|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik wil Undertaker bedanken voor het inpikken van mijn plekkie, zodat ik nu ruimer kan zitten. |
|
Als we dan toch gezellig gaan doen.. Undertaker en de rest gaan dik in de bus! daarna bijkomen van de reis met wat ff doen en daarna 3 dagen Oh en btw.. er is nix ingepikt... verder: ik regel dus NOOIT meer wat he.. het enigste wat er van komt is gelul... dit ff ter info van degene die weten wie ik bedoel... [Dit bericht is gewijzigd door Langharige Tekkel op 17-07-2002 0:25] Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
-Arr -Bint -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Heosphoros -Lady Rose -Lord Morgoth -Mislyd -Ryn -Skullfuck -Svarte Troll -Undertaker -Ziekeling - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje - Industrieterrein - Hypocrisy_Female /Ilsuh - Langharige Tekkel Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
!!!!STERFT GODVERDOMME ALLEN!!!!!! |
|
Voor mij geen Wacken helaas Oceans of Sadness speelt op eurorock en dat wil ik voor geen geld van de wereld missen.. Dus helaas... Choices have to be made Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Goh doe es lief Weet het goed geregeld.. jij doet volgend jaar alles ZELF voor 16 man.. kijken of je dan dezelfde shit krijgt als mij nu en dan lullen we wel verder... Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: Je beseft toch dat je de verkeerde maakt? |
|
Hey ik vroeg me af welke bands jullie absoluut gaan zien! Ik ga in extremo en vomitory zeker weten aanschouwen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: In Extremo idd vette aanrader! Ik heb ze vanuit de tent gehoord terwijl ze op het hoofdpodium speelde, maar toch [op Dynamo btw]. |
|
Op welke site kan ik alle bands zien, en zijn er nog kaartjes te krijgen? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 17-07-2002 18:19] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ben nogal gecharmeerd van doedelzak muziek dus ik denk dat ik het wel leuk ga vinden. oh ja ik ga immortal uiteraard ook bezichtigen. en dit keer ga ik een foto van zijn kont bemachtigen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Zou je de volgende keer een wat minder oud lijstje willen quoten? Deze is zwaaaaaaar oud; enkele mensen die hier op staan gaan allang niet meer mee... Hier dan toch de nieuwe, ge-update: - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje + vriend - Industrieterrein - Hypocrisy_Female /Ilsuh - Arr - Bint - DarGull - Davy - Dunne_Hein - Elanthia - General Skullfucker - Heosphoros - Lady Rose - Lord Morgoth - Ryn - Skullfuck - Svarte Troll - Ziekeling - Morrigan - H-K - Aroussa - Langharige Tekkel What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:http://www.wacken-open-air.com Als het goed is zijn er nog kaarten. Je kunt ze halen bij een postkantoor (volgens valorian) Of GWK. Je kunt ook op de site kijken of er nog kaartjes zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: - Undertaker gaat ook meej btw.. Sorry dude.. d8 dat ik de goeie had Naja.. thnx for telling Enne.. Malagthot heeft nog een kaartje!!! [Dit bericht is gewijzigd door Langharige Tekkel op 17-07-2002 18:55] Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote:Wat de fuck? EN waarom deden wij dan al die moeite via Metaltix.de? |
|
quote: Dat zal bij onze bus wel gebeuren! Ik ben namelijk de enige die mag rijden! En met ons kun je lekker ook niet mee, want we zitten al veel te vol. |
|
quote: heel handig jah als iedereen plek wordt beloofd Je moeder. |
|
Goed gezegd, Japie! Mjah, ik krijg er vet veel zin in nu. Het gaat gvd vet heerschen! |
|
De pan uit en zo. |
|
Ik, vriendin, tent, muziek, bier (Hassenröder, voor die ene persoon die het ooit vroeg (Vargen? Jij?)), goedkope CD's, knobi brot... Oh heerlijk, nog maar 2 weekjes... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oeps, bij mij zal het wel Aldi bier worden. Low budget omdat ik erg krap zit. |
|
Koop die troep gewoon in Duitsland man, betaal je ook minder belasting voor je bier. Warsteiner voor de prijs van Schultenbräu. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ikke? |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |