|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Knipperlicht toch op man. |
|
flikkers ftw signature |
|
Uit Nijmegen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-06-2013 16:42] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Gave beelden wel zeg. Ik herkende enkele shots uit de videoclip van Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, Jr. (Fenomenaal nummer overigens ). Maar de originele filmpjes had ik nog niet gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mag je wel naar de muziek van christenen luisteren van jezelf? Wat een enigma ben je toch. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat ben je toch een kansloos dom haatzaaiend figuur ook. Niet te meten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mag jij wel contact hebben met homo's als haathomofoob zijnde? Wat een typisch hypocriete gelovige hond ben je toch. |
|
Er komt zoveel poep uit jouw grote muil When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik verlaag me naar jouw niveau lief Onweerwolfje. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Bij mij komt het er gelukkig uit, bij jou blijft het in je hoofd zitten. Dat verklaart ook direct waarom je zo grenzeloos stupide en dom bent. |
|
Mischien moeten jullie hier eens naar kijken................ [Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-06-2013 18:19] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Grappig weer. Jij vindt het dus klaarblijkelijk van een laag niveau getuigen dat iemand die een probleem heeft met religies luistert naar muziek die toevallig gemaakt is door mensen die religieus zijn. Onbegrijpelijk maar goed. Dit is nou precies waarom mensen jou zo'n hatelijke engerd vinden. Je leeft in een zwart/wit wereld. Je doet alleen maar aan extremen. Dat wordt ook bevestigd door het soapverhaal dat je hier en op metalfan tot in den treure hebt opgehangen over je bekering; Van drugsgebruikende überaso tot bord-voor-je-kop jezusfanaat. Volgens mij gaat het jou ook helemaal niet inhoudelijk om wat je precies vindt of gelooft maar gewoon om het hebben van een kapstok waar je al je ultra-autoritaire ram-door-de-strot meningen aan op kunt hangen. Je bent een bizar figuur. En eng. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Excuses Nark, ik heb weinig geduld met en een enorme hekel aan haatzaaiende homofoben, zeker als er een zwakzinnig 'excuus' als religie achter zit. [edit]Fusion is een born-again christian? Dat verklaart een hele hoop. Net als dat ex-rokers vaak de agressiefste antirokers zijn, zijn dit soort born-again droeftoeters de meest verblinde, fundamentalistische gelovigen die er zijn. Nu is het natuurlijk geen toeval dat roken en religie beide schadelijk zijn voor jezelf en je omgeving. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 01-06-2013 18:47] |
|
drugs.....ja IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jammer is dat ja als gelovigen met dat soort argumenten komen ja, ik zat ook aan de drugs vroeger..oh ja joh, ik heb nooit wat gebruikt. Maar ik was vroeger ook alceholist, oh ja joh,nou ik drink niet en ik rook niet en ik ben saai maar wel gelukkig zonder daarbij afhankelijk te zijn van iemand anders of een gemeenschap of hoe je dat ook maar noemt. Volgens mij lopen er nu twee topics door elkaar heen trouwens, opvallent..... Edit; ff srieuze vragf voor Fusion. Wat is je mening over dit fenomeen dan: http://www.erv-amsterdam.nl/index.php Ben ik wel benieuwd naar. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-06-2013 19:19] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:sjongejonge, als je zo doorgaat zie ik je na schooltijd op de speelplaats en vechten we erom! Dan moet je de hele week mijn lunchtrommeltje dragen! When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
quote:ik zal je met 1 serieuze reactie' verblijden'. Je gedraagt je als een hypocriet, met je zielige leugens over mijn homograaf. Het is te zwakzinnig voor woorden dat als iemand iets post over gevangenisstraf voor homo's en iemand aangeeft als voorbeeld dat ie recentelijk heeft geprotesteerd tegen de doodstraf voor homo's in datzelfde land, dat jij dat met je door blinde haat vervulde muil looptijd beweren dat ie dan dus wel voor de gevangenisstraf is. De hypocriet ben jij. Nee dat neem ik terug. Je huichelt nl niet. Je bent gewoon een haatzaaier met n leugenachtige grote muil. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:als ik dit lees: Dirk van Duijvenbode Over het thema zegt Dirk: “Zonder in negativisme of frustratie te vervallen, willen we vanuit ons midden toch een aantal vragen stellen aan Paulus in zijn veroordelende opmerking over homoseksualiteit. De vormgeving van de preek is een brief die ik als voorganger, broeder in de Heer en als homo denkbeeldig aan Paulus verstuur. Daarin zullen elementen aanwezig zijn van waardering en verbondenheid. Er zit ook iets in van het verdriet en de vertwijfeling. Tenslotte zullen ook de kritische vraag en de toespitsing bij de gevolgen van dit Bijbelwoord niet ontbreken.” Ben ik diep geroerd en snap ik t dilemma van deze broeders. Ik juig t uiteraard dan ook van harte toe. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat een haat zeg, gelukkig is het topic bijna vol. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |