|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, mooi, dan laten we het hierbij. Ik ben er verder ook niet echt in geïnteresseerd. Dat er dingen misgaan, kan natuurlijk niemand ontkennen. En dat is, zoals jij al aangeeft, te verwachten aangezien mensen fouten maken en omgevingen onvoorspelbaar veranderen. Maar het 'in mijn tijd was het beter'-gevoel is er nu al wel, dat is mooi. Kunnen we fijn samen knorrig zijn over vijftig jaar. |
|
Hoe oud ben je joh? :') Volgens mij zegt elke generatie dat van de aankomende generatie. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Zoiets Maar ik geloof dus wel dat het weer de goede kant opgaat, nu. In zoverre valt het met mijn cynisme wel weer mee quote: Ik denk eerlijk gezegd dat het *ook* al zo voor meer mijn/onze generatie is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
*blaat* [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-04-2011 18:59] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik zag het wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je mag best reageren hoor. Dacht zelf dat we het hier weer wat homosensueler moesten maken. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik begreep niet waar je het over had, eigenlijk Wat heeft er eventueel met de opvoeding te maken? Ja, is ook zo, eigenlijk. Ons gepraat zo is bijzonder ongepast. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nee nou, dat had ik zelf ook een beetje. Volgens mij doelde op wat jij zei over deze/aankomende generatie. Toen bedacht ik me dat ik eerst eens de discussie moest lezen en daar heb ik geen zin in. OT: Homo's. Subtiel kamerolifantje |
|
je bent zelf een homo signature |
|
Je moeder is een homo [/AG] |
|
You're doing it wrong. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik vraag me iedere keer af of je nou echt zo weinig van 'het' Christendom weet of dat je t er gewoon om doet. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: signature |
|
quote:Zo minimaal 200000 jaar tot zelfs wellicht 5 mio jaar gaat het al zo bij mensen. Ik zeg niet dat dat een sluitend argument is, maar het lijkt me niet zo maar iets dat je aan de kant schuift? Ik zou bijna durven beweren, laten we eerst maar eens onderzoeken of kinderen bij de letterlijk onnatuurlijke situatie met 2 homo-ouders geen aantoonbare 'schade' ontwikkelt? quote:Vind je? Dat hangt dan toch af van hoe 'slecht' het voor kinderen is om door homo's opgevoed te worden? Want anders kunnen we net zo goed drugsverslaafden kinderen laten adopteren, of pedo's. Ik mag hopen dat als blijkt dat het opgevoed worden door homo-ouders ernstige achterstanden in ontwikkeling veroorzaakt oid dat je je mening bijstelt, hoe pijnlijk t ook moge zijn! quote:Ik zal op die typische OWW actie (het alles maar dan ook alles wat ik zeg ombuigen tot een van haat voltrokken anti-homo statement - knap hoor, maar nogal onnodig) maar niets zeggen, maar ik denk dat er meer nodig is dan liefde en sociaal wenselijk gedrag. Daarnaast is dat laatste natuurlijk een veel te subjectief iets. Ik denk dat een kind een vader en een moeder nodig heeft, om zo via een gezonde verdeling van rolmodellen zijn balans te vinden. Dat heeft overigens niets met mijn geloof te maken al zal je dat ongetwijfeld in twijfel trekken. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ja Hypnos, laat hen die homo's haten maar stoppen met zich Christen noemen! Dat lijkt me een veel snuggerder statement. When your people matter, menstrual health matters |
|
De Christen die Homo's haat en de Homo die Christenen haat. Ik vind jullie beiden maar een stel zielige rukkers. |
|
Wat een ge-enzo hier... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Semantisch geneuzel. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Lekkere vergelijking. Past wel bij die-hard christenen, om homo's meteen maar met drugsverslaafden en pedo's te vergelijken. Misschien bedoel je het niet zo, maar dit komt zelfs bij mij nogal cru over. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Check. Ik dacht ook zoiets, maar ik ging er van uit dat ik dat stukje tekst niet goed begreep. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kolere, wat een hoop denkfouten. quote:Jij hebt helemaal geen idee wat voor homostellen er in het verleden allemaal kinderen opgevoed hebben. Denk je nou serieus dat homofilie iets van de laatste paar decennia is? quote:Wat een bizar lompe, nergens op gestoelde vergelijking. Ga je schamen. quote:Ouders zijn niet de enige rolmodellen, er staat nergens dat een homofiel paar die rolmodellen niet kan verzorgen, en zo belangrijk zijn die rolmodellen waar jij het over hebt nou ook weer niet. Het gaat om een kind dat goed kan meedraaien in de samenleving en de kans heeft op een leven dat hij of zij wil leven (in ieder geval, hier in het Westen). Naast het feit dat ik het bizar vind dat jij denkt dat homo's zoiets niet kunnen bereiken, is het (uitzonderingen daargelaten, die heb je onder hetero's en homo's) een heel wat betere optie dan het alternatief: geen ouders. Jij draait het geheel hier om: je lijkt te willen dat vader en moeder verantwoord wordt, en mannelijke en vrouwelijke rolmodellen is daarvoor het meest voor de hand liggende voorbeeld. |
|
quote: quote: quote: Dat lees jij erin, maar dat zegt hij niet OWW zegt dat zelfs als bewezen wordt dat homo's kinderen slechter opvoeden, ze nog niet dat ontnomen moet worden. Fusion zegt dat dat af zou moeten hangen van hóe slecht ze ze opvoeden, en ondersteunt dat met het voorbeeld van pedo's en drugsverslaafden die -schijnbaar- zo veel slechter opvoeden dat het beter is ze geen kinderen te laten opvoeden. edit: en zegt hier dus niet over óf ze inderdaad slechter opvoeden, ze zijn alleen even dit hypothetische geval aan het uitpluizen [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-04-2011 21:30] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Je mag best een beetje op jezelf vertrouwen hoor. Fusion, dat kan echt niet. Lomperd! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dat wil nog niet zeggen dat we alles weten / dat het goed onderzocht is. Mijn gevoel zegt dat homoouders het opvoeden vergelijkbaar goed kunnen, overigens quote: Nou, niet dus, zie hierboven. quote: Hier ben ik het wel mee eens Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |