|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik weet niet op welk/wat voor onderzoek dat gebaseerd was. Kan best dat ze daar niet goed gecontroleerd hebben op de sturende variabelen. quote: Zeker Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: laborant? signature |
|
Ik ga over geringe tijd wel een hydraulisch laboratorium in, maar dat is denk ik niet wat je bedoelt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
is dat met sluizen en zo? signature |
|
Had gekund, ja. In deze zelfde hal staan ook nog een paar oude schaalmodellen van stuwmeren e.d. Maar ik ga in een stroomgoot spelen; 2m breed (al versmallen we het grootste deel tot 1m), 1m hoog en 30m lang. Zand erin, water overheen, kijken/meten wat er gebeurt [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-04-2011 17:15] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Dit verklaart wel je affiniteit met de homosuele medemens inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Een cloaca is gesloten, een goot is open; helaas Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Je snapt meteen wat ik bedoel, geweldig! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jongen, voordat die post af was zag ik deze bui al hangen Maar goed, stedelijk waterbeheer, dat zijn de homo's Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: je werkt bij de rioleringsdienst? signature |
|
Grapjas Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ik probeer gewoon een beeld te krijgen van je context signature |
|
--> werktopic Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik heb nogal de gewoonte om "anders" tegen dingen aan te kijken. Daarom weet ik niet altijd zeker wat er precies bedoeld wordt. Daarom hou ik liever een slag om de arm, voor het geval dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Misschien moet ik dat ook doen. Volgens AG hadden we het fout...heppewijweer. Subtiel kamerolifantje |
|
Mazzel, geen slag voor de bek! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Homoseksualiteit komt voor bij meer dan 450 diersoorten. Homofobie (en religie) maar bij 1. |
|
Je moet je toch ergens in onderscheiden. EDIT: Overigens niet bedoeld als anti-homo, maar meer als anti-mens. Omdat mensen dom zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 26-04-2011 21:43] |
|
Ja wij zijn ons er eentje .. |
|
quote: Vooral christenen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik zat er nog aan te denken een begeleidende zin erachter te plakken, maar ik dacht dat is niet nodig. Little did I know ;-) Ok, vul zelf je andere voorbeelden in van ouders zonder enige belediging van welke groepering dan ook die aantoonbaar minder geschikt zijn in hun rol als zodanig. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dus mossels zijn slimmer. Goh. *alles nu in verband zien doet* [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-04-2011 22:04] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: FTFY. |
|
quote: Wiiiih! Vicieuze cirkel! (Of zoals Vargen zou zeggen: fysieuze cirkel. :')) [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 26-04-2011 22:05] Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |