|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben heel Wacken zo dronken geweest dat ik mij bijna geen band meer kan herinneren. Alleen Macabre maar :-) Hier een paar foto's I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:wat the fuck dat zijn onze stoelen!! of toch niet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wazzie ze kwijt dan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: damn ik hoor die Beavis And buthead lachje al, uh huh uh huh huu h Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:neen, maar wij hadden ook die witte stoellen (nou ja die jatten we bij de buren vandaan) en die zwarte met dat bierhoudertje die heb ik ook. En die stonden ook wel eens onder een party tent Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja jullie twee heb ik gezien! en wat een stel benen op de achtergrond Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: uh huh uh huh eh uh Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
yeah yeah. huh huh huh..... *edit* maarre, dat ben ik niet hoor. ik heb de foto's gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 06-08-2002 20:07] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
verdikkie zeg, heb jullie allemaal niet eens gezien, welke kamping side waren jullie? |
|
Übertentenkamp B!! Vlag: ARE YOU MORBID/TOTAL DESSSSS-AH (en hij heeft het het hele festival volgehouden ), vlakbij die grote boomtak met die gekruisigde groene alien. |
|
quote: verdorrie zeg.. als die bovenstaande stoelen idd van ons (en ze dus onder de partytent van onze buren zaten) dan stonden ze op B |
|
quote:die heb ik idd wle ens gezien op een van mijn tripjes Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dan bent ik hartstikke scheel want ik stond namelijk ook op B geen groene monsters gezien.... |
|
Ah, jammer, ik had graag nog meer lui ontmoet die ik nog niet ken (nu alleen mij kunnen voorstellen aan Undertaker, Ghouliette en Malagthot volgens mij). |
|
Ghouliette heb ik alleen gezien |
|
Wij stonden op C, maar wij hebben wel een hele hoop Duitsers gezien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik heb haar met allemaal andere mensen gezien |
|
die heb ik ook niet gezien |
|
quote: En IK heb allemaal mensen met haar gezien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:toevallig geen Dark Funeral vlag waargenomen nabij de douches? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
het was een gezellige boel! hoe is het met het oog van rajacker ondertussen?? |
|
Bij de grkuisigde alien stonden vrienden van ons, wij stonden op D, heerlijk dichtbij het festivalterrein. Life doesn't get much better than this! |
|
Het alien embryo is er nu voor de helft uitgekropen en begon eergisteren met geluidjes maken. |
|
quote: |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |