IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Homo's enzo Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2011 0:39 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Welterusten mevrouw Schandvlek.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 0:41 by nark Profiel van nark

quote:
Op 27 april 2011 0:39 schreef Hypnos het volgende:
Aussie ken ik niet

maar dan nog.
Alsof alleen "het beste" goed genoeg zou zijn.

ik word liever opgevoed door vrijzinnige homo's dan door een koppel strengreligieuzen bvb
of liever door twee hete lesbo's dan... ja, dan eender wat eigenlijk



Moet jij nu nog een opvoeding genieten dan?
Is het daar niet een beeeeethjeh te laat voor


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-04-2011 0:41 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 27 april 2011 0:31 schreef Hypnos het volgende:
sorry, ben blijven steken op pagina 1-4 denk ik

wat maakt het tegenwoordig nog uit. Het is al bewezen dat een goed eenoudergezin voor een kind zijn opvoeding veel beter is dan een slecht twee-oudergezin. En so what als een heterokoppel beter zou zijn voor de opvoeding dan een homokoppel. Dat betekent niet dat een homokoppel slecht is toch?
Als "beter" een indicator is, schrap dan ook maar heterokoppels bij wie in de familie mensen met een strafblad zitten en andere factoren die er op kunnen wijzen dat er iets verkeerd kan gaan in de opvoeding. Daar kun je erg ver in gaan.

Vooàr mij gaat het er alleszins niet over wat het "beste" zou zijn, wel dat het niet "slecht" zou zijn. En voor zover ik weet zijn liefhebbende ouders of voogden de grootste voorwaarde om een kans te hebben op een goeie jeugd


HEMO


tuurlijk gaat het om liefde, en dat kan een homokoppel ook uitstekend geven aan hun uit Colombia geadopteerde zoontje, daar is helemaal niks mis mee


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2011 0:43 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 april 2011 0:39 schreef Hypnos het volgende:
Aussie ken ik niet

maar dan nog.
Alsof alleen "het beste" goed genoeg zou zijn.


Natuurlijk, dat artikel concludeert ook min of meer dat er aan alle combinaties van opvoeders voordelen en nadelen zitten en dat niet gesteld kan worden dat de som van al die afwegingen een duidelijke rangorde van best naar minst oplevert.

quote:
ik word liever opgevoed door vrijzinnige homo's dan door een koppel strengreligieuzen bvb
of liever door twee hete lesbo's dan... ja, dan eender wat eigenlijk


Maar als kind heb je natuurlijk niet die keus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-04-2011 0:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 april 2011 0:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik discrimineer niet. Ik discrimineer zelfs geen gelovigen want ik vind dat gelovigen dezelfde rechten moeten hebben als niet-gelovigen.
jij discrimineert Christenen. Discrimineren staat niet alleen maar gelijk aan geen gelijke rechten willen toekennen. Ik zeg nergens dat homo's niet dezelfde rechten mogen hebben. Dat lees jij met je mentale rode lap weer overal tussen.

quote:
Op 27 april 2011 0:11 schreef Onweerwolf het volgende:Jij discrimineert daarentegen wel, want jij vindt dat homo's geen kinderen mogen opvoeden.
Wordt je er zelf niet moe van? Waar zeg ik dat? (Hint: nergens).

quote:
Op 27 april 2011 0:11 schreef Onweerwolf het volgende:Daarnaast heb ik geen enkel probleem met heteroseksuele mensen, dus waar je dat vandaan haalt mag Joost weten.
Ten eerste doelde ik op t feit dat jij Christenen discrimineert en ten tweede iheb ik ook geen enkel proleem met homo's.

quote:
Op 27 april 2011 0:11 schreef Onweerwolf het volgende:Dat ik vijandig ben klopt helemaal. Bewust trouwens. Dat je dat niet aanstaat vind ik prima, zo is het namelijk ook bedoeld.
Hoe triest.

quote:
Op 27 april 2011 0:11 schreef Onweerwolf het volgende:Verder val jij mij wel tussen de regels aan. Als jij denkt dat stellen dat homoseksualiteit 'wellicht' zondig is, dat je er nog niet helemaal uit bent of homo's wel of niet ok zijn en dat je vindt dat homo's niet dezelfde rechten mogen hebben als het gaat om kinderen opvoeden dan val je dus homo's aan. Ik ben er eentje van. Je stelling dat je het niet direct tegen mij hebt maar tegen een groep doet daarbij echt niet terzake.
Wat aardig dat zondig zijn voor jou gelijk staat aan 'niet ok', maar dat is weer zon mooie oversimplificatie en bewuste woordkeuze waar jij patent op hebt waardoor je wilt bewijzen dat ik een hekel heb aan homo's. Verder is het nogmaals erg typerend voor je Pavlov-reactie dat je denkt dat ik niet vind dat hono's dezelfde mogen hebben. Ik zeg dat nl NERGENS. Eigenlijk heb je helemaal geen argumenten dan je ongelooflijke fixatie op alles wat maar enigzins naar homofobie ruikt. Gecombineerd met je behoorlijk aggresieve persoonlijke aanvallen denk ik dat t wel weer mooi is geweest zo.
Dus ja, jij valt mij wel aan.[/quote]

quote:
Op 27 april 2011 0:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Je bent toch van mening dat kinderen een vader en moeder nodig hebben, of niet soms?
dat denk ik ja. En dan? Wat ongelooflijk typerend en triest dat dat voor jou gelijk staat als het vinden dat hono's dus ook geen kinderen mogen opvoeden.


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2011 0:44 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 april 2011 0:41 schreef flebbie het volgende:
tuurlijk gaat het om liefde, en dat kan een homokoppel ook uitstekend geven aan hun uit Colombia geadopteerde zoontje, daar is helemaal niks mis mee


Liefde en de capaciteit tot het aanleren van (sociaal) wenselijk gedrag. Volgens fusion zijn er meer dingen belangrijk maar ik kan me niet herinneren of hij ook gezegd heeft wat dat dan voor dingen zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-04-2011 0:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Om even een nieuwe dicussie aan te boren, wat vind jij van Gaygames OWW?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-04-2011 0:49 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 27 april 2011 0:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Liefde en de capaciteit tot het aanleren van (sociaal) wenselijk gedrag. Volgens fusion zijn er meer dingen belangrijk maar ik kan me niet herinneren of hij ook gezegd heeft wat dat dan voor dingen zijn.


Wat ook kan meespelen is dat kinderen van een homokoppel op school gepest gaan worden of in hun eigen buurt met de nek worden aangekeken. In principe onterecht natuurlijk, maar ik vind dat je daar ook bij stil moet staan als je er aan begint. En als kind heb je die keuze niet gehad en heb je dit maar te pikken. Alleen al om die reden zou ik (als ik de keuze zou hebben gehad) toch liever opgevoed worden door een heterokoppel.

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 27-04-2011 0:54]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 0:55 by nark Profiel van nark

quote:
Op 27 april 2011 0:49 schreef flebbie het volgende:
Wat ook kan meespelen is dat kinderen van een homokoppel op school gepest gaan worden of in hun eigen buurt met de nek worden aangekeken. In principe onterecht natuurlijk, maar ik vind dat je daar ook bij stil moet staan als je er aan begint. En als kind heb je die keuze niet gehad en heb je dit maar te pikken. Alleen al om die reden zou ik (als ik de keuze zou hebben gehad) liever opgevoed worden door een heterokoppel.



Licht wel een beetje aan waar je dan woont natuurlijk, in een volks buurd in Gouda zul je daar meer last van hebben dan in Naarden denk ik.
Is maar een van de vele factoren van een sucsesvolle opvoeding natuurlijk.

Edit, drank en spelling zijn Gay

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-04-2011 0:56]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2011 1:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 april 2011 0:44 schreef Fusion het volgende:
jij discrimineert Christenen. Discrimineren staat niet alleen maar gelijk aan geen gelijke rechten willen toekennen. Ik zeg nergens dat homo's niet dezelfde rechten mogen hebben. Dat lees jij met je mentale rode lap weer overal tussen.[/q]

Ik discrimineer helemaal geen christenen.

Wordt je er zelf niet moe van? Waar zeg ik dat? (Hint: nergens).

[quote]Ten eerste doelde ik op t feit dat jij Christenen discrimineert en ten tweede iheb ik ook geen enkel proleem met homo's.


Jij hebt een probleem met homo's als god er een probleem mee heeft. Daarnaast heb je een probleem met homosexueel gedrag. Dat staat beide gelijk aan het hebben van een probleem met homo's. Je kunt wel denken dat dat niet zo is, maar zo werkt het dus wel.

quote:
Hoe triest.


Tsja, daar heb ik verder geen boodschap aan. Ik vind het triest dat jij er voor kiest homofoob te zijn.

quote:
Wat aardig dat zondig zijn voor jou gelijk staat aan 'niet ok', maar dat is weer zon mooie oversimplificatie en bewuste woordkeuze waar jij patent op hebt waardoor je wilt bewijzen dat ik een hekel heb aan homo's.


Ohja nee iemand die zondige dingen doet is natuurlijk een engeltje. Kom op zeg.

quote:
Verder is het nogmaals erg typerend voor je Pavlov-reactie dat je denkt dat ik niet vind dat hono's dezelfde mogen hebben. Ik zeg dat nl NERGENS. Eigenlijk heb je helemaal geen argumenten dan je ongelooflijke fixatie op alles wat maar enigzins naar homofobie ruikt.


Kijk of je nou 's nachts in het vondelpark met een honkbalknuppel staat te wachten of dat je slechts op grond van je sprookjesboek homo's niet 100% wilt accepteren maakt voor de vraag of je homofoob bent niet uit. Natuurlijk zijn er gradaties, maar homofobie is homofobie en ik keur elke vorm af.

quote:
dat denk ik ja. En dan? Wat ongelooflijk typerend en triest dat dat voor jou gelijk staat als het vinden dat hono's dus ook geen kinderen mogen opvoeden.


Waarom kom je anders met dat soort verhalen aanzetten dan? Er is geen ENKELE aanleiding om te denken dat homo's slechter zijn in het opvoeden van kinderen dan hetero's en toch vind jij dat het zo is. Ik kan er maar twee redenen voor bedenken: of je wilt mensen er van overtuigen dat homo ouders een slecht idee is of je wilt op zijn minst aantonen dat homo ouders MINDERWAARDIG zijn aan hetero ouders. Waarom? Waarom fusion als jij geen probleem hebt met homo's en ze gelijke rechten gunt en ze niet minderwaardig vindt, waarom kom jij dan keer op keer hier vermelden dan jij hetero ouders beter vindt? Waarom voel jij de drang om er telkens maar weer over te beginnen? Waarom moet jij voorbeelden aanhalen als drugsverslaafden en pedo's als je praat over homo ouders? Waarom lees ik geen enkel argument in jouw schrijfsels waaruit opgemaakt kan worden dat homo ouders slechter zijn dan hetero ouders? Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken als het je er niet om gaat om homo's als minderwaardig af te schilderen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2011 1:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 april 2011 0:35 schreef Hypnos het volgende:
Welke hedendaagse interpretatie van het woord zonde kan in godsnaam nog een discussie over vrijwillige seks tussen twee mensen teweegbrengen?



Fusion?


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 1:07 by nark Profiel van nark



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2011 1:10 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 april 2011 0:48 schreef ElitE het volgende:
Om even een nieuwe dicussie aan te boren, wat vind jij van Gaygames OWW?


Goede vraag. Ik heb er zelf geen interesse in. Ik vind het ook niet nodig dat een samenleving er financieel aan bijdraagt. Ik vind wel dat initiatieven die benadrukken dat homoseksualiteit goed is en geaccepteerd moet worden nog steeds nodig zijn. Er zijn echter, denk ik, veel betere initiatieven die een krachtiger en of efficiënter resultaat boeken en waar een samenleving wel aan dient bij te dragen. Ik denk ook dat zoiets als de gay games zelfs tot een ongewenst resultaat kan leiden. Tenslotte vind ik het afgezien van dat, prima dat het bestaat. Ze doen maar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 1:16 by nark Profiel van nark

Ik ben er wel eens geweest en heb een zeeeer gezellige dag mogen beleven toen. Heb zelden zo tof gelachen en lol beleefd als die dag dikke heers is dat. Een beetje de zelfde sfeer als bij de Gay Pride zeg maar waar ik ook nog wel eens heen wil trouwens,Partay


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2011 1:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 april 2011 0:49 schreef flebbie het volgende:
Wat ook kan meespelen is dat kinderen van een homokoppel op school gepest gaan worden of in hun eigen buurt met de nek worden aangekeken. In principe onterecht natuurlijk, maar ik vind dat je daar ook bij stil moet staan als je er aan begint. En als kind heb je die keuze niet gehad en heb je dit maar te pikken. Alleen al om die reden zou ik (als ik de keuze zou hebben gehad) toch liever opgevoed worden door een heterokoppel.


Nee! Ik snap je redenering wel maar dat is echt niet de juiste overweging. Als dat een factor zou zijn in je beslissing dan geef je dus de macht aan de pesters en dat is echt het slechtste wat je kunt doen.

Dat het een probleem is of kan zijn is een waarheid als een koe maar dat probleem moet je te lijf gaan en niet voorkomen door maar geen kinderen op te voeden als homo's terwijl je dat wel wilt.

Dat is zwichten voor het kwaad.

Ter illustratie een geliefde songtekst die dat onderwerp perfect aansnijdt:

The Ark - Father of a Son (met Hallelujah's voor Fusion ook nog eens. )

quote:
One day I will become
the father of a son
Hallelujah Hallelujah Hallelujah!

Well, I’ve had my share
Of remarks about my rear
But I know it’s all about fear
And that you’d probably love it
if you’d only dare

And I know a thousand girls
who’d go wild
If I’d ask them to bear my child
So I don’t see why you’d even care
to prevent me
cause I can swear,

That one day I will become
The father of a Son
Hallelujah Hallelujah Hallelujah!
One day I will become
the father of a Son
Hallelujah Hallelujah Hallelujah!

And you’re totally fogged in your head
If you were serious right now
when you said
That it’s because
they will be bullied in school
cause that means you let the bullies set the rules


And you can legislate and oppress
and you can make my life a mess
But you can't change the way I feel
Or convince me that my wish is unreal
And you can strike me down
and fence me
And you can claim
that there’s opinion against me
But I’ll still win over You, Sir
cause if you fight Love,
you’re always a looser

And one day I will become
The Father of a Son
Hallelujah Hallelujah Hallelujah!
One day I will become
The Father of a Son
Hallelujah Hallelujah Hallelujah!

And I may be gay
But I can tell you straight away
That I’ll become a better father than all of you anyway (So listen!)
One day I will become
the Father of a Son
Hallelujah Hallelujah Hallelujah!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-04-2011 7:40 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 27 april 2011 1:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vind wel dat initiatieven die benadrukken dat homoseksualiteit goed is en geaccepteerd moet worden nog steeds nodig zijn.


Je kunt mensen acceptatie niet door iemand zijn strot duwen. Of je nu met gelovige/ongelovige, blanke/gekleurde etc. te maken hebt.
En dan nog, de mensheid kan wel accepteren dat er homosexualiteit bestaat, maar zij hoeven die levenswijze niet te respecteren.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-04-2011 8:47 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 april 2011 1:04 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij hebt een probleem met homo's als god er een probleem mee heeft. Daarnaast heb je een probleem met homosexueel gedrag. Dat staat beide gelijk aan het hebben van een probleem met homo's. Je kunt wel denken dat dat niet zo is, maar zo werkt het dus wel.



Tsja, daar heb ik verder geen boodschap aan. Ik vind het triest dat jij er voor kiest homofoob te zijn.



Ohja nee iemand die zondige dingen doet is natuurlijk een engeltje. Kom op zeg.



Kijk of je nou 's nachts in het vondelpark met een honkbalknuppel staat te wachten of dat je slechts op grond van je sprookjesboek homo's niet 100% wilt accepteren maakt voor de vraag of je homofoob bent niet uit. Natuurlijk zijn er gradaties, maar homofobie is homofobie en ik keur elke vorm af.



Waarom kom je anders met dat soort verhalen aanzetten dan? Er is geen ENKELE aanleiding om te denken dat homo's slechter zijn in het opvoeden van kinderen dan hetero's en toch vind jij dat het zo is. Ik kan er maar twee redenen voor bedenken: of je wilt mensen er van overtuigen dat homo ouders een slecht idee is of je wilt op zijn minst aantonen dat homo ouders MINDERWAARDIG zijn aan hetero ouders. Waarom? Waarom fusion als jij geen probleem hebt met homo's en ze gelijke rechten gunt en ze niet minderwaardig vindt, waarom kom jij dan keer op keer hier vermelden dan jij hetero ouders beter vindt? Waarom voel jij de drang om er telkens maar weer over te beginnen? Waarom moet jij voorbeelden aanhalen als drugsverslaafden en pedo's als je praat over homo ouders? Waarom lees ik geen enkel argument in jouw schrijfsels waaruit opgemaakt kan worden dat homo ouders slechter zijn dan hetero ouders? Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken als het je er niet om gaat om homo's als minderwaardig af te schilderen.


When your people matter, menstrual health matters


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2011 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 april 2011 1:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee! Ik snap je redenering wel maar dat is echt niet de juiste overweging. Als dat een factor zou zijn in je beslissing dan geef je dus de macht aan de pesters en dat is echt het slechtste wat je kunt doen.

Hele slechte uitspraak, het eerste belang zijn JUIST de kinderen. Zij verdienen een goede opvoeding, rekening houden met of ze eventueel gepest worden hoort daarbij.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-04-2011 8:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 april 2011 8:51 schreef Jenje het volgende:
Hele slechte uitspraak, het eerste belang zijn JUIST de kinderen. Zij verdienen een goede opvoeding, rekening houden met of ze eventueel gepest worden hoort daarbij.


+1.

Je kan het homo zijn niet voor de kinderen laten gaan. Dat zou wel heel erg narcistisch zijn.



[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 27-04-2011 8:57]


Boeiender


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-04-2011 9:13 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 april 2011 1:04 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij hebt een probleem met homo's als god er een probleem mee heeft. Daarnaast heb je een probleem met homosexueel gedrag. Dat staat beide gelijk aan het hebben van een probleem met homo's. Je kunt wel denken dat dat niet zo is, maar zo werkt het dus wel.
wat heb jij een groot roze bord voor je kop zeg. Ik zou een probleem hebben met liefde, met appeltaart, met zonsondergangen en met ping pong als God er een probleem mee zou hebben. Maar goed, er is geen enkele reden voor me om aan te nemen dat dat zo is, dus erg relevant is het niet. Dat is een hele andere discussie over hoe geloof en je relatie met God je eigen keuzen beinvloedt. Jij stelt homosex gelijk aan de persoon homo. Wat een trieste, enge invulling van een persoon dan. Maar goed, wellicht werkt de volgende vergelijking voor je.

Een goede vriendin van me, met een compleet losbandig karakter, van kinds af aan, kiest ervoor om in de prostitutie te gaan. Geheel vrijwillig. Ze is er compleet gelukkig mee, geniet van de sex en van de inkomsten. In dit geval is mijn mening (itt homofiele sex) wel gevorm, en in dit geval mede door mijn geloof ja. Ik keur de prostitutie af. Dat staat echter compleet maar dan ook echt compleet NIET in de weg dat ik van die vrouw hou, haar helemaal accepteer, haar als volwaardig mens zie en in geen enkel opzicht minder behandel of beschouw. Ondanks dat ik prostitutie als zonde beschouw ja.

Als ik net zo frusti en bijv homofoobfoob was als jij, had ik wellicht ook kwaad geworden op jou omdat jij maar door blijft gaan met er voor te kiezen je aangevallen te voelen.

Het is erg ironisch dat jij mij meerdere keren haatzaaiend noemt en me er van beschuldigt in de slachtofferrol te kruipen, echt enorm ironisch.

quote:
Op 27 april 2011 1:04 schreef Onweerwolf het volgende:Tsja, daar heb ik verder geen boodschap aan. Ik vind het triest dat jij er voor kiest homofoob te zijn.
het is pas triest dat jij er voor kiest mij homofoob te noemen. Ik ben er ook n beetje klaar mee. Als jij de persoonlijke beledigingen thuis kan laten lukt t mij wel om je weer een tijdje te negeren. Denk ik.

quote:
Op 27 april 2011 1:04 schreef Onweerwolf het volgende:Ohja nee iemand die zondige dingen doet is natuurlijk een engeltje. Kom op zeg.
Volgens mij is dit weer zo'n typische OWW oversimplificatie waardoor jij denkt een fundamentele waarheid uit mijn geloofsovertuiging als 'slecht" te kunnen ontmaskeren, maar het is niets meer dan een onnozole operking.

quote:
Op 27 april 2011 1:04 schreef Onweerwolf het volgende:Kijk of je nou 's nachts in het vondelpark met een honkbalknuppel staat te wachten of dat je slechts op grond van je sprookjesboek homo's niet 100% wilt accepteren maakt voor de vraag of je homofoob bent niet uit. Natuurlijk zijn er gradaties, maar homofobie is homofobie en ik keur elke vorm af
ik nodig je uit de diverse definities van homofoob te lezen. Ik ben geen homofoob, alleen in jouw gefrustreerde wereldbeeld.

.

quote:
Op 27 april 2011 1:04 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom kom je anders met dat soort verhalen aanzetten dan? Er is geen ENKELE aanleiding om te denken dat homo's slechter zijn in het opvoeden van kinderen dan hetero's en toch vind jij dat het zo is. Ik kan er maar twee redenen voor bedenken: of je wilt mensen er van overtuigen dat homo ouders een slecht idee is of je wilt op zijn minst aantonen dat homo ouders MINDERWAARDIG zijn aan hetero ouders. Waarom? Waarom fusion als jij geen probleem hebt met homo's en ze gelijke rechten gunt en ze niet minderwaardig vindt, waarom kom jij dan keer op keer hier vermelden dan jij hetero ouders beter vindt? Waarom voel jij de drang om er telkens maar weer over te beginnen? Waarom moet jij voorbeelden aanhalen als drugsverslaafden en pedo's als je praat over homo ouders? Waarom lees ik geen enkel argument in jouw schrijfsels waartuit opgemaakt kan worden dat homo ouders slechter zijn dan hetero ouders? Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken als het je er niet om gaat om homo's als minderwaardig af te schilderen.
Dat jij het belachelijk vindt dat sommige mensen het belachelijk vinden dat homo's kinderen opvoeden, is dat nou nog niet duidelijk? En ik heb alleen maar aangegeven dat ik denk dat het niet geheel onlogisch is om aan te nemen dat de natuur niet alleen maar een mannetje en vrouwtje homo sapiens een kind laat verwekken, maar wellicht ook psycholigsch essentieel zijn in de opvoeding van een kind. En dat daar best onderzoek naar gedaan mag worden. En dat dat wellicht t argument is van bijv atheisten die niet positief staan tov homo-ouders. En dat die dat wellicht best vervelend vinden voor homo's als dat zou blijken, maar wellicht ook opgelucht heel blij zouden zijn als t niet zou blijken. Ik ben gewoon tegen jouw blinde vlek dat iedereen allemaal maar klakkeloos 'ja maar natuurlijk' moet zeggen op alles wat maar met t woord 'homo' te maken heeft. De wetenschap mag alles onderzoeken, we mogem over alles discussieren, we mogen religie aan de kaak stellen, we mogen op dit forum met respect over allerlei zaken praten, maar als iemand ook maar t woord homo verkeerd spelt, ontplof je en begin je te schreeuwen en schelden als een verwende puber. Je bent zo blind en wars van enige gezonde objectiviteit in zaken die met homofilie te maken hebben, je lijkt wel de Christen die je denkt dat ik ben.


When your people matter, menstrual health matters


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-04-2011 9:17 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, OWW heeft inderdaad niet goed in de gaten wat homofoob betekent. LOL


Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-04-2011 9:18 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 27 april 2011 9:13 schreef Fusion het volgende:
Je bent zo blind en wars van enige gezonde objectiviteit in zaken die met homofilie te maken hebben, je lijkt wel de Christen die je denkt dat ik ben.




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-04-2011 9:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 april 2011 9:18 schreef Staalman het volgende:



+1, sterk.


Boeiender


Dana Raven
Usericon van Dana Raven
Posted 27-04-2011 9:27 by Dana Raven Profiel van Dana Raven

Bedenken wàt het nu werkelijk is dat kinderen nodig hebben. Liefde, een veilige omgeving, acceptatie, zelfvertrouwen en uitdaging. (buiten eten, slaapplek ed. om).
Als twee mensen van hetzelfde geslacht dat kunnen bieden aan een kind en het kind tot een zelfstandige en gelukkige volwassene kunnen opvoeden; waarom niet?

Een reden om kinderen te pesten vinden kinderen altijd wel. Of je nou dik ben of gekke schoenen aanhebt tijdens de gym.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 27-04-2011 9:40 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 27 april 2011 1:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee! Ik snap je redenering wel maar dat is echt niet de juiste overweging. Als dat een factor zou zijn in je beslissing dan geef je dus de macht aan de pesters en dat is echt het slechtste wat je kunt doen.

Dat het een probleem is of kan zijn is een waarheid als een koe maar dat probleem moet je te lijf gaan en niet voorkomen door maar geen kinderen op te voeden als homo's terwijl je dat wel wilt.

Dat is zwichten voor het kwaad.



Oftewel, jij laat de kinderen de dupe worden van je kruistocht voor acceptatie.

Door dit soort kreten lijkt het me idd geen strak plan als jij kinderen zou opvoeden nee.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen