|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sowieso nu nog even gaan miepen over een post van meer dan een jaar oud. Het lijkt Den Haag wel. |
|
quote:Ik vind jou een soort slecht gekloonde WMP. Orgaandonatie zal daar weinig aan veranderen, vrees ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Een nieuw stel hersens wellicht? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Is dat een compliment aan mijn zijde, een belediging aan Hypnos' zijde of een belediging voor beide? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 20-04-2012 20:30] |
|
quote: Homo's zijn geen mensen?? Succes met je bijbel enzo. Nutteloze discussie. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 20-04-2012 20:55] bub |
|
quote: oei, moet ik dan nog mijn vader eren of net niet? signature |
|
quote: Hij bedoelt dat hij hem GEHEEL ALS MENS ziet en niet uitsluitend als homo. ...gelukkig heeft hij dit niet al 100x verteld. Misschien vind je het een nutteloze discussie, omdat je het niet helemaal begrijpt natuurlijk wanneer je niet goed meeleest. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Dat laatste, vrees ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De relevante vraag is nog steeds of hij dat echt vindt of het alleen maar vindt zolang hij denkt dat zijn god dat vindt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: zo leuk dat zovele andere users vertellen wat Christenen eigenlijk bedoelen, net zoals zovele Christenen vertellen wat Jezus eigenlijk bedoelt daar word ik zo enorm blij van altijd signature |
|
Arme OWW...Iemand accepteert je precíes zoals je bent, óók met de eigenschappen die jij vindt dat hij zou moeten afwijzen, en je kan dat niet eens waarderen. Ik hou ook van je. Om het mens dat je bent. Óndanks dat je een enorme zeiksnor bent. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dat klopt, zoals ik al zei: holle frases wat mij betreft. Acceptatie met voorbehoud zie ik niet als acceptatie. quote: Dat ik zeur is gewoon een keuze natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Als dat het geval is, dan zie ik hem ook geheel als mens en niet uitsluitend als christen! bub |
|
quote: Mooi en treffend neergezet. Dikke + 1. Bareuh... |
|
quote: signature |
|
Die "enzo" in de titel, gaat dat over Jezus? |
|
quote: ik dacht Ferrari signature |
|
Accualy is pruto. |
|
:') |
|
quote: Daar ben ik blij om, een compliment van jou zou ook een kus des doods zijn. Zeg maar het equivalent van die hele slechte leraar op school aan wie iedereen een hekel heeft, die je klassikaal mededeelt dat jij de beste leerling bent die hij ooit heeft gehad. |
|
quote:Dude no1 cares. En je bent een homo [/ontopic]. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Het veralgemeent dit topic en we zouden het dus ook zomaar over de grote teen van Beatrix kunnen hebben en nog steeds ontopic zijn. Zeker als er ook nog een homo aan die teen zit te freumelen. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |