|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Toch maakte die Panthera best vette muziek. Heb er wel een paar cd's van liggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Panthera neukt de lay-out. |
|
er zitten altijd rotte appels tussen in de darkroom. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Die houden hun horloge aan? |
|
Ik ken gelukkig geen mensen die horloge's aan hebben, lijkt mij eng. Aan de andere kant kun je die mensen wel horen in de darkroom itt de mensen die hun horloge uit doen. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-11-2010 21:36] |
|
quote: Maakt het nog verschil of het gaat om georganiseerde homofilie of niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nu je het zegt, ik heb meestal wel een hekel aan georganiseerde homofilie, gadverdamme wat een zeikorganisaties met smakeloze praktijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zeg niet zo generaliseren hoor, je hebt heel veel verschillende takken binnen de georganiseerde homofilie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"meestal" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
LOL Boeiender |
|
Het COC in Deventer had anders wel humor altijd. Daar hing een bordje bij de voordeur: "COC, achteringang bruine deur". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehehe Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-11-2010 0:16] Boeiender |
|
Godver! Shirt voor OWW! |
|
quote: Ja, kon ik niet laten te posten. Boeiender |
|
quote:Die houdt toch niet van Jezus? |
|
quote: Jawel joh, zolang het christians maar offend. Boeiender |
|
Toch wel het toppunt van surrealisme: gelovigen die op hun teentjes getrapt zijn omdat iemand niet zo aardig over hun denkbeeldige vriendje (of de soort van zoon ervan) of een profeet heeft gepraat. Dan ben je de weg echt goed kwijt. Ik ben elke keer diep beledigd als iemand een bord pasta naar binnen werkt. |
|
quote:Hmmm, zelfmoord vinden ze ook niet ok. Pak ze Onweerwolf, dat zal ze leren. |
|
|
|
Volgens mij zitten we in een oneindige loop, even breaken: break; |
|
quote:Jouw sociale omgangsvormen circuits zijn idd geprogrammeerd met spaghetti-code ja When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat mag zeker, net als dat ik het huilerij mag vinden Het is goed om lief voor elkaar te zijn in de omgang, maar gekwetst raken omdat iemand anders die niet gelooft iets naars zegt over wat jij gelooft; tsja, dat vind ik toch wel vrij kansloos. In deze vind ik dan ook dat degene die opzettelijk probeert te kwetsen ook kansloos. Als je een kind vertelt over het werk wat je doet en deze begint je keihard uit te lachen dan wordt je daar toch ook niet boos op of gekwetst door? Dat kind begrijpt er toch niets van, net als dat 'wij' (de ongelovigen) niet écht begrijpen wat jij voelt. Waarom je je daar -in hemelsnaam- druk over zou maken? Overigens zijn er situaties waarin het kwetsen / het gekwetst voelen best terecht is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:De Hypotheker! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |