|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk dat er tch ook wel bij zullen zijn. Hoeveel dat weet ik niet, maar dat ze er zijn geloof ik onmiddellijk. |
|
quote: Dat kan het plotseling veranderen, maar ik vind het een beetje belachelijk om te beweren dat homo's allemaal hersenschade hebben ondergaan. De verbindingen liggen waarschijnlijk wat anders bij homo's(en dat hoeft niet direct iets aangeboren of gentisch te betekenen) Wel gaaf artikel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Kerel, hoe zwart/wit kun je zijn... Echt te bedroefend voor worden zoals jij het maar op één punt kunt blijven gooien... En waar haal jij je wijsheid vandaan dat die niet gestraft worden? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En wat dacht je van "faggot"? quote: Een hobbit, veertien midgets en een oude grijsaard down in the valley with beards all a-wagging bij elkaar, ja ja. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-04-2012 17:18] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Daarbij aanhakend: de (vermeende) homoseksuele ondertoon in de relatie tussen Sam en Frodo had ik in het boek nooit zo opgepikt, maar in de film... quote: Ja, maar ik zeg toch ook dat ze samen aan het werk zijn? Alleen dat nature in dit geval wat meer werk doet dan nurture Ik snap niet meer waar we het over hebben nu Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Hoe kom jij er nou weer bij dat ik iets tegen jou zou hebben? Even je relnichterige en op-de-man-spelende gedrag negerende dan? When your people matter, menstrual health matters |
|
Volgens mij was jouw standpunt: 1) Ik heb in principe niets tegen homo's. 2) Het is mij niet duidelijk wat de bijbel er precies over zegt. 3) De bijbel is het woord van mijn god en dat is voor mij het belangrijkst. 4) Als blijkt, op ontegenzeggelijke wijze, dat mijn god toch een probleem heeft met homoseksualiteit dan heb ik dat ook. Is dat niet een correcte weergave van jouw visie? [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 18-04-2012 17:54] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Niks mis met homo's, m'n vriendin heeft een paar homosexuele collega's en als die komen borrellen is het altijd beregezellig! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
er is een bepaald slag homo's dat ik erg slecht trek: van die types die eigenlijk nog uit de kast moeten komen en hele tijd avances maken (bijv. op t werk) en op t moment dat je laat merken dat je daar niet van gediend bent gaan ze je vervolgens achter je rug helemaal zwart lopen maken paar keer mee gemaakt en ben helemaal klaar met dit soort "valse nichten" verder geen problemen met andermans geaardheid, helemaal niks mis mee als 2 mannen gelukkig met elkaar zijn ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zo blij dat ik niet aantrekkelijk ben voor andere levende wezens. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Fijn dat meneer OWW nu ook in ene keer een psycholoog is geworden. Boeiender |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Van die homo's die in hokjes denken, gadverdamme! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Erger is dat sommigen blijkbaar dingen automatisch op hun homo-zijn afrekenen, dat is wel heel erg jezelf discrimineren en huilen als men je niet mag. Boeiender |
|
En even ontopic, ik ben vaak verbaasd dat als je iemand voor het eerst ontmoet, diegene direct in de eerste zin verklaart: "...en ik ben homo". Nou en? Moet ik dan in zo'n gesprek in de eerste zin verklaren dat ik hetero ben? Ik snap dat aspect niet. [edit] damn, een hele dag vergaderen isniegoenie. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 18-04-2012 19:51] Boeiender |
|
Waarom moeten mensen toch constant over elkaar oordelen? En dan veroordelen wat een ander veroordeeld en dan gaat de veroordeelde weer terug veroordelen. We kunnen elkaar toch gewoon al het geluk in zijn/haar leven gunnen en daar verder niets van hoeven vinden?! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-04-2012 20:00] Subtiel kamerolifantje |
|
Niks vinden? Hmmm, ik vind bepaalde figuren hier ook niks. |
|
quote: Nee dat kan niet. Je moet overal een mening over hebben. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: namen ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Bedoel je daar soms iets mee?! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Namen vind ik wel wat want die zijn handig als je bijvoorbeeld een specifiek persoon aan wilt spreken zonder dat de gehele aanwezige gezelschap zich aangesproken voelt. |
|
quote: wat een belachelijke mening, ben het hier absoluut niet mee eens ... hoe de hazen lopen ... |
|
who cares? |
|
Ga eens ontopic stelletje homo's! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |