IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Wacken 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 04-08-2002 22:05 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

die metal karaoke heerschte enorm, alleen jammer dat wij niet mee konden doen.
voor de rest niet echt veel bands gezien alleen de heerschende.....bier was super ranzig en duur...vrij veel ZM'ers gezien ook paar voor het eerst. Sabbat was kicken!!Vuig was erg ruig idd veel te veel power metal bands verder was het erg gaaf en ik ben bij dat ik weer schoon en fris ben

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-08-2002 22:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wacken was weer GAAAAFFF!!

..

Een miniverslagje dan voor de mensen die zin hebben om te lezen (foto's komen helaas pas veeeel later omdat ik ze na het ontwikkelen allemaal op school inscan (negatiefscanner) en nog moet kijken of dat ook in vakantie mogelijk is)..

..

Zondag 28-07:

Rond half 10 de stadsbus naar Zwolle Station, om vervolgens de reis te vervolgen met de trein via Groningen , Nieuweschans, Leer , Bremen, Hamburg en Itzehoe, om vanaf die laatste plaats met de taxi met honderdtachtig km/u naar het dorpje Wacken te scheuren. Aankomst op camping: rond half 9 denk ik..
Totale kosten heenreis: +/- 25 Euro

Tot woensdagavond:

Veel ouwehoeren, drinken, mensen ontmoeten, muziek draaien, en tijdens de bijna ondraagelijke hitten deze dagen vermaak in het dorpszwembad, erg cool.. met tientallen metalheads (werd elke dag meer) , boomblasters en bier totale chaos creeeren.. ( o ja, en douches, ook handig)

Woensdagavond:

Metalkaraoke!! Vrijwel alleen meezingers uiteraard, van ONE van Metallica tot Aces High van Maiden tot belachelijke powermetaltunes van Halloween... maar wel cool.. en ze draaiden Angel Of Death van Slayer op verzoek van publiek, wat leidde tot een reactie die je normaal zou verwachten wanneer Slayer op het podium zou staan, ipv een paar idioten met opblaasgitaren

Donderdag:

Aaargh... toen werden de dixie-toiletten echt te ranzig (ondanks regelmatige verschoning) maar waren er gelukkig ook betaaltoiletten en douches gearriveerd.. De metalmarket ging open, met enorme rijen als gevolg, en het festivalterrein natuurlijk.
Daar speelde verder vrij weinig cools.. Blaze Bayley scheen wel leuk te zijn, maar heb ik niet gezien.. Heb alleen 'Messiah Kiss' gezien (kut) en Doro (wel cool om te zien, zo'n metalblondie van over de 40 die enkele duizenden veelal dronken heavymetal fans vermaakt ..

Vrijdag:

En toen begon Wacken.. eindelijk de echte bands..

Heb gezien (al dan niet helemaal):

- Vomitory (heeel erg cool, om half 11 s'ochtends al maar zeer de moeite van het brak opstaan waard!)\
- Necrophobic (niet echt tof ofzo, maar wel blijven staan
- Dying Fetus (erg slecht.. Amerikaanse hardcore achtige vertoning en zeer slecht geluid (als een van de weinige bands overigens dit jaar),.. cd's vind ik wel gaaf, sommige teminste)
- Borknagar (gaaf.. )
- Destruction (zeer gaaf... lekkere Trash..
- Bruce Dickinson
- Dornenreich (niks aan)
- Savatage (niet mijn muziek zo bleek.. )
- Dragonlord (met ex-testament figuur, maar was niet zo leuk.. beetje saai)\
- My Dying Bride (erg cool.. had dit niet verwacht omdat ik niet zo fan ben van dat soort muziek maar dit optreden was goed! en moooie lichtshow erbij.
- Candlemass (rulez! oude doom, zonder keyboards ofzo.. )
- Withering Surface (ongelukje, we verwachtte Fleshcrawl maar de boel was verschoven,, was wel gaaf, gotenborg metal, niet heel origineel maar wel goed.

Helaas gemist:

- Fleshcrawl, scheen heel gaaf te zijn, maar door verschuiving niet meer gezien
- Primordial, vanwege overlap met andere band
- Eisregen, weet niet waarom, weet ook niet of ik er mee zit..
- een heleboel andere bands..

ZATERDAG:

ik hou het kort, GEZIEN:

- Nuclear Assault
- Exodus (een paar nummers, vond niet de moeite waard)
- Blind Guardian
- Macabre
- Immortal
- Cannibal Corpse
- Kreator (een paar nummers)
- Sabbat (mm.. vrij lachwekkend... een paar nummers dus maar)
- Mork Gryning
- nog wel wat geloof ik..

Gemist: Haggard, Hypocrisy, Amon Amarth, Blitzkrieg, en meer..

Zondag weer terug.. ongeveer zelfde kosten geloof ik .. 7 uur opgestaan, 13 uur later thuis

..

En nu .. uitgaren...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-08-2002 22:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat zwembad is zeer cool ja... leuke lui daar ook, die duitser met die Anal Jump en de Booby Jump van de duikplank... lol... volgend jaar zeker weer de boel daar onveilig maken.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2002 22:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 augustus 2002 21:55 schreef IronGlory het volgende:
ha ok in het 'dorpje' ja die kerel was barrrman die hier ook wel eens post(te) trouwens...

kvonnet ook weer zo gaar om zomaar in de supermarkt aan iemand te vragen oftie toevallig iron gl;ory heet op internet

Je moeder.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-08-2002 22:57 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

en dan? deed ik ook met elke chic die er goed uit zag, als ze hollands was en toevalig op Zm zat, en zonee "waar kom je dan wel vandaan" eeeenzzz, tot op het moment dat er 1tje zelf vuur kwam vragen...

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2002 22:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe, kben een stil jongetje

Je moeder.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-08-2002 23:01 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

TTTSSSSssssss
stoere blackmetal lui, durven nog geen mensch aanspreken

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 11:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 22:05 schreef soepkoeltoer het volgende:
die metal karaoke heerschte enorm, alleen jammer dat wij niet mee konden doen.
voor de rest niet echt veel bands gezien alleen de heerschende.....bier was super ranzig en duur...vrij veel ZM'ers gezien ook paar voor het eerst. Sabbat was kicken!!Vuig was erg ruig idd veel te veel power metal bands verder was het erg gaaf en ik ben bij dat ik weer schoon en fris ben

ja idd klote witte briefjes voor die karaoke, kunnen ze gvd drie vrouwen op het podium krijgen doen ze het niet.
baal wel dat ik vuig zijn "final countdown" heb gemist.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 11:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

leuk zwembad verhaaltje.

stond een dikke duitsers bij de koude douche (die je moet nemen voor je het zwembad in gaat) om tepels te controleren.
iedereen moest eronder van hem.
ik was met 3 jongens die zich homosexueel geintimideerd voelden
zegt die gast tegen mij: nice nippels, i wanna see you tonight baby. alex moest erg lachen zegt die duitser dus: don't laugh, you too.
wahaha wacken heerste

en savatage heerste echt enorm, dat was echt geweldig heb nog steeds nek pijn.

khalma was ook erg goed (en ikke heb zowaar een plectrum gevangen, iets wat normaal nooit lukt)

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 05-08-2002 13:19 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ZOOOOO, ik ben weer helemaal opgefrist. Wat is een gewoon bed en stromend water toch een luxe

Dat zwembad daar was idd supergoed.
De beste band was uiteraard cannibal corpse.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-08-2002 13:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vond het dit jaar trouwens erg slecht geregeld met de vrouwen wc voorzieningen.
het kwam er op neer dat er s'avonds na 23.00 uur nog maar een aantal dixies waren. Je moest ten eerste een aardig eind lopen om er te komen om vervolgens een half uur in de rij te staan. Erg jammer als je een band aan het kijken bent. (ik heb het over het festival terrein) ook waren de dixies die er te vinden waren, erg ranzig. Ik vond het erg jammer dat er voor de mannen wel veel (gratis) 'schone' pisbakken waren, en voor vrouwen niet.
Ik ben van plan om hier over een e-mail naar het wacken bestuur te schrijven, zodat er misschien volgend jaar een betere vrouwen voorziening komt. Ik had ook een aantal vrouwen gesproken tijdens de wachtrijen, zij vonden het ook niet om naar huis te schrijven, maar wel om naar wacken te schrijven.
Er stonden zelfs vrouwen in de mannen pisbakken te zeiken. ook gingen er willekeurig vrouwen in het stro pissen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 13:56 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

WOA heeft naast de sanitaire voorzieningen op nog een punt hun capaciteit overschat!
ik denk vooral aan de ingang/fouileringen, dat mogen ze gerust twee maal zo breed maken volgend jaar! Door er te moeten aanschuiven heb ik gvd een deel van necrophobic gemist

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-08-2002 14:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 13:56 schreef IronGlory het volgende:
WOA heeft naast de sanitaire voorzieningen op nog een punt hun capaciteit overschat!
ik denk vooral aan de ingang/fouileringen, dat mogen ze gerust twee maal zo breed maken volgend jaar! Door er te moeten aanschuiven heb ik gvd een deel van necrophobic gemist
idd. je moet lang in de rij staan en er vallen vaak mensen flauw in die rij.
necrofobic gemist?? ik vond er niet veel aan. ik heb wel een basdrum vel van necrophobic gevonden. ik heb er de handtekeningen van immortal en blitzkrieg bij op laten zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-08-2002 14:01]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 14:05 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

GEVONDEN? gvd das cool! en ik heb ze niet volledig gemist maar toch de eerste helft
Heb wel de handdoek van Candlemass drummer uit de lucht kunnen graaien! Zijn trouwens speciale WOA handdoeken...misschien hebben ze volgend jaar WOA schijtpapier of zo

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-08-2002 14:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

die handdoeken hadden ze idd vorig jaar ook. alleen de douches (en trouwens alles) waren zo achterlijk duur. Het lijkt wel of mojo er zich mee bemoeide.
Er is zo'n magazine (bull-shirts)waar je nu nog wacken dingen kan bestellen zoals pathes, handdoeken, shirts die ik daar niet gezien heb ect.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 14:13 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ja juist ik weet niet meer hoeveel maar wel dat ik niet ben gaan douchen omdat het zo duur was, en omdat er en rij volk stond en zo ... en voor die ene keer dat ik moest wc betalen gaf ik niet om die halve euro

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-08-2002 14:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

,

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-08-2002 14:17]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-08-2002 14:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 13:56 schreef IronGlory het volgende:

Hmm... ik vond het een stuk beter dan vorig jaar anders.. ook vond ik het gaaf dat ze de ingang van de wet-stage dit keer aan de festivalterreinkant hadden zitten, zodat je makkelijker even daar heen kon en weer terug naar een podium zonder weer door de rijen heen te moeten..

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 05-08-2002 14:24 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 augustus 2002 14:18 schreef Valorian666 het volgende:
...ook vond ik het gaaf dat ze de ingang van de wet-stage dit keer aan de festivalterreinkant hadden zitten, zodat je makkelijker even daar heen kon en weer terug naar een podium zonder weer door de rijen heen te moeten...

idd dat dacht ik ook
Stro was ook wel een heel goed idee!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-08-2002 15:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Die Falafeltent was echt supergoed, één van de weinige tenten waar de prijs ook nog enigszins normaal was (3 euro voor bier inderdaad... belachelijk... 2 euro voor een kop thee; hallo zeg, da's warm water in een bekertje waar ff wat blaadjes in hebben gehangen?!?!?). Falafel met 3 eetlepels van die sambal, woei hoei hoei .

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 15:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die rood witte tent veel friet en giga hamburger voor 5 pleuro. dat was echt goed eten.
en dat het fris op was dat kan dus echt niet he.

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 05-08-2002 16:59 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Wacken was bijzonder tof. Enorm genoten van oa Borknagar en My Dying Bride. Qua weer hebben we het toch best nog wel getroffen, kijk maar eens op dit plaatje:

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2002 17:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kort verslagje:

dying fetus heerste evenals amon amarth, cannibal corpse, vomitory, primordial, haggard (allejezus wat een enthousiast publiek )

de kraampjes + metalmarkt bevielen me ook dus dat is weer een eurootje of 300 armer nu...

de sfeer was simpelweg geweldig en het beviel me dan ook nog meer dan vorig jaar

wacken 2002 =

Je moeder.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 17:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

borg nagar or whatever was echt uber gay

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 05-08-2002 17:38 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

My Dying Bride heerschte weer de pan uit!
alleen het geluid zat niet 100% mee
verder gaaf optreden

heb wel wat leuke bands gezien, en ben ook erg verrast door GREEN CARNATION, ik had er nooit van gehoord, maar het was een supergaaf optreden op Wacken!! Geweldig!!

Thunderstone deed het ook wel leuk

Nocturnal Rites was goed

MOB Rules was erg leuk om te zien

Angra was heeeeeel goed

Domine was ook wel goed te doen

Amon Amarth verraste mij met hun optreden, ik dacht dat het niets zou zijn, maar hebben effe het tegendeel bewezen

Haggard, tja.... ik was bijna weggegaan, maar ben gelukkig blijven staan, want na alle problemen kwam het toch weer goed

en dat waren alle bands die ik helemaal heb gekeken
ik heb nog wel allerlei stukjes van bands gekeken
en de metalmarkt was weer erg.... kost me allemaal veel te veel geld

maar ach.... Wacken was wel weer een succes, volgend jaar weer

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com