|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De protestanten en refo's (en toch ook wel katho's van tegenwoordig) doen het anders, die gebruiken Jezus als 'absoluut goed' tussenpersoon, maar goed, dan kom je toch al snel in de problemen met heilige-drie-eenheid toestanden, maar daar is ook altijd wel een mouw aan te passen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Mijn moeder zei dat afgelopen weekend dat ik een christen ben. |
|
Dat krijg je ervan als je mensen feliciteert met Jezus' verjaardag tijdens kerst. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Een schaep van god. |
|
Mijn vader tegen mijn moeder vanochtend tijdens het ontbijt: "Je maakt niet elke dag mee dat Jezus bij je aan het ontbijt zit." En dat met Kerst nog wel. |
|
De volgende keer Karni uitnodigen. |
|
Ik weet niet of mijn ouders het op prijs stellen als ik Judas meeneem naar de maaltijd. |
|
quote: Haha, het was een indirecte reactie op dat ik tegen haar zei dat ze geen echte christen is. |
|
quote: http://www.hln.be/hln/nl/9296/Sneeuw/article/detail/1200071/2010/12/25/Kerk-in-Diepenbeek-stort-grotendeels-in-na-nachtmis.dhtml http://www.telegraaf.nl/buitenland/8593863/__Kerkganger_gevloerd__.html?sn=binnenland,buitenland En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heerlijk! Een discussie op het niveau welke black metal band nou 'true' is en welke niet! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:In elk geval is Kraakhoer het meest true. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vergelijk je mijn moeder nu met een black metal-band? |
|
De avatar van Schaffelaer was gisteren nog op tv bij de Bels trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
@Schaep: je moeder! @Bassus: bels? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Bels = Belg Boeiender |
|
Ah ok, hadden ze nog iets boeiends te melden over shane? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Een herhaling van een compleet mislukt interview door Luk Alloo, wat voornamelijk werd verstierd door recalcitrant dronkemansgebral van dhr. mcGowan en een ander Popes-lid dat een mengeling van de slappe lach en een kotsbui vertoonde. Wat een lastpost, die Shane... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
en een held! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik vind het wel knap dat hij, ook al is hij compleet naar de klote door alles wat hij gebruikt en de karikatuur die hij geworden is, toch nog steed geniale humor en dito uitspraken heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Shane lijdt aan een soort Ozzy syndroom: iedereen heeft een mening over hem, maar te weinig mensen kennen zijn muziek. En die muziek laat horen dat hij een geniaal muzikant is. Luister maar eens naar zijn laatste studioalbum "The crock of gold". Een bezopen idioot? Misschien, maar wel een die er zomaar een fantastisch traditional folk-rock album eruit poept! Shane is een held. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Toch maar eens luisteren dan. Ik heb bij Shane hetzelfde idee als bij Mike Patton, ze gedragen zich redelijk non-conformistisch, maar houden met die houding iedereen voor de gek. Bovendien is dit gesprek ontopic, want Shane bewondert the virgin Mary, of zoals hij zelf zegt 'I wanna give her a good shag'. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zware Van Nelle? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Dat denk ik wel. Die rookte ik zelf ook. Vrogger. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Probleem? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |