|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee.. dat lijkt er wel op... al weet ik niet precies in hoeverre je nou wel of geen zoomlenzen mee mag nemen, daar blijven ze nogal vaag over. Ik heb trouwens ook gemailed naar de wacken-press-accreditation gedeelte, met een request voor fotopas met als doel een publicatie / reportage op een website/zine(ik dacht, proberen kan nooit kwaad) . Maar zoals verwacht gaven ze die niet, sterker nog, ze zeiden dat ze zelfs veel mensen die voor muziektijdschriften werken moeten afwijzen, omdat er veel te veel aanmeldingen zijn voor de fotopit en backstage. Daarop vroeg ik dus of ik dan 'written permission' kon krijgen voor mijn spiegelreflexcamera omdat ik wel gewoon vanuit het publiek wil fotograferen, maar de security de srf camera's vaak aanziet voor proffessioneel gebruik en dus inneemt terwijl de 6 megapixel compact digicamera's er wel door gaan.. Hier een copie van mijn mails antwoorden: quote: quote: quote: ---- Op het wacken-forum stond overigens dus ook dat camera's gewoon 'allowed' zijn. |
|
Hmmm... Ik ben wel van plan m'n nieuwe 70-200 mee te nemen en die is wel vrij groot.. Maar als alles wat geen video is binnen mag, mogen ze daar geen problemen van maken he.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik lees net dit op de site van Wacken.. Bij algemene info... Photocameras Normal Photocameras / Digital Cameras are allowed , but not profi equipments and videocams. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ja... maar waar begint dus 'profi equipments' ?? Daar blijven ze vaag over.. maar lees dit eens: (van het wacken forum) quote: quote: Waarmee je zou denken dat hij bevestigd dat de laatste alinea van die vraag ook voor wacken geldt: 'fotografieren is grundsatzlich uberall un mit Allen kameras erlaubt, film- und tonaufnahmen sind und bleiben verboten' (ofterwijl, hetzelfde weer wat eigenlijk ook in die mail gezegt werd.. maar toch... bij 'allen kamera's' zou je denken dat de zoomobjectieven ook mee mogen.. .. OFFTOPIC: Anyway, wat voor nieuwe lens had je eigenlijk? 2.8? (daar moet ik nog heeeel lang voor sparen.. ) Ik kan een 'tokina' lens krijgen voor op mijn canon, 28-210 F3.5 - 5.6 voor 100 Euro.. (2e hands) . niet zo lichtsterk maar wel zeer mooi bereik en voor 'weinig' geld lijkt mij.. Veel van die nieuwste lenzen van canon hebben zelfs iets van USM, wat neerkomt op dat het beelt gestabiliseert wordt wanneer je teveel beweegt. Dit is te vergelijken met vier stops! Zal dus wel een flinke prijskaart aan hangen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-06-2002 12:11] |
|
'k Heb de sigma 70-200/f2,8 http://www.sigmaphoto.com/html/zoom_intro.htm En er idd heel lang voor gespaard ja... Serieus gat in m'n portemonneetje nu (zo'n 1100 euro)... Maar ze is het zeker waard. Dit weekend een fotopas voor Werchter, dus daar ga ik er al direct gebruik van maken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
jaghoe nog een paar weken Je moeder. |
|
Inderdaad... tijd voor een lijstje dan maar weer: ZM - WACKEN GANGERS 2002 - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - Morke - Witch - Carnagath |
|
ZM - WACKEN GANGERS 2002 - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - Morke - Witch - Carnagath - Demogorgon + Soepkoeltoer |
|
ZM - WACKEN GANGERS 2002 - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - Morke - Witch - Carnagath - Demogorgon + Soepkoeltoer[/quote] - Ghoulliette |
|
ZM - WACKEN GANGERS 2002 - Valorian666 Cadaveria Vargen666 Amarantha Dwaallicht Rajackar Morke Witch Carnagath Demogorgon Soepkoeltoer Ghoulliette karnivoor McDoom |
|
- ZM - WACKEN GANGERS 2002 - - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - Morke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- ZM - WACKEN GANGERS 2002 - - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - Morke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus [/quote] |
|
dat vraagt weer om een meeting Je moeder. |
|
- ZM - WACKEN GANGERS 2002 - - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - Morke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
- Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - Morke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Zo'n lijstje was toch al gemaakt? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ja.. in het begin van dit topic geloof ik.. maar er zijn er veel bijgekomen en vast ook veel die toch niet gaan, dus is het makkelijker om nogmaals het lijstje te creeeren dan om met een gekopieerd incompleet lijstje te starten |
|
quote: dat zijn er nog niet echt veel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nee.. maar het lijstje is ook pas net weer opgestart: Hier nog wat mensen die eerder in dit topic hebben aangegeven ook naar wacken te gaan:: -Arr -Bint -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Heosphoros -Lady Rose -Lord Morgoth -Mislyd -Ryn -Skullfuck -Svarte Troll -Undertaker -Ziekeling + wat we nu hebben: - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - Morke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth Is toch een aardige lijst! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-06-2002 15:42] |
|
undertaker en darkscar vallen iig af Je moeder. |
|
Hoera Hoera !!! Ik ga dus toch naar Wacken !!! t was eerst niet de bedoeling want ik zat t afgelopen weekend al op Bang Your Head, en 2 van dat soort festivals wordt toch wel een beetje duur niet ???!!!ik was t vorig jaar ook al op wacken geweest maar aangezien ik een gratis een kaartje kan krijgen en met iemand kan meerijden dan is de keus snel gemaakt denk ik zo....daar zeg ik dus geen nee tegen !!! |
|
quote: |
|
-Arr -Bint -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Heosphoros -Lady Rose -Lord Morgoth -Mislyd -Ryn -Skullfuck -Svarte Troll -Undertaker -Ziekeling - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje even ter info, ik ga ook mee, maar mijn naam sgrijv je met een ö... Dit slaat nergens op. |
|
-Arr -Bint -DarGull -Darkscar -Davy -Dunne_Hein -Elanthia -FireFox -General Skullfucker -Heosphoros -Lady Rose -Lord Morgoth -Mislyd -Ryn -Skullfuck -Svarte Troll -Undertaker -Ziekeling - Greycloak - Alet - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Amarantha - Dwaallicht - Rajackar - M®rke - Witch - Carnagath - Demogorgon - Soepkoeltoer - Ghoulliette - karnivoor - McDoom - TNightmare + Der Lexus - Sassette - Sar'Goth - Mirandarijntje = Industrieterrein |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |