzin) Hoe staat het met BLOOD? |
|
On Topic [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 09-08-2002 16:18] |
|
quote: WHOAH! Ikke blij! Kom zeker zo ff een kijkje nemen! Nog nix van Blood gehoord! EN WACKEN ROELEERDE (om toch nog on topic te blijven ) |
|
quote: Cool, ik wist niet dat dat ook kon... <font color = red>On Topic</font color = red> [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-08-2002 21:19] |
|
Anyway, het was erg vet. Ik heb zo'n beetje iedereen die ik wilde tegenkomen gezien...en ook vet veel bands...waarvan Fleschcrawl, Iron Maiden(oh nee toch Bruce Dickinson haha), Hypocrisy, Vomitory en Kreator toch wel de beste waren. |
|
quote:Hallo schatje Die Heineken drink ik nog wel een keer van je Heb je My Dying Bride en Candlemass (--> tijdens Children of Bodom!! ik dacht nog, hey, dit moet McDoom zien) nog gezien? |
|
quote: ZEKOR! Vomitory en Fleshcrawl waren ook een van de besten die ik gezien/gehoord heb! Voor de rest was Mork Gryning ook goed en daarnaast heb ik me bij andere bands of me ook prima vermaakt of me enorm ge-ergerd! |
|
hey wilfred wb!! Ik heb nu al weer heimwee.. Vandaag zouden de negatieven klaar zijn. Niet dus. Dinsdag pas. Nu kan ik nog niet zien of de foto van abbath's butt touch is gelukt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Drank je wel, Lies! Bij mij zit Wacken nog letterlijk in mijn bloed Anyways, ik las op het Wacken foto's topic dat die lui van de fotozaak zich eventjes pijnlijk vergist hadden! Net op het moment supreme van de beroemde "Abbath butt touch" werd ik afgeleid door vrouwelijk schoon (hey, ik ben ook maar een mens ), dus ik hoop echt dat die foto's gelukt zijn! Net als die andere gein foto's (Met de hoofdnarren van deze Wacken editie, (Gladjakkar en ondergetekende) in de hoofdrol) ... Ben erg benieuwd! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 11-08-2002 0:01] |
|
jajah, het was cool allemaal, als ik terug ben van vakantie heb ik meer tijd (geld) voor een verslag groeten vanuit ameland [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-08-2002 18:27] Je moeder. |
|
Godverdetyfus!!! Candlemass heb ik gemist door het omgegooide programma! Trouwens; weten de mensen die met de auto zijn geweest nog wat het parkeren kostte? Ik zat zelf te denken aan 10 of 20 euro, maar zou het echt niet meer zeker weten. Ik moet het wel weten want ik moet nog geld innen van 7 personen. |
|
quote: veel erger is dat ik sabbat heb gemist parkeren kostte 20 euro, associaal duur gvd voorig jaar nog 15 mark das 16 gulden en nu gvd 44 gulden |
|
quote: Ah, bedankt Belhanger! Van die 20 Euro schrok ik daar ook wel een beetje; zo erg zelfs dat ik het thuis niet eens meer wist...Ach met zijn achten is het nog te doen(rekenrekenreken; dat is dan 2½ per persoon). |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |