|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik haat per dinges signature |
|
quote:Boedhisme is dan veeleer een filosofie dan een geloof en is logischerwijs meer open om zich aan te passen. quote: Hahaha! He has such a fat lisp, it sounds like someone poked a hole in the dancestudio!! Subtiel kamerolifantje |
|
Die gast in dat filmpje van Mark doet me denken aan Gordon. Één en al act. Ooit een interview met Gordon gezien waarin hij praatte over z'n passie met betrekking tot jazz. Het was alsof ik een compleet ander persoon zag. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Aan het gedrag van bepaalde individuen kun je niet een hele bevolkingsgroep peilen. |
|
Niets is zeker, zelfs dat niet signature |
|
Je kunt het op z'n minst proberen. Subtiel kamerolifantje |
|
net als religie zeker? Homoseksualiteit en religie zijn imo vrij gelijkaardig ik heb voor beiden schrik omwille van het feit dat ik het leuk zou kunnen vinden [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-05-2012 13:55] signature |
|
|
|
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat een homo's daar in Frankrijk. Demonstreren tegen het homohuwelijk. Gaan ze zelf ook allemaal scheiden dan? :') |
|
quote::') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
signature |
|
quote:Ja wat? Ze worden echt niet loops ofzo. xD Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Niet? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Nee joh, als ik net gebout heb blijft hij echt een half uur van de badkamer af, hoe erg hij ook moet pissen [mijn schijt stinkt gewoon te intens i guess]. Maargoed, schijt in het homo-topic is toch een beetje duf. Dus, jij nog gay ervaringen gehad Faalhaas? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nee. Jij? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Krijg ik nog antwoord? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ikke wel, vet geil! |
|
Schroom vooral niet om wat details met ons te delen ... hoe de hazen lopen ... |
|
"Ik heb vandaag geen flikker gedaan." Is flikker in deze uitdrukking gelijk aan homo en is het daarmee een nietpolitiekcorrecte uitdrukking? Of is het iets anders? |
|
Het is iets anders. Flikker heeft hier een andere betekenis, namelijk het 'flikkeren' (lichten) van de bliksem. Een soort tegenhanger van geen 'donder' doen, die andere bijkomstigheid van onweer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Weet je dat zeker? Ik heb vandaag geen homo gedaan klopt anders wel. |
|
Ik heb vandaag geen knipperlichten gebruikt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |