|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou heb ik aardig wat patroongordels gezien in mijn tijd, maar dit... Ik gok op iets artistiekerigs van bamboe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Beter. |
|
quote: Achter mij wonen 2 homoseksuele dames. De een heeft uit een eerder huwelijk 2 dochters en die zijn, verbazingwekkend, opgedroogd tot 2 enorm leuke meiden die nu elk een 'normale' relatie hebben inclusief kinderen enzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Nu de MP nog.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is OWW nu helemaal vertrokken trouwens? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hij maakt aantekeningen in de achtergrond... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ah, hij speelt een Argusje met ons... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hoezo, heeft er een relletje plaatsgevonden waarna hij zijn vertrek heeft aangekondigd? If so, dat heb ik dan helemaal gemist. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: De geschatte hoeveelheid homo's is soms wel 10% dat lijkt me erg overdreven. 2% lijkt me eerder ook realistisch. Zou kunnen zijn dat 10% ooit homoseksuele gevoelens/ervaringen heb gehad. Daarnaast zijn Californische homo's die er ook vooruitkomen sneller wel stevige feestbeesten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In the modern West, according to major studies, 2% to 13% of the population are homosexual.[8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18] A 2006 study suggested that 20% of the population anonymously reported some homosexual feelings, although relatively few participants in the study identified themselves as homosexual.[19] http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality Schiet niet op, dus Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
some homseksual feelings? tja ik voel ook welleens dat ik 's morgens vroeg wil kakelen maar daarmee ben ik nog geen haan... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat staat er toch ook niet, aap 20% reported some feelings VS relatively few identified themselves as [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-05-2011 11:44] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nee klopt maar ik kan me geen goede studie voorstellen waarbij 13% van de bevolking zich wel als homo identificeerd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou, lezen die studie dan en zeggen waarom het niet klopt en die 2% wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het antwoord wordt al gegeven in de abstract tussen de links. quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nu draai je het wel een beetje om. Het gaat nog steeds om het kind. En gezien er, ook, geen onderzoeken zijn, iig, niet bij mij bekend, die zeggen dat homo-ouderschap (heb het hier over man/man) het kind niet schaadt is voorzichtigheid gewenst. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Maar er staat dus niet dat die 10% fout is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nee, maar ik realiseerde me dat ik zelf als definitie had dat mensen er openlijk voor uit komen. En dan is het echt geen 10%. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Als ze nou hadden gezegd de 'geschatte 10% in California' had ik m weer aan de lage kant gevonden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Waar is Onweerwolf eigenlijk gebleven? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Zie het vorige lultopic van een tijdje terug. Hij vond dat er hier even een overschot aan stumpers was, en had zichzelf daarom gedurende de maanden april en mei op non-actief gezet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |