|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat dacht ik wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Oooooh de onverschilligheid, wat een baas. Je kan ook gewoon eens een keer normaal doen tegen me. Doe ik volgens mij ook altijd naar jou toe. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oh! Je denkt dat constant je homofobe beledigingen uiten normaal gedrag is? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Lul toch niet man, relnicht. Volgens mij heeft hij je nergens beledigd. Misschien moet jij eens stoppen met je overal zo aangesproken over voelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ten overvloede; als je het niet bevalt, je hoeft hier niet te komen he? Je kiest er zelf voor om je achterlijke standpunten hier neer te leggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je oprui gedoe wordt een beetje saai nu. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Serieus jongens! Zoek elkaar anders eens op en ga het ergens anders uitvechten. Elkaar persoonlijk aanvallen hoort niet in een discussie thuis. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Beste OWW, jij begon al met directe, persoonlijke beledigingen te strooien toen je erachter kwam dat ik Christen was. Omdat je vond (en ongetwijfeld nog vindt) dat ik daarmee direct openbaar instemde met de door jouw zo geinterpreteerde homohaat van geheel t Christendom. Echt... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik krijg meer en meer de indruk dat OWW hard begint te gillen als iemand hier iets post dat hem niet zint. |
|
quote: Wat dus ook bleek te kloppen. Niet zo vreemd natuurlijk, je bent namelijk niet de eerste christen die ik tegenkom. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zom mooi dit, iets met splinters en balken, heerlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:... quote:Achterlijke standpunten volgens jou zijn nog steeds geen redenen om je zo persoonlijk beledigend te gedragen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Eerlijk is eerlijk, ik zou het waarderen als moderators hier zouden modereren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja dat is daar wel een reden voor. Oh en maak je geen illusies, zodra ik je weer wegklik ben je ook meteen uit mijn gedachten verdwenen. Zo'n grote indruk maak je nou ook weer niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Bleek uit..? Ik volg dit ook al een tijdje en volgens mij haalt Fusion nérgens het persoonlijke niveau dat jij met een simpelheid alsof je inademt weet te bereiken. Quote die gozer. Ik daag je uit. [edit]Ik heb je ook even in een modgedeelte neergezet. Wat jij over Fusion zegt haalt zo'n beetje met gemak hetzelfde niveau als waarom een Invictis hier bijvoorbeeld niet meer welkom is. Nothing personal, maar dit kan IMNSFHO écht niet.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-04-2011 23:16] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
@OWW dus: Nou ehm... jongen toch. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 26-04-2011 23:15] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: nog geen klein beetje heb je die afbeeldingen al gezien? gay³ [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-04-2011 23:23] signature |
|
quote: Ohja? Invictis vertelde Staalman dat hij wel even met zijn auto over zijn kinderen heen ging rijden. Heb ik Fusion of zijn familie ook maar ergens in de geschiedenis van zm bedreigd? Laat me niet lachen man! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: echt waar? Jezus! signature |
|
quote:Jij verwart "niveau" met "inhoud". Geeft niet, kan gebeuren. Je verwart wel vaker dingen, gelukkig ben je hier op een forum voor verlichting. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-04-2011 23:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat je dat gemist hebt. Na 3 jaar afwezigheid weet ík dat zelfs! Ohja, en Vargen wilde mijn oma in de afvalbak doen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Oh dus jij vindt iemand een christenhond noemen van gelijk niveau als iemands kinderen bedreigen? Maar een homo minderwaardig noemen is natuurlijk helemaal prima. Ik stel voor dat je er nog eens over nadenkt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ga de ban topic maar weer eens in de gaten houden geloof ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |