IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Wacken 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 05-08-2002 18:53 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 13:19 schreef rajackar het volgende:
ZOOOOO, ik ben weer helemaal opgefrist. Wat is een gewoon bed en stromend water toch een luxe

Dat zwembad daar was idd supergoed.
De beste band was uiteraard cannibal corpse.

was idd de beste met de HARDSTE pit die WOA dit jaar gekend heeft...
en ik ben daar het levende bewijs van want me bek zat goed immekaar hehehe
was wel geinig!

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 05-08-2002 18:56 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 16:59 schreef Smirre het volgende:
Wacken was bijzonder tof. Enorm genoten van oa Borknagar en My Dying Bride. Qua weer hebben we het toch best nog wel getroffen, kijk maar eens op dit plaatje:

aaaaaaargh die vloer daar was zo verschrikkelijk ranzig daar, zou er chagerijnig van worden , maar die oplossing dieze hadden met dan hooi was wel goed gevonden...
Wacken heerschte ondanks dat drassige vloertje echt enorm jah!!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 19:05 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 augustus 2002 17:31 schreef ghoulliette het volgende:
borg nagar or whatever was echt uber gay
hail to that!

BTW ik wed dat jullie allemaal de storminvasie van de politie hebben gemist zaterddagnacht?

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 05-08-2002 19:07 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

whahaha.. wacken was gaaf..

hoogtepunten: SABBAT, METALUCIVER, FINAL COUNTDOWN, DINGEN SLOPEN, TENTEN IN ELKAAR ZETTEN, SOEPKOELTOER...

het was gaaf

owja... de cowgirl verzie van Ghoulliette is gaaf.. hahaha YIIHAAW!!!

owja.. ik geloof dat ik nog mesnen van hier heb gesprokenb die ik nog neit kende... ik ben vergeten wie (blame the alkohol!)

Heaven, once so proud, look as it comes down

VUIG
Usericon van VUIG
Posted 05-08-2002 19:10 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

owja: Ironglorie jootie... den grimm vertelde me al dat je metaluciver ook gaaf vondt.. mooi dan waren we de enige 2 op heel wacken.. hahaha jammer van de patjakker... hij had teveel wiskey gezopen en heeft de hele dag lopen kotsen in zijn tent..

hahaha

PEAT METAAAAAL!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 19:12 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ja Metalucifer heerste gewoon toch, gatverdamme! jah ik ben wat later het heerschap in kwestie tegen het lijf gelopen, dat deed pijn met al die studs, ik was verblind door de zonnereflectie in zijn over-coole zonnebril!

----
ey en HOE GROOT WAS DIE ZN tent dattie erin rond kon lopen????

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 05-08-2002 19:13]

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 05-08-2002 19:12 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 17:38 schreef Undertaker het volgende:
My Dying Bride heerschte weer de pan uit!
alleen het geluid zat niet 100% mee
verder gaaf optreden

heb wel wat leuke bands gezien, en ben ook erg verrast door GREEN CARNATION, ik had er nooit van gehoord, maar het was een supergaaf optreden op Wacken!! Geweldig!!

Thunderstone deed het ook wel leuk

Nocturnal Rites was goed

MOB Rules was erg leuk om te zien

Angra was heeeeeel goed

Domine was ook wel goed te doen

Amon Amarth verraste mij met hun optreden, ik dacht dat het niets zou zijn, maar hebben effe het tegendeel bewezen

Haggard, tja.... ik was bijna weggegaan, maar ben gelukkig blijven staan, want na alle problemen kwam het toch weer goed

en dat waren alle bands die ik helemaal heb gekeken
ik heb nog wel allerlei stukjes van bands gekeken
en de metalmarkt was weer erg.... kost me allemaal veel te veel geld

maar ach.... Wacken was wel weer een succes, volgend jaar weer

idd.....
metalmarkets zijn niet echt bevordelijk voor je portomonee...echt niet!!!
metalmarkets... ze moeten die dingen echt afschaffen hoor je schiet er nix mee op.
(als ze dat maar niet flikken vinnik alles best )

VUIG
Usericon van VUIG
Posted 05-08-2002 19:21 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

jootie: whahahaha... dunno... vast wel.. als ie net zo groot is als zijn foute bmw vast wel...

over de metal markets:

weinig interessants gezien.. aleen die HIBERIA stand had leuke dingen

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 05-08-2002 19:22 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

je kon daar ook goed zitten met het warm weer

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 19:23 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 augustus 2002 19:21 schreef VUIG het volgende:
jootie: whahahaha... dunno... vast wel.. als ie net zo groot is als zijn foute bmw vast wel...

aaaargh die heb ik ook niet gezien, fuckfuckfuck!!! heb je daar foto's van???

VUIG
Usericon van VUIG
Posted 05-08-2002 19:26 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

yes.,..

zitten kon je er ook goed..

haha./.
wel jammer vcan dat bondage kindje

VUIG
Usericon van VUIG
Posted 05-08-2002 19:28 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

jootie: ik heb wel ergens cult session foto's van mij en patjakker.... daarom staan we met grote zwaarden, zonnde brillen en dames bij zijn megacultige derrick bmw!

hahaha heerser de heers..

alleen de jupiler of dommelsch dominator ontbreken nog!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 19:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 19:07 schreef VUIG het volgende:

owja... de cowgirl verzie van Ghoulliette is gaaf.. hahaha YIIHAAW!!!

yihaaaaaa

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 19:31 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

wat bedoel je?

welk girl? heb je die van mij ontmoet btw?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 19:33 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 augustus 2002 19:28 schreef VUIG het volgende:
jootie: ik heb wel ergens cult session foto's van mij en patjakker.... daarom staan we met grote zwaarden, zonnde brillen en dames bij zijn megacultige derrick bmw!

hahaha heerser de heers..

alleen de jupiler of dommelsch dominator ontbreken nog!
Godverdomme voor jupiler moest je bij mij zijn, LITERS!!! Maar dat wist je ook wel, btw Petsjakker heb in't groot JUPILER op zn lapkesvest, zo COOL

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 19:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik had een mooie cowboyhoed gekocht, veel commentaar op gehad enzo, was kei lachen

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-08-2002 19:35]

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 19:36 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

die enorme hele fucking grote met een doorsnee van twee meter?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 19:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee gewoon een kleine, rood zwart nep slangenplastic.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 19:41 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

fuck, daar heb ik niet op gelet

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 05-08-2002 19:42 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 19:07 schreef VUIG het volgende:
whahaha.. wacken was gaaf..

hoogtepunten: SABBAT, METALUCIVER, FINAL COUNTDOWN, DINGEN SLOPEN, TENTEN IN ELKAAR ZETTEN, SOEPKOELTOER...

het was gaaf

ik was je hoogtepunt??

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 19:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je hebt hem zijn hoogtepunt gebracht

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 19:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vond het wel gaaf dat een bekende van mij kansloos soepie en demagorgon probeerden te versieren whahaah dat was echt leuk om te zien

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-08-2002 20:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Mijn wacken verslagje waar niemand op zit te wachten:

Woensdag: We denken slim te zijn en vertrekken om 4 uur 's nachts al met de auto... iets meer dan een uurtje later staan we op een duitse snelweg al in een file die voor geen meter opschiet. Blijkt volgens de radio een ongeval gebeurd te zijn waar nog explosiegevaar is, is de hele snelweg dus afgesloten!
Hebben we daar dus ruim vier uur in de file gestaan, en kwamen we uiteindelijk tussen drie en vier uur 's middags op het wacken terrein aan. Na de rit en tenten opzetten in de brandende zon en over campingterrein lopen zijn we al zo moe dat we vroeg naar bed gaan

Donderdag: Uitslaappoging mislukt vanwege zon die al erg vroeg het tentje veranderde in een magnetron. Maar het festivalterrein was nu open dus er waren genoeg standjes te bekijken. En om 12:00 ging de metalmarket open! Woohoo! Wij om kwart over twaalf ernaartoe, staat daar een rampzalig lange rij. Maarja, is toch metalmarket, dus blijven staan. En daar zag ik TNightmare nog langs lopen, hij had zijn gristelijk kruis weer om... hahaha... maar ja, 2 uur en 17 minuten (hehe stopwatch) later konden we naar binnen
Heb wegens bijna-blutheid niet zo heel veel gekocht, maar toch een paar cdtjes gevonden die ik al aardig wat jaartjes zocht (bv. Chiva)
Rest van de dag een beetje die heavy metal bands uitgelachen en natuurlijk al die lui die ernaar stonden te kijken... hehehehe... nog een paar van de meest vreselijke kapsels gezien

Vrijdag: Jaaaaaaaaaah t begint! Hehe net iets te laat opgestaan, of de rij bij de ingang onderschat, want Vomitory hebben we vanuit de rij moeten bekijken. T zag er van die afstand wel okee uit maar ja echt ideaal is t nie natuurlijk. Daarna necrophobic, was nie zo heel boeiend. Halverwege naar Dornenreich gegaan. Op cd vind ik ze erg tof maar op t concert kwam het niet echt over. De microfoon stond waanzinnig kut afgesteld waardoor de grunts gewoon niet te horen waren. Toen naar de tent om Withering Surface te zien, maar daar was weer iets in de planning verneukt dus zagen we Criminal. T was duits dus het duitse publiek ging uit zijn dak maar ik vond t niet zo heel boeiend. Daarna kwam gelukkig wel Withering Surface en die waren behoorlijk tof. Daarna door naar Borknagar, als altijd was de muziek erg tof maar de zang van Vintersorg zwaar kloote. Op cd kan ik het nog net hebben maar live is dat gebral echt niet om aan te horen. Daarna Dragonlord, was erg goed geluid en lekkere ongecompliceerde melodische black metal, heb me er goed vermaakt. Door naar Eisregen, maar de planning op het tentpodium was nog steeds door de war dus renden we in paniek weg (samen met de helft van het publiek) toen er zo'n homosexueel heavy metal bandje begon te spelen. Dan maar naar Pungent Stench, maar daar zagen we tot onze schrik mannen in SM outfit op het podium staan, dus toen hebben we maar even een pauze ingelast. Later op die avond naar Primordial, die speelden gelukkig wel op tijd, en waren meteen ook een van de beste bands van die avond. Goed geluid, goede nummers, goed publiek, pijn in mn nek na afloop Daarna nog even een kwartiertje Children of Boredom meegepakt en toen meteen door naar My Dying Bride. K had ze pas geleden nog in Haarlem gezien, en ze waren weer net zo tof. Helaas was het ook weer net zo druk dus werd ik een beetje fijngedrukt vooraan. Hehehe er kwam zelfs een gast voor mijn neus staan die een vrouwtje op zijn schouders had. Hehe stond ik met mijn neus bijna tegen haar kont. Eerst nog even vriendelijk gebaard of ze weg wilden gaan en daarna hun iets minder subtiel weggeduwd.. hehe... maar daarna was ik al behoorlijk uitgeput dus na twee nummertjes van In Extremo (die ik ook pas nog had gezien in de effenaar) maar mn bedje weer opgezocht

Zaterdag: Met moeite opgestaan, overal pijn, moe en ziek, maar Amon Amarth maakt veel goed
Daarna Macabre gezien, die waren echt grappig. Ik had nog niet van ze gehoord, vond de muziek ook niet echt geniaal ofzo, maar de intro's van die vent alleen al maakt t allemaal de moeite waard. ("This next song is about a german murderer" *juich*)
Door naar de tent om Hollenthon te zien maar tering wat waren die slecht. Alle keyboards en koortjes werden gewoon van bandje gespeeld, het geluid was erg slecht, en ze speelden zelf ook schrikwekkend slecht. Zelfs een keer dat de gitaren niet in maat met de drums waren Op cd vind ik ze tof maar t concert was voor mij echt het dieptepunt van Wacken. Daarna maar door naar Immortal. Die waren wel goed maar t was zo waanzinnig druk dat ik niet echt meer vooraan kon komen. Hypocrisy hetzelfde verhaal. Gelukkig had ik ze ook allebei nog een tijdje geleden in 013 gezien.
Verder nog Mork Gryning gezien (erg tof), Green Carnation (goede muziek, waanzinnig goed geluid, maar die zanger was wel wat te gay hehe) en een stukje van Haggard. Dat was echt zwaar kut omdat op t podium ernaast een stel dronken duitsers weer van die kloote heavy metal aan t spelen was die haggard compleet overstemde. Ik kan er echt niet tegen als ik naar een vioolmelodietje met een zangeresje aan het luisteren ben en dat opeens overstemd wordt door "EINS ZWEI DRIE BIER! BIER! BIER! BIER!" erdoorheen hoor. Kutduitsers, Kut heavy metal, Kut onkel tom.

Dussss... erg veel bands gezien, erg naar mn zin gehad, jammer alleen van al die heavy metal, en jammer dat het nog steeds zo populair lijkt te zijn om allemaal in je handjes te klappen en "hey! hey! hey!" te roepen tijdens metalconcerten. Maar ja, volgend jaar ben ik er weer

Zenial

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-08-2002 20:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Piss off to Wacken Zenial.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 20:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vond het stuk van zenial zowaar leuk om te lezen

wat voor mij het dieptepunt van wacken was: JBO.
echt het bewijs dat duitsers uber gay zijn, lekker allemaal meezingen met het nummer "arschlochen spass"

Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com