|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Yep, die gast die als eerste op het festival met een arm rond Miss Blubberkont rondliep |
|
Wacken was absoluut gaaf!!! Veel goeie bands gezien! Vooral: Hypocrisy Mork Gryning Borknagar Immortal Dying Fetus Vomitory Macabere Haggard Kan er nog wel wat vergeten zijn En natuurlijk Blind Guardian, Savatage en dat soort bands als zijn ze niet helemaal mijn straatje, hun Show was gaaf en daardoor de muziek ook. En natuurlijk Onkle Tom, wat een ouwehoer band. Ben er halverwege Haggard heen gegaan omdat ik Haggard niet meer hoorde. Echt lagge, Deutche Släger Metal! Al met al: Veel Metal, zwart, mooie vrouwen, bier, modder!!! |
|
khalma was ook erg goed, speelde in de tent, heeft iemand anders die nog gezien?? (en ik heb daarbij mijn eerste plectrum gevangen whoepie) |
|
quote: he een vriend van me vertelde me dat verhaal. Zou t dan toch echt waar zijn How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
vaag dat verhaal van die gozer naast ons. volgend vaag wacken verhaal. Achter ons stonden een aantal (ad/hd)noren. de hele dag door riepen ze het woord purla (ofzoiets) dus op een gegeven moment riep valorian dat s'ochtends dat woord mee met die noren (het was rond 8 uur s'ochtends) op een gegeven moment nadat het woord ook 3 x vanuit valorian en mijn tent was geroepen, ritste iemand onze tent los. Wij keken uiteraard in die richting totdat 1 van die noren zijn blote pik naar ons begon te zwaaien.. dat betekende het dus even later kwam hij onze 'moos' laten zien.. dat was zo'n string met een elandhoofd waar je dan je lul in steekt. hij was er erg trots op en wou ons dat weer laten zien. Alleen wist hij niet dat wij niet meer in de tent zaten. Na 10 minuten lul zwieberen en purla (?) roepen kwam hij er achter dat er niemand meer in de tent zat en ging opzoek naar de gene die het geroepen had. Gelukkig hield valorian zijn mond zodat de verdere detailles ons besbaart zijn gebleven. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-08-2002 23:41] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben eindelijk een beetje bijgekomen, wacken rule de weer als vanouds ,tis net als of je door een tijdwarp gaat en weer op een ouderwetse dynamo komt (geen nu-metal shirts enzo..) Hoogtepunten:Candlemass,Savatage(met jeff waters op gitaar),Pungent Stench(in sm outfit) Exodus,Cannibal corpse,Dying fetus, Vicious Rumours,Vomitory...... Wat ook wel erg leuk was,was de terugreis werkelijk op ieder tankstation/raststatte een groep vage bekende tegen te komen.... ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: die pakjes waren erg cool maarre ik heb jou niet gezien op een parking spot, wel sroef en metgezellen, die vriendin van peppie enzo. oja en soepie en vuig en demagorgaon liepen op de zelfde parking spot |
|
quote: Neuj, maar dat maakt ook allemaal niet uit. Jij hebt er ook geen van mij gehad geloof ik. Volgende keer beter |
|
ASTRA! ASTRA! ASTRA! We hadden beter meer Jupilerblikken meegenomen. [Dit bericht is gewijzigd door Davy op 06-08-2002 12:28] |
|
Kijk, Davy leeft ook weer eens! -schud schud- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik heb helaas dynamo pas vanaf 1996 meegemaakt (en t/m 1998) . deze jaren waren zeer gaaf, maar wat sfeer betreft halen ze het echt niet bij Wacken.. Wacken is gewooon duizend keer relaxter.. ik heb vrijwel niemand gezien waarvan ik dacht 'daar zou ik niet perongeluk tegenaan willen botsen' ofzo.. .. verder ook nagenoeg geen nu-metallers .. Waar op de dynamo's waar ik bij was er meerdere stromingen leken te botsen (vooral het metal vs skate/punkfest publiek was er op wacken veel meer de echte heavymetal spirit |
|
wacken was weer gaaf!!. Hoogtepunten: UNLEASHED, CANNIBAL CORPSE, NECROPHOBIC, MACABRE. Dying Fetus vonk maar nix. Die nieuwe drummer haalt absoluut niet het niveau van de vorige drummer. En het is dying fetus niet meer. Immortal was ook ruk. VOMITORY heb ik gemist jammer genoeg en HYPOCRISY was bijna leuk. Verder was het ubergaaf! veel lui vant forum gesproken en veel slap geouwehoerd. BLAAT!! en tot volgend joar! Suck my piss |
|
Ik vond trouwens Mork Gryning erg gaaf, jammer dat het in de tent was maar ok. Was onder Cannibal corpse, maar ja die zie je toch 10 keer in een jaar |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-08-2002 14:02] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het vervelendste van wacken vond ik de bierprijs.. 3 Euro is echt absurd.. Kom net toevallig op deze site terecht: http://www.openhellfest.cjb.net/ Open Hell Festival in Tjechie.. (vorige week) argh.. waarom zo ver weg .. 11 Euro voor een kaartje, en 1 Euro voor 2 biertjes! en natuurlijk een festival met zo'n 25 black/death/thrash metal bands (geen heavy, geen power, geen goth, geen nu-) (o ja, om dwaallicht te pesten: Aversa Sefira speelde ook ) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-08-2002 14:04] |
|
FFffffffuk. |
|
quote: what the fuck Debustrol speelde daar? bestaan die nu ook nog??? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Yep.. Het is wel een pokkeeind rijden natuurlijk naar Tjechie, maar het fest ligt wel aan de 'goede' kant (60 km van Duitse grens, 80 km van Oostenrijkse grens) .. dus volgend jaar maar aan de vakantie vastplakken??? (of overleven we dat niet: Weekend Open Hell Fest, weekje garen in DL, Weekend Wacken.. wow... ) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-08-2002 14:31] |
|
ik ben voor wacken---> hellfest Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jazeker, het was zeer gaaf, alleen was die kut grond de pest voor mn enkels De prijs van het drinken was veelste hoog, maar die van eht eten viel allerszins mee. Donderdag geen bands gezien, aangezien we al in het donker aan kwamen..... Vrijdag lekker relaxed rond gelopen. Vomitory klonk weer ouderwets kut. Angra, Savatage en Bruce (jezus wat een energie heeft die gast..) waren gaaf. Borknager en COB vielen wat tegen, maar Vintersorg deed het best goed bij Borknager. 's ochtends zowaar een glimp van Ollie en Dwaallie opgevangen in de rij Zaterdag helaas evergrey en amon amarth gemist, vooral amon amarth had ik wel eens in de open lucht willen zien spelen (in de baroeg waren ze echt goed). Dankzij het omgegooide schema Falconer moeten missen, omdat ik bij Hollenthon stond, die overigens weer gaaf speelden (al stonden ze wel weer kneiter hard). Maargoed, nog wel enige verkoeling kunnen krijgen bij het laatste nummer van Falconer. Vision divine vond ik iets te happy, dus daar was ik ook maar 1 minuut, Exodus viel ook tegen helaas. Toch maar weer terug naar sinergy die ook niet echt wat los konden maken in mij. (Volgens mij Ghouliette nog rond zien lopen tijdens sinergy/van den plas). Van den plas klonk goed, gelukkig toch weer een goede band die dag. Daarna was het klaarmaken voor Edguy (niet echt mijn band, maar ik was blij verrast door die gasten), daarna bijna omvergelopen door een paar zotte duitsers die naar cannibal corpse rende, waarom weet ik niet, stom geblaf van die zanger... Hypocrisy verraste mij ook met een aantal goed klinkende nummers (net als dat beetje wat ik van Immortal opgevangen heb) Hoogtepunt was uiteraard Blind Guardian, welke ieder concert/album bedter gaan spelen. In het begin stonden we zowat achteraan (bij de wacken-shirt-stand), maar na een beetje douwen en mensen die in de weg stonden laten crowdsurfen, of ze dat nu wilde of niet ) stonden we dan eindelijk op een goede plek. En genieten was het maar weer. Eno zo zie je maar, niet iedere duitser is irritant Daarna meteen naar de auto gelopen en nog wat Kreator opgevangen, klonkt trouwens best goed (helaas voor mij in het donker dwars door de brandnetels en geultjes.....) en rond een uur of 1 naar huisgereden. [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 06-08-2002 16:19] |
|
quote: Offtopic eigenlijk.. maarja: Dan moeten we er wel weer een low-budget-wochenendeticketgebeuren van maken: Zaterdags naar Tjechie afreizen met zo'n ticket, dan een week daar ergens rondhangen en slapen enzo.. Dan vrijdags + zaterdag dus Hellfest, vervolgens zondag met wochenende ticket afreizen naar Wacken, daar een week rondhangen en slapen om de boel af te sluiten met het Wacken fest.. wow.. (o dit is Valorian, vergeten om te loggen () [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-08-2002 16:45] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hela vertelt die melagthot dude met de wannama muppets user icon me net dat hij alexi tegen is gekomen tijdens /vlak na cannibal corpse, en dat zegt hij nu pas, sjezus hij heeft ook gewoon een foto (heb ik gezien) maar hij moest eten dus mijn verdere vragen zijn nog niet beantwoord (heeft hij henka ook gezien????!!!!1) hopelijk antwoord hij hier zo alsnog op. en chiyo was jij dat die langs kwam drijven tijdens cob (crowdsurfen dus) |
|
quote: Ja.. dat hoorde ik ook, en Sjors Corpsgrinder daar had hij mee lopen ouwehoeren geloof ik.. Ik heb ze wel gezien tijdens de autogramme-stunde (cannibal corpse) en voor Rajackar maar een paar foto's gemaakt. Verder ben ik nog Vintersorg en enkele andere Borknagar leden tegengekomen terwijl zij aan het wachten waren op Dragonlord bij de partystage, staan ook nog op de foto.. Maar niet met mij, dat vind ik idioot, om met je favo band op de foto te gaan (terzijde gelaten dat borknagar toch al niet mijn favo band is .. Verder nog die Blackmore of blackmoone ofzo zien lopen, van Necrophobic en ex-darkfuneral, en een tijdje geouwehoered met een gast die de zanger/gitarist van Minotaur (oude band) bleek te zijn, toffe dude, was er met o.a. zijn schoonvader! en zou misschien volgend jaar wel kans maken op een plekje op een Wacken podium. O ja.. en natuurlijk dat hele Abbath/immortal debakel van Cadaveria.. hoop dat die foto's ook gelukt zijn.. Dat was het wel wat betreft celebreties.. .. of je moet nog meerekenen dat ik iemand van Cremation heb gezien en met de zanger van Jugdment Day in een tentkampf zat |
|
haha jah ik heb de zanger van judgement day gezien, en de bassist van cremation (die ik eigenlijk elke week tegen kom, zijn vriendin woont in nijmegen) |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |