IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Wacken 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-06-2002 11:27 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Waaah.. Dus een fotopas is helemaal niet nodig!! Cool... Thanx voor de info valorian..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-06-2002 11:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nee.. dat lijkt er wel op... al weet ik niet precies in hoeverre je nou wel of geen zoomlenzen mee mag nemen, daar blijven ze nogal vaag over.

Ik heb trouwens ook gemailed naar de wacken-press-accreditation gedeelte, met een request voor fotopas met als doel een publicatie / reportage op een website/zine(ik dacht, proberen kan nooit kwaad) . Maar zoals verwacht gaven ze die niet, sterker nog, ze zeiden dat ze zelfs veel mensen die voor muziektijdschriften werken moeten afwijzen, omdat er veel te veel aanmeldingen zijn voor de fotopit en backstage.

Daarop vroeg ik dus of ik dan 'written permission' kon krijgen voor mijn spiegelreflexcamera omdat ik wel gewoon vanuit het publiek wil fotograferen, maar de security de srf camera's vaak aanziet voor proffessioneel gebruik en dus inneemt terwijl de 6 megapixel compact digicamera's er wel door gaan..

Hier een copie van mijn mails antwoorden:

quote:
Eerste antwoord van hun kant:

Dear Vincent.
>
> Sorry for late answering. Unfortunately I can´t give
> you access to the
> backstage area and the photopit as we have to
> consider press people from the
> whole world. We have such an amount of photopass
> inquries that we must
> refuse even some journalists from the music press.
> Due to security
> regulations in the pit we have no other
> possibilities.
>
> Kind regards
>
> eske

quote:
Vraag van mij hierna:

Hello Eske,

Thanks for the reply. I can understand that I can't
have the backstage access and stuff, since there are
so many inquries for it. That's no problem, better
luck next time I guess.

However, I do wish to bring my camera to the
festival-area, and it's a spiegelreflexcamera. Since sometimes the security takes these camera's because they look too proffessional (even though the
wacken-forum sais they are allowed) I was wondering if I can have some sort of written permission to bring my camera (and if possible/allowed, a zoomlens as well)
to the festival area. So I don't need to go backstage or in the photopit, but I do wish to make photo's in the festival area.

If you could help me out here, I would really appreciate it,

Thanks in advance,
Vincent

quote:
Hun antwoord:

Cameras are allowed. Videocameras and Webcams are not allowed.
I´ve passed on your e-mail with this problem to the promoters and they
assured one again to give instructions to the securities.

eske

----

Op het wacken-forum stond overigens dus ook dat camera's gewoon 'allowed' zijn.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-06-2002 11:42 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Hmmm...
Ik ben wel van plan m'n nieuwe 70-200 mee te nemen en die is wel vrij groot.. Maar als alles wat geen video is binnen mag, mogen ze daar geen problemen van maken he..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-06-2002 11:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik lees net dit op de site van Wacken.. Bij algemene info...

Photocameras Normal Photocameras / Digital Cameras are allowed , but not profi equipments and videocams.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-06-2002 11:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2002 11:45 schreef Sharteel het volgende:
Ik lees net dit op de site van Wacken.. Bij algemene info...

Photocameras Normal Photocameras / Digital Cameras are allowed , but not profi equipments and videocams.

Ja... maar waar begint dus 'profi equipments' ?? Daar blijven ze vaag over.. maar lees dit eens:
(van het wacken forum)

quote:
Iemand vraagt:
Hi, ich hätt gern gewußt, wie`s dieses Jahr mit Fotos bzw. der Mitnahme von Fotoapparaten auf dem Festivalgelände ausschaut.
Damit hatte ich letztes Jahr einigen Ärger; mal durfte ich die Kamera mit reinnehmen, zwei Stunden später beim erneuten Betreten des Geländes mußte ich sie auf einmal abgeben u.s.w..
Meine Kamera (2,5 Megapixel Spiegelreflex-Digi-Kamera OHNE spezielle Objektive oder sonstiges Zubehör) gelte angeblich als Profi-Ausrüstung und die dürfe ich nicht mit reinnehmen, hieß es u.a.. Ich hatte das Problem letztes Jahr kurz nach dem Festival schon mal im Forum geschildert, und du (Holger) sagtest, daß du in dieser Hinsicht etwas unternehmen würdest.

Klasse fände ich, wenn ihr es wie die Organisatoren de Méra Luna-Festivals regeln würdet. Dort hieß es letztes Jahr: Fotografieren ist grundsätzlich überall und mit allen Kameras erlaubt, Film- und Tonaufnahmen sind und bleiben verboten.

quote:
Wacken-Holger (een wacken-administrator/organisator) antwoord:

absatz unten ist korrekt!!!!

Waarmee je zou denken dat hij bevestigd dat de laatste alinea van die vraag ook voor wacken geldt: 'fotografieren is grundsatzlich uberall un mit Allen kameras erlaubt, film- und tonaufnahmen sind und bleiben verboten' (ofterwijl, hetzelfde weer wat eigenlijk ook in die mail gezegt werd.. maar toch... bij 'allen kamera's' zou je denken dat de zoomobjectieven ook mee mogen..

..

OFFTOPIC:

Anyway, wat voor nieuwe lens had je eigenlijk? 2.8? (daar moet ik nog heeeel lang voor sparen.. )

Ik kan een 'tokina' lens krijgen voor op mijn canon, 28-210 F3.5 - 5.6 voor 100 Euro.. (2e hands) . niet zo lichtsterk maar wel zeer mooi bereik en voor 'weinig' geld lijkt mij..

Veel van die nieuwste lenzen van canon hebben zelfs iets van USM, wat neerkomt op dat het beelt gestabiliseert wordt wanneer je teveel beweegt. Dit is te vergelijken met vier stops! Zal dus wel een flinke prijskaart aan hangen..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-06-2002 12:11]

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-06-2002 14:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

'k Heb de sigma 70-200/f2,8 http://www.sigmaphoto.com/html/zoom_intro.htm

En er idd heel lang voor gespaard ja... Serieus gat in m'n portemonneetje nu (zo'n 1100 euro)... Maar ze is het zeker waard. Dit weekend een fotopas voor Werchter, dus daar ga ik er al direct gebruik van maken..

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2002 16:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jaghoe nog een paar weken

Je moeder.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-06-2002 18:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Inderdaad...

tijd voor een lijstje dan maar weer:

ZM - WACKEN GANGERS 2002

- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 27-06-2002 18:22 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ZM - WACKEN GANGERS 2002

- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon + Soepkoeltoer

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2002 18:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ZM - WACKEN GANGERS 2002

- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon + Soepkoeltoer[/quote]
- Ghoulliette

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-06-2002 19:30 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

ZM - WACKEN GANGERS 2002 -

Valorian666
Cadaveria
Vargen666
Amarantha
Dwaallicht
Rajackar
Morke
Witch
Carnagath
Demogorgon
Soepkoeltoer
Ghoulliette
karnivoor
McDoom

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2002 19:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

- ZM - WACKEN GANGERS 2002 -

- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-06-2002 21:02 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom
- TNightmare + Der Lexus
[/quote]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2002 21:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat vraagt weer om een meeting

Je moeder.

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 27-06-2002 22:28 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom
- TNightmare + Der Lexus
- Sassette

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 28-06-2002 13:54 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom
- TNightmare + Der Lexus
- Sassette
- Sar'Goth

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 28-06-2002 14:11 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Zo'n lijstje was toch al gemaakt?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-06-2002 15:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 14:11 schreef Dunne_Hein het volgende:
Zo'n lijstje was toch al gemaakt?

Ja.. in het begin van dit topic geloof ik.. maar er zijn er veel bijgekomen en vast ook veel die toch niet gaan, dus is het makkelijker om nogmaals het lijstje te creeeren dan om met een gekopieerd incompleet lijstje te starten

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-06-2002 15:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 13:54 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom
- TNightmare + Der Lexus
- Sassette
- Sar'Goth

dat zijn er nog niet echt veel

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-06-2002 15:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Cadaveria: Dat zijn er nog niet echt veel

Nee.. maar het lijstje is ook pas net weer opgestart:

Hier nog wat mensen die eerder in dit topic hebben aangegeven ook naar wacken te gaan::

-Arr
-Bint
-DarGull
-Darkscar
-Davy
-Dunne_Hein
-Elanthia
-FireFox
-General Skullfucker
-Heosphoros
-Lady Rose
-Lord Morgoth
-Mislyd
-Ryn
-Skullfuck
-Svarte Troll
-Undertaker
-Ziekeling

+ wat we nu hebben:

- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom
- TNightmare + Der Lexus
- Sassette
- Sar'Goth

Is toch een aardige lijst!

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-06-2002 15:42]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-06-2002 17:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

undertaker en darkscar vallen iig af

Je moeder.

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 03-07-2002 21:04 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Hoera Hoera !!!

Ik ga dus toch naar Wacken !!! t was eerst niet de bedoeling want ik zat t afgelopen weekend al op Bang Your Head, en 2 van dat soort festivals wordt toch wel een beetje duur niet ???!!!ik was t vorig jaar ook al op wacken geweest maar aangezien ik een gratis een kaartje kan krijgen en met iemand kan meerijden dan is de keus snel gemaakt denk ik zo....daar zeg ik dus geen nee tegen !!!

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 03-07-2002 21:05 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 28 juni 2002 15:41 schreef Valorian666 het volgende:
Nee.. maar het lijstje is ook pas net weer opgestart:

Hier nog wat mensen die eerder in dit topic hebben aangegeven ook naar wacken te gaan::

-Arr
-Bint
-DarGull
-Darkscar
-Davy
-Dunne_Hein
-Elanthia
-FireFox
-General Skullfucker
-Heosphoros
-Lady Rose
-Lord Morgoth
-Mislyd
-Ryn
-Skullfuck
-Svarte Troll
-Undertaker
-Ziekeling

+ wat we nu hebben:

- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- Morke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom
- TNightmare + Der Lexus
- Sassette
- Sar'Goth
- Mirandarijntje

Is toch een aardige lijst!

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-07-2002 21:12 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

-Arr
-Bint
-DarGull
-Darkscar
-Davy
-Dunne_Hein
-Elanthia
-FireFox
-General Skullfucker
-Heosphoros
-Lady Rose
-Lord Morgoth
-Mislyd
-Ryn
-Skullfuck
-Svarte Troll
-Undertaker
-Ziekeling
- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- M®rke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom
- TNightmare + Der Lexus
- Sassette
- Sar'Goth
- Mirandarijntje

even ter info, ik ga ook mee, maar mijn naam sgrijv je met een ö...

Dit slaat nergens op.

Industrieterrein
Usericon van Industrieterrein
Posted 04-07-2002 2:06 by Industrieterrein Wijzig reactieProfiel van IndustrieterreinQuote dit berichthttp://nope

-Arr
-Bint
-DarGull
-Darkscar
-Davy
-Dunne_Hein
-Elanthia
-FireFox
-General Skullfucker
-Heosphoros
-Lady Rose
-Lord Morgoth
-Mislyd
-Ryn
-Skullfuck
-Svarte Troll
-Undertaker
-Ziekeling
- Greycloak
- Alet
- Valorian666
- Cadaveria
- Vargen666
- Amarantha
- Dwaallicht
- Rajackar
- M®rke
- Witch
- Carnagath
- Demogorgon
- Soepkoeltoer
- Ghoulliette
- karnivoor
- McDoom
- TNightmare + Der Lexus
- Sassette
- Sar'Goth
- Mirandarijntje
= Industrieterrein

Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com