|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb misschien geld bij me. |
|
en metalkaraoke niet te vergeten natuurlijk!! |
|
Oh jaaaaa, ik kan oorverdovend krijsen . |
|
mijn vriendin en ik gaan voor: AMON AMARTH BLIND GUARDIAN BORKNAGAR CANNIBAL CORPSE CHILDREN OF BODOM DORNENREICH DYING FETUS EISREGEN EVERGREY FLESHCRAWL HAGGARD HOLLENTHON HYPOCRISY IMMORTAL IN EXTREMO LOCK UP MACABRE MY DYING BRIDE MÖRK GRYNING NECROPHOBIC PRIMORDIAL PUNGENT STENCH SAVATAGE VANDEN PLAS VOMITORY ow das wel zat Je moeder. |
|
hehe, en ik dacht laat ik het lijstje kort houden. Wel balen dat er op de laaste dag veel goede bands tegelijkertijd spelen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
welke bands spelen op zelfde tijd dan? |
|
quote: Als je bands helemaal wilt zien moet je onder andere kiezen tussen: - Immortal en Hollonthon - Exodus en Mork Gryning - Sabbath en Cannibal Corpse - Blind Guardian en Unleashed - Kreator en Blitzkrieg - Vomitory en Primordial - Dornenreich en Necrophobic - Dying Fetus en Nocturnal Rites - Destruction en Eisregen - Warlord en My Dying Bride (bands spelen nagenoeg nooit exact tegelijk, meestal gaat het om overlap, dus als het ook nog om twee podia gaat die naast elkaar zitten dan kun je nog snel halverwege zappen |
|
shit, dan blijf je ook de hele tijd lopen. maar goed als ik het zo zie, dan is het niet moeilijk om keuze te maken opzich. ik wou eisregen wel een keer gaan zien, maar ga toch naar destruction. |
|
dat wordt dus: - Immortal èn Hollonthon hehe allebei een stukje - Mörk Gryning - Cannibal Corpse - Blind Guardian - Vomitory - Necrophobic - Dying Fetus - Eisregen - My Dying Bride Je moeder. |
|
quote: Ja.. voordeel is dat de Truemetalstage, Blackstage en Partystage op zeer korte afstand van elkaar af liggen.. het is niet zoals bij Dynamo ofzo met de campstage en mainstage. Je zit dicht genoeg bij de andere podia om nog een groot deel van een andere band mee te kunnen pakken als de band op het podium waar je dan staat kut is.. (geschatte tijd: van een podium naar de volgende, 5 minuten lopen, als je niet al te vast staat in de mensen en normale benen hebt. |
|
quote: ikke ook ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Pils en harde metal. Maar wel veel goede bands tegelijkertijd ja. Veel keuze tussen "kult" en "maar dat is ook erg tof". |
|
quote: en als je korte beentjes hebt? |
|
quote: Is er nog plek bij jou tijdens MDB? Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: Dan hangt het er natuurlijk ook vanaf of je niet toevallig hele lange armen hebt en op je handen kunt lopen... |
|
Een klein puntje van kritiek is wel dat ik de meeste bands op Wacken het afgelopen jaar ook al op diverse concerten heb gezien. Maar toch is t tof natuurlijk, een beetje een concert-samenvatting van de afgelopen tijd... hehehe... Alleen Hollenthon had ik gemist in Haarlem (we hadden vertraging en die eikels speelden als eerste ) dus die ga ik zeker kijken op Wacken. Mis ik een stukje Immortal, maar die had ik ook pas nog gezien, dus ja... Zenial |
|
quote: Dan is het ook 5 minuten lopen.. Alleen mensen met complexe botbreuken, polio, reuma, en andere mens-vertragende ziektes doen er langer over. |
|
Godver! |
|
Ik denk dat ik dit keer toch ook ga voor veel bands die ik iets minder tof vind dan de gelijkspelende maar nog nooit eerder gezien heb.. Zijn er nog meer mensen die naar Kreator gaan?? Ik ben niet zo'n diehard trashfan maar ik wil nu toch wel eens de band zien die ik al een keer of 3 , 4 gezien zou hebben maar steeds afzegt enzo |
|
Ik ga zekers wel naar Kreator. |
|
quote: Geen nood, mensen die alleen last hebben van zich op benen manifesterende killermaden en uitstekende botsplinters vallen onder het evil-ziekte-beleid en halen het ook wel in 5 min. RUNNING ORDER VRIJDAG/ZATERDAG OP HET PODIUM IN DE METALMARKET (ik hoop niet echt in de metalmarket, want het is daar altijd al druk genoeg) Program on stage at Metal Markt Friday 02.08.2002 13:00 h - Airguitaraction 14:00 h - X-Tra patent-leather and leather fashion show Part I 15:00 h - Workshop with Mike Terrana (Rage, Axel Rudi Pell u.a.), Victor Smolski (Rage) and Jens Becker (Grave Digger) 14:00 h - X-Tra patent-leather and leather fashion show Part II 17:00 h - Workshop with Alex Kraft (Desperados, Onkel Tom) 18:00 h - Workshop with Mike Terrana, Victor Smolski and Jens Becker Saturday 03.08.2002 13:00 h - Workshop with Alex Kraft 14:00 h - X-Tra patent-leather and leather fashion show Part III 15:00 h - Workshop with Victor Smolski (Soloshow) 14:00 h - X-Tra patent-leather and leather fashion show Part IV 17:00 h - Workshop with Mike Terrana (Soloshow) 18:00 h - Surprise Act Goed nieuws dus voor mensen met leer-fetish!~ [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-07-2002 23:45] |
|
quote: neej, denk maar niet dat ik met jullie om ga! eerst beloven dat ik mee kan, en nu moet ik alles zelf regelen! ooow, ja hoor, bij My Dying Bride is er nog wel plek denk ik..... anders maken we die wel ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
tja, bands die ik graag wil zien: Angra Haggard Kotipelto MOB Rules My Dying Bride Thunderstone Warlord (Joacim Cans !!) Wizard lijkt me ergg grappig om die Manowar-kloon te zien helaas komen Dragonforce en Supreme Majesty niet, die MOET ik gewoon een keer zien ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: ? Wat een vete's zijn er onstaan zeg... kom jij toevallig uit diezelfde groep als Malagtoth? |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |