|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In de hoop dat die stumpers tegen dan weg zijn? |
|
quote: Iets met zijn kat geloof ik. |
|
Zijn kat? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij voor de fist weg gewoon snel op zijn eikel is getrapt. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Noem je Argus nou een homo? |
|
FF normaal doen, homo's hebben ook gevoel... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hoe kunnen homo's nou gevoel hebben als ze niet in het bezit zijn van een ziel? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Omdat hun gevoel in hun anus zit! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Mee eens! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ook mee eens. Er stond een interessant gesprek met Dijkgraaf (SGP) in het NRC van afgelopen zaterdag, onder andere ook hierover. Ook dit is vrijheid van meningsuiting. Bovendien: als je als homokoppel gaat trouwen, dan wil je dat toch ook laten doen door een relaxte ambtenaar en niet door iemand die zich daar ongemakkelijk bij voelt en je naar de hel wenst? Keuze genoeg, de meerderheid van de ambtenaren zal er, vermoed ik, geen problemen mee hebben om zo'n huwelijk af te sluiten. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 08-06-2011 14:50] You have time. You are doing fine. |
|
Nu maar eens wachten op de eerste ambtenaar die weigert een christen te trouwen. Of een neger. Of jood. |
|
Zit er nog even over na te denken, 't is natuurlijk wel gewoon werkweigering. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Haha, iets van die strekking ging ik ook posten! De facto zal het er toch wel op neer komen dat er een relaxede ambtenaar bij gezocht wordt. Dus waarom nog zo'n garantie afdwingen dat men mag weigeren in het geval van homo's? Ik vind het sneu, maar als het toch moet dan moeten er ook garanties worden afgegeven dat je om welke arbitraire wijzen dan ook mag weigeren iemand te trouwen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik erger mij gewoon aan die doorgeschoten acceptatie mentaliteit van Nederland... Flikker toch op, ik bepaal zelf wat ik accepteer en wat niet. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die Dijkgraaf, toch Godslastering is ook vrijheid van meningsuiting quote: Dat kan, maar dan blijft het sneu dat men alleen in het geval van homo's mag weigeren. Dát is pure discriminatie. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-06-2011 14:58] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb op mijn werk ook wel geweigerd bepaalde dingen te doen, als situaties over mijn persoonlijke grenzen gaan gaan stop ik. Werkweigering prima, onstla mij dan maar. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat is natuurlijk je goed recht maar het gaat hier natuurlijk gewoon om discriminatie, iets wat bij de wet verboden is en dat is nou eenmaal het gevolg van onze samenleving als geheel. Of je het er nou persoonlijk mee eens bent of niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Risico is ook voor eigen rekening, neemt niet weg dat ik het ermee eens ben... En dat heeft verder niets met homo's te maken. Ik ben van mening dat je niet alles hoeft te doen wat je werkgever vraagt, daarin dus risico voor eigen rekening. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Maar in dat nieuwsbericht gaat het er juist om dat dat risico niet meer bestaat. Zo'n ambtenaar wordt beschermd bij zijn werkweigering. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-06-2011 15:07] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Toffe werkgever dus. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik ben het met het principe wel eens, maar niet met de specifieke redenatie van dit geval. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, toffe werknemer, zo'n staat. Die het dan goed vindt dat je homo's weigert te bedienen, maar verder elke andere arbitraire bevolkingsgroep wél moet bedienen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je hebt wel gelijk, die beschermregeling is vrij krom. Het in de praktijk niet hoeven doen om persoonlijke redenen, prima. Daar niet de gevolgen van hoeven dragen wanneer het tot problemen komt, niet zo prima. Je kiest uiteindelijk zelf wel om te solliciteren op zo'n baan, waarbij je vantevoren weet dat je homohuwelijken af moet gaan sluiten. You have time. You are doing fine. |
|
Daarom is religie ook zo lastig.. Toch als een moslima mag weigeren iemand een hand te geven, mag een ambtenaar ook weigeren homo's of bijv. moslims te trouwen. Nu is de lijn nml. ook behoorlijk krom. Een moslima ambtenaar zou ook zonder pardon een pas getrouwd stel mogen weigeren om die de hand te schudden en te feliciteren. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-06-2011 15:16] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |