|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar Fusion snijdt wel iets aan wat een erg 'slippery slope' gevaar in zich heeft. Als rolmodellen op beide geslachten moeten berusten en deze alleen als vader/moeder kunnen worden aangeleverd, dan zouden ook eenoudergezinnen dus moeten worden aangepakt. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Klopt. Maar het rolmodelgebeuren is toch wel belangrijk. Al is het wel apart dat dat alleen van de ouders zou kunnen komen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja lees het edje. Ligt het aan mij of heb ik een deja-vu? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dat met die rolmodellen wel, in ieder geval Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Homo's ftw! |
|
quote: Tsja, ik denk dat het veel meer effect heeft hoe rolmodellen zich gedragen dan van welk geslacht ze zijn; 'foute' rolmodellen in een heterohuwelijk lijken mij een vele malen groter probleem dan de eventuele gebreken van een homohuwelijk in deze wereld. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 25-04-2011 21:44] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ja, dat zei ik. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: 2 woordjes gebruiken signature |
|
Ik vind het echt onzinnig om te discussieren over de geschiktheid van een homostel als ouders, wanneer er nog geen wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan. OWW: Je mag anders wel mijn beebies hebben. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik neem aan dat jij dus niet door een vader en moeder bent opgevoed? Aangezien je eerst jarenlang drugsverslaafd bent geweest en vervolgens christenhond en dierenbeul bent geworden? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik wil ze ook wel. |
|
quote: hu hu hu, en hoe groot denk je dat de verhouding is? je bent heel sterk in de minderheid hoor. signature |
|
quote:Klopt, ik wil alleen zijn 'zoals is het altijd gegaan'-argument onderuit halen. Hij heeft geen idee wat er in het verleden wat dat betreft allemaal heeft plaatsgevonden (en wij ook niet), en dus kan hij dit niet stellen. Ik zeg verder ook niet dat ik vergelijkende onderzoeken ken, hoewel er natuurlijk een goede kans is dat deze onderzoeken er wel zijn. quote:Jawel. Ik begrijp wat hij bedoelt te zeggen, en theoretisch gezien heeft hij daar een punt. Maar nu de vergelijking met verslaafden en pedo's trekken is lomp en onnodig, en suggereert een bepaalde verwachting. Hij had ook gewoon zijn punt kunnen maken zonder dit bizarre voorbeeld. |
|
quote: Wou quoten, drukte gelijk enter, vandaar dat de post op zich liet wachten . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Zo'n reactie had ik eerder van Elite verwacht. |
|
quote:Nee, die eet alleen kleine knaagdieren toch? |
|
Wat was jij met mn beebies van plan, engzak? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: quote: Nou, zoeken maar quote: Nou, je kunt ook te gestressed doen over dit soort dingen. Die verwachting/koppeling aan homo's leg jij erin, hij had gewoon iets nodig wat aantoonbaar slecht is voor een kind. Wat had hij dan als voorbeeld moeten gebruiken? 'Lomp en onnodig' is het toch wel als je iets negatiefs nodig hebt, hè edit: oh ja, helemaal zonder voorbeeld had ook gekund. Maar goed, voorbeelden zijn wel fijn. En nu heeft iedereen het wel gelezen quote: Ja, klopt. Maar ik denk wel dat een kind zowel mannelijke als vrouwelijke *goede* rolmodellen nodig heeft edit: en nog veel meer dingen, voor we dat weer krijgen [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-04-2011 21:51] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
quote: Top! Ga ik ff een echtgenoot uitzoeken en dan mail ik je terug, k? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hoeveel babies gaat het om trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 25-04-2011 21:51] |
|
54234535 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: 'Herp derp, ik gebruik in de discussie alleen een definitie van christen die ikzelf accepteer, nu heb jij ongelijk!' Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Te gek! @Varg: Moet ze nog wel even maken. Ben door de wintercollectie heen. Maar hey, custom-made beebies. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-04-2011 21:55] Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |