|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: onder bepaalde omstandigheden? als ze een BMI van boven de 50 hebben of zo? signature |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik zie het zo voor me deegjes kneden signature |
|
quote: Dat geloof ik meteen. Heb je wel een password op betreffende folder gezet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Eens een belg, altijd een belg. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
dat blijkt maar weer eens ja Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: encrypted tot in de 37e submap signature |
|
quote: na vele trips en exotische ervaringen voel ik me toch meer een man van de wereld signature |
|
veel naar Thailand geweest? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
ik ben er nog niet geweest, wel al veel in gekomen signature |
|
Minderjarige dikke Thaise meisjes.. Kunnen we het weer gewoon over homoseksualiteit hebben? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
gewoon gewoon, wat is gewoon? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Inderdaad, veel tegennatuurlijker dan dat kun je je niet bedenken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hmmm, ik heb het nog steeds niet geprobeerd. Ik sta er wel voor open maar het idee staat me gewoon tegen... Heb je daar trucjes voor, Onweerwolf? |
|
Ogen dicht en denken aan het vaderland She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ehmm, ongetwijfeld, maar ik heb er nog nooit last van gehad dat het me tegenstond dus... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
van de pink tot de ring vinger ik je indringender dan je intiemste kring terwijl ik je koppeling inbreng in mijn sluiting signature |
|
quote: Ik ben op zich wel jaloers op jullie hoor. Vaak als ik een pijp- of handbeurt krijg denk ik stiekum: Leuk, maar ik zou het zelf beter kunnen!! |
|
Een vent die zich zelf pijpt, hmmmm. Dubieus. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: heb ik meestal ook, aan de andere kant, beffen heeft best veel weg van pijpen. Clitoraal dan. Baffen is meer zoals een een cornetto eten (zonder de nootjes dan) signature |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hé, nu we het toch over Cornetto's hebben... Eet jij het koekje altijd of lik jij je Cornetto's uit? |
|
Eerst uitlikken natuurlijk. Bijten is voor homo's. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |