|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach jee, er staat zo'n visje op dat plaatje. Die zie je ook wel eens achter op een auto geplakt. Dat zijn de ergste. :') |
|
Duudelijk. De 'bewijsvoering' vind ik eerlijk gezegd ook magertjes bij ID. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ehm... maak ik een keer een grap en dan snapt niemand m... (alhoewel bastianus m wel snapte volgens mij hehe) When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: O, sorry dan heb ik hem niet door gehad (nog steeds niet trouwens). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Mwoa, volgens mij was mijn grap ook gewoon niet zo heel grappig When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Mischien moet je het int vervolg dan maar laten om dit soort misverstanden/vattingen te voorkomen voor dat dit topic helemaal ontspoort. (Weet niet of de zins opbouw klopt maar toch) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Doe eens een grapje Toon! Boeiender |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ah. Sorry, ben beter gewend van je. Boeiender |
|
quote: Ik ook niet maar heb een beetje veel tijd sinds die hernia in mijn onder rug dus zit ik me hier maar te vervelen hehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
das minder. Heb een tijd geleden een Ischias ontstaande uit een bulging disc syndrome (lees: hernia) gehad en t is vrij irritant ja. Sterkte When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ben jij Henk? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ehm nee? Wie is Henk? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Een leerling van me. Heeft ook nogal een verleden, maakt ook muziek en heeft ook Ischias. Gaat met MBO stoppen omdat hij een toelatingstest voor theologie op de uni heeft gehaald. Met hem discuzeur ik ook altijd over het geloof. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hahaha, nee, ik ben wat ouder dan hem vermoed ik zo. Mijn studiejaren zijn alweer van een tijdje terug hehe. Good for him though! (niet van die Ischias dan he) When your people matter, menstrual health matters |
|
Dank voor het medeleven. Ischias..... en nu ga ik door naar het hypogonder topic Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Hij is een jaar of vijftig. Deeltijder... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jezus leeft! |
|
Heeft Karni een zoon? |
|
Ondankt dat ik alleen al onpasselijk word bij de gedachte lijkt het er wel op ja. |
|
quote: Een oud bandlid had ooit ook zo'n visje op de achterkant van z'n auto geplakt. Samen met een grote vis met tanden die dat visje achterna zit en probeert op te eten. Best grappig, zou je zeggen. De hele bende is van z'n auto gekrast. Dat soort gasten die dat doen zijn nóg wat erger. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zelfde lui die "notities" in biebboeken maken. |
|
quote: Godja... Nu je het zegt, was schering en inslag in Hasselt vroegah. Idioterie. Net als stickers van auto's afkrassen overigens. Boeiender |
|
Hasselt, home of the bodybags, H-H-H-Hasselt hustlah. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |