|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat doe je naast het bidden voor ze? quote: Als je niet in bidden gelooft kan het moeilijk beangstigend zijn. quote: Waarom staat het hoog bij jou? Waarom moet jij voor een ander communiceren met God? Misschien is het juist het pad dat God voor hen gekozen heeft of waar ze door heen moeten om tot God te komen. Ik vind het je sieren dat je je zo aan het verdiepen bent in je geloof en dat je die talen wil gaan leren. Maar wat wil je er nou precies mee gaan doen eigenlijk? @Fusion Volgens mij staat er wel degelijk iets over hetero's in de Bijbel. Was het niet iets in de trant van gaat heen en vermenigvuldig u? Is dat zonder het hebben van een partner niet zondig? Waar de voorbestemdheid des levens en de vraag wat nu humor is samenkomen: http://www.youtube.com/watch?v=a-KOk0HbvFo Jesus Christ Superstar is nog steeds bekender dan deze: http://www.youtube.com/watch?v=vV5Lv2JJSS8 |
|
edit: nee [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 17-11-2010 22:26] When your people matter, menstrual health matters |
|
edit: nee. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat is er nou zo moeilijk aan? Jij bent constant bezig om mijn geloofwaardigheid te ondermijnen in plaats van een discussie te voeren door je geouwehoer over mijn vermeende ontbrekende kennis. Een irritante drogreden waar jij patent op lijkt te hebben. Als ik in jouw ogen iets zeg wat niet klopt dan kun je toch ook gewoon uitleggen wat er niet klopt? Is het zo vreemd om er van uit te gaan dat jij geen persoonlijke definitie van het 'begrip' zonde hebt? Moet ik me bij elke definitie die hier ter sprake komt af gaan vragen of jij misschien een persoonlijke invulling van dat begrip hebt? Ik ga er dan maar vanuit dat zonde voor jou iets neutraals of positiefs betekent en niet iets negatiefs zoals dat voor de rest van de mensheid geldt. Een beetje raar, maar goed als jij ons niet wilt verklappen wat je nou eigenlijk bedoeld dan wordt het lastig. Maar ik wil je nogmaals vragen of er voor jou een verschil zit tussen seks tussen mensen van een ander geslacht en seks tussen mensen van hetzelfde geslacht en wat dat verschil dan voor jou inhoudt. Met andere woorden: kan seks tussen mensen van een ander geslacht ook een zonde (jouw definitie) zijn of niet? [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 17-11-2010 22:35] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het is gewoon een foute vertaling. |
|
quote: niet te geloven ik heb pas nog kerkgeschiedenis gehad etc. En inmiddels zijn die gedachten er echt een stuk minder hoor. Maar om jullie toch een beetje tegemoet te kunnen komen, de bevindelijke stroming binnen de kerken preken inderdaad zo, niet bekeerd? dan ben je onderdeel van de hel, maaar dat zijn er een paar honderdduizend. Opzich nog wel aardig wat maar goed [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 17-11-2010 22:51] |
|
"when love is lost only hell will remain" Dit is toch ook gewoon bangmakerij? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hmm, is de bijbel verandert dan? Of alleen de interpretatie van de bijbel? Boeiender |
|
quote: zin uit een lyric van Antestor. Waarom is dat bangmakerij, als het de waarheid blijkt te wezen dan is het gerechtigheid. En nee dan doel ik er niet op dat ik jullie de hel in wens |
|
quote: de interpretatie, er zijn er zoveel. |
|
quote: Ach, als de hemel vol zit met de types die volgens het Christendom naar de hemel zouden gaan dan zit ik liever ergens anders. Niet bepaald mijn idee van de hemel, een stel vrome humorloze putiteinen die de hele dag zitten te bidden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Beetje kort door de bocht Mark, ze zingen tussendoor ook nog lofliederen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik haat musicals. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Black seeds of bunny! |
|
|
|
quote: Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands, want de eerste foutloos gespelde volzin afkomstig van jouw hand moet ik nog tegenkomen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat, het is toch zo? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ja en daar is arme ProgTon al 1234823587623457 keer op gewezen en hij heeft ok al 1234823587623457 keer toegegeven dat zijn zinsopbouw niet helemaal optimaal is. Beide staat overigens het beheersen van andere talen totaal niet in de weg When your people matter, menstrual health matters |
|
Zoals een bekende comedian ooit zei: "in de hemel kom je je overleden familieleden weer tegen en zul je eeuwig met ze zijn. Maar iedereen weet hoe hij zich daarover na een beetje familie weekend voelt..." |
|
In mijn hemel doet iedereen aan speed-dating en myspace. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
niet alleen met speed hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ook met blinden? |
|
oa. en Russische droombruiden die komen opdagen als je hun ticket betaald. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |