|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jongen, als jij een dergelijke herinvulling van de term christen wil beargumenteren kan je echt niet met een forum post van een halve alinea aankomen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
En dan nog. Ik begrijp de strekking van dat soort argumenten, maar het is gewoon niet werkbaar. En loos. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Helaas vrij populair, zeker in het moslim debat (zie de discussie met Kwelgeest in het politiek topic). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: erg stoer van je wellicht heb jij wel de waarheid in pacht om echt woorden te gebruiken zonder ze te hullen in een waas van gebakken lucht. Iets in de zin van "een mening hebben" in plaats van alleen meningen af te breken door middel van relativering en overal pragmatisch zaken te benaderen zodat ze nooit bespreekbaar worden. signature |
|
Ik vind dat, en je zou het haast anders mogen verwachten, de mannen best onlief tegen elkaar zijn hier. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Mag ook wel gewoon massaproductie zijn hoor. Zolang het vlees maar een beetje zacht is en tegen invriezen kan. |
|
laten we alles lekker algemeen houden en niet dieper ingaan in de verschillende stromingen, wiii, oo, en weet je wat, als er dan een onderstroom plots wel een andere mening heeft dan de grote groep, laten we dan ook doen alsof de ganse groep plots vooruitstrevend is signature |
|
Mijn punt betreffende essentialistische benaderingen van (religieuze) groepen: quote: Reageer maar in het christendom topic, is wellicht beter . [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-04-2011 22:04] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Wat niet in de vriezer past kun je altijd nog roken. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-04-2011 22:04] |
|
Jij moet niet denken dat jij mn beebies krijgt! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wie, ikke? |
|
quote: Ze zijn aan het kijken wie de langste pik heeft. De uitkomst past best wel in dit topic. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
oké... ik heb 8 pagina's aan comments gemist. This is weird? [/zachteG] |
|
quote: geen idee wie de langste heeft, maar bij het diepste gat kan ik me meer voorstellen. signature |
|
Nu trek je het wel erg breed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: dat hoor ik wel vaker signature |
|
quote: Gaat dat niet stukken makkelijker en sneller met een lineaal? |
|
quote: Btw, it's not the size of the ship, it's the motion of the ocean. @FA: Was voor Vargen bedoeld. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-04-2011 22:09] Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
homo's dus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-04-2011 22:10] signature |
|
quote:Haha, ik heb wel wat anders te doen dan echt werk te maken van zijn slechte argument. quote:Ja, dat klopt. En hij had inderdaad meteen de aandacht. Niet op de goede manier, overigens, maar dat zou je inderdaad ook mijn fout kunnen noemen. quote:Ah, waarom? Het is beargumenteerbaar dat een kind ten minste terdege kennis moet nemen van beiden, maar beiden als rolmodellen hebben klinkt mij niet als een absolute noodzaak voor het toekomstig slagen van een kind in de maatschappij (in de brede zin van het woord, waar we het eerder vandaag al over hadden), eigenlijk. |
|
quote: Meen je dit nu? Ik denk dat het heel belangrijk is voor kinderen om rolmodellen van beide geslachten te hebben. Zowel voor steun de eigen ontwikkeling/groei als om te leren om te gaan met het andere geslacht. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ik probeer een discussie te openen, ik weet het namelijk eerlijk gezegd niet. Ik zou niet weten of een van de twee geslachten iets totaal unieks kan bieden dat de ander niet kan bieden als zijnde rolmodel. Afhangende van wat je als een echt rolmodel bestempeld, valt het te verwachten dat de meeste mensen sowieso beide geslachten ten minste ooit als voorbeeld zullen hebben. Maar of het per definitie moet om te slagen, dat weet ik zo net nog niet. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 25-04-2011 22:24] |
|
quote: Dit kun je instellen in je profiel. Bij mij is het nog maar pagina 3. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |