|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 14 juli 2002 20:28 schreef McDoom het volgende: Ik slaap beter op een mooi veldje zonder modderstromen in mijn tentje. het gaat gewoon niet regen! |
|
Campingsite B. Maareh, Vinnie en de rest wij zijn nu terug van vakantie en we zullen de 20ste ook in Utrecht zijn. Alleen bellen we nog wel over de preciese details! |
|
quote: Zouden jullie mij ook op de hoogte kunnen houden van plannen die jullie hebben om in Wacken aan te komen? Ik ben daar namelijk zeer in geïnteresseerd aangezien ik ook nog geen vervoer heb geregeld. |
|
quote:Hey, hallo!!! HALLOOOO |
|
quote: waar woon je? Je moeder. |
|
YO! En Skully Fucky, we zullen je op de hoogte houden. Maar we gaan gewoon met de trein dus en waarschijnlijk op de zondag voor het festival. We gaan met een Scheisses Wokkelende tiecket of zo. Is goedkoper en duurt langer. |
|
quote: Utreg @Vargen: Okay! Thanx. Ik begreep inmiddels via icq van Dwaallicht dat jullie de 20e een bespreking gaan houden. Ik hoor het nog wel. |
|
Anders kom je de 20ste ook? Gaan er nog meer lui met jou mee? |
|
Skullfucker dude, wij gaan dus op zaterdag of zondag of allebei (is nogal een dilemma geloof ik , de 20e is het in ieder geval zeker) en dan hoogstwaarschijnlijk via Enschede, met een speciaal ticket waarmee je met 5 mensen voor 25 Euro helemaal tot 10 km vanaf wacken komt. WIJZIG: Dat is dus 25 Euro totaal = 5 euro p.p. ! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-07-2002 22:42] |
|
ik ga de 31 e vanaf utrecht met 'n bus, kan je wel een nummer geven maar ik geef je weinig hoop |
|
quote: Ja, er gaan meer lui met mij mee, maar de 20e zit ik in het vliegtuig naar Spanje. Ik kom de 27e weer terug, dus dan ben ik nog wel enigszins op tijd om naar Wacken te gaan hoop ik |
|
quote: Hmm.. wij gaan dus de 28ste waarschijnlijk, of de 27ste (nogal onduidelijk zoals ik zei) maar er waren al meer mensen die wel mee wilde reizen (o.a. Soepkoeltoer las ik hier) dus .. (en er passen nog 4 mensen op ons ticket aangezien wij met 11 zijn) ,.. |
|
quote: Heel tof van je dat je dat aanbied, maar ik ga met een groepje vrienden dus we gaan samen richting wacken. |
|
quote:Trust noone. Ik maak geen enkele afspraak tot na de 20e dit soort dingen kan zelfs Heisenberg niks mee beginnen. |
|
ben ook best wel lief tegen mensen die me niet ontvellen |
|
OFFTOPIC: VARGEN, ik ben nog steeds bezig met de perverted taste bestelling, heeft allemaal wat vertraging opgelopen door nieuwe regelgeving omtrent het overmaken van geld naar o.a. Duitsland. Dit in combinatie met het feit dat ze bij perverted taste een week of 2 weken wachten met terugmailen heeft geresulteerd in dat ik nu op een laatste bankgegeven wacht en dan het geld kan overmaken. als het nog iets langer duurt kan ik het wel cash geven op wacken lol.... |
|
Hee Chiyo, ik ontvel niemand hoor. Is meer bij wijze van spreken. Valorian: Jammer, maar dan moeten we even wachten. Maf dat het zo lang duurt tegenwoordig. |
|
quote: OK, maar als je dus met de trein wilt heb je 2 keuzes: 1 = Retourticket Utrecht (ofzo) - Wacken .. is tussen de 175 en de 200 gulden (afhankelijk van het aantal meereizende personen) PER PERSOON! Voordeel: kan kiezen welke dag je reist, en korte reistijd (4 uur ofzo)? 2 = Wochenende ticket Enschede (ofzo) - Wacken. is 25 EURO per 5 Personen. Nadeel: Moet in het weekend reizen, en dus 'al' op zat/zondag daarheen gaan, en je moet ongeveer 4 keer overstappen vanaf Enschede (of een andere grensplaats waar ze zo'n ticket verkopen) , je reist met stoptreinen en doet er dus iets van 6 uur over. naar het schijnt. O ja, dit ticket is een weekend geldig, dus als je terug gaat moet je nog zo'n ticket kopen |
|
gelukkig daar ken ik wel tegen |
|
quote: OFFTOPIC REPLY: Ja.. om precies te zijn is het volgende gebeurt: - Bestelling doorgegeven (week wachten), antwoord. - Iets erbij gedaan van iemand anders (week of 2 wachten, antwoord) - Om het totaalbedrag gevraagd, wat ze nog niet vermeld hadden, inc. korting etc. (week wachten) - Eindelijk het goede saldo, klaar om over te maken, blijkt de postbank sinds mei speciale internationale overschrijfkaarten te hebben (kaarten aangevraagd, week wachten) - Eindelijk klaar om over te maken, met goede kaart, blijkt sinds 2002 in de EU een bankcode of IBAN verplicht. (gevraagd aan pervertedtaste wat hun code is, daar wacht ik nu al anderhalve week op) Snap je nu waarom het zo lang duurt ?? Lol... (o ja, en ze zeiden dat het nogal hectisch was daar, dus misschien mogen we ze het niet kwalijk nemen dat het wat lang duurt.. waarschijnlijk krijgen ze niet vaak overgemaakt vanuit holland en moeten ze eerst zelf nog uitzoeken wat die bankcode is... ik hoop wel de bankcode te krijgen en niet de IBAN , want die laatste is ook goed maar telt 45 cijfers en ik zie niet hoe ik dat op die kaart ga proppen... (SORRY ANDERE MENSEN>.. IS IETSWAT LANGE OFFTOPIC REPLY GEWORDEN |
|
OFF TOPIC: Ja, da's idd belachelijk. Maar goed, we zien wel. Anders kopen we het wel op Wacken. Ik neem aan dat ze het spul iig wel apart houden voor ons... |
|
quote: Laatste offtopic voor we gesnapt worden : Ja, nou ja, ze houden het apart ja.. dus als het nog langer duurt of lastig is met die code dan vraag ik wel of ik op Wacken kan betalen en dan de hele boel op kan laten sturen (zit namelijk ook veel zooi van iemand anders bij nog die niet naar wacken gaat, en wat vinyl) als dit een beetje veilig is |
|
quote: ow, laat maar wij hebben een busje met nog 1 a 2 plekken vrij (vandaar dus dat ik vroeg waar je woonde) maar vrienden is meervoud dus dat zal wel niet meer erbijin passen Je moeder. |
|
quote: nope, maar ook jij bedankt (typhus wat ben ik hier aan het doen? Ik heb godverdomme nog niet lopen flamen en ik heb nu al twee mensen bedankt zonder dat het cynisch bedoeld was...) |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |