|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: dat perse was een in"stinker" nietwaar signature |
|
quote:Yep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hmm ik heb zo'n donkerbruin vermoeden waar jullie op doelen ... hoe de hazen lopen ... |
|
hihi Ze zeggen dat één op de vijf mannen homo is. Ik hoop dat het Koos is. Die is echt megalekker signature |
|
John Leddy heerst inderdaad! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hey, da's die van zeg es AAAA, was die ook homo? signature |
|
Nee, maar die speelde Koos in Zeg eens AAA (naal). Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
o. signature |
|
quote: Hij accepteert je sowieso. Ik weet dat het lastig is om het te begrijpen / accepteren, of dat trollen gewoon leuker is, maar toch. "Ik zou zelfs niet je sexualiteit veroordelen, *als* het al een zonde zou zijn dus." Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maar .. Jezus had toch ook twee vaders? |
|
quote: als dat accepteren is dan accepteer ik Christenen ook signature |
|
quote:Ok fijn, dan kan je je kop houden in het christendom topic. OPRECHT UTTER SIKED> Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ja yow, genoeg geleuterd nu, we weten al dat christenen voor jou niets goed kunnen doen. Ga je tijd nuttig besteden |
|
ze kunnen wel iets goed doen hoor! Allemaal de aars open en boeten! Boeten voor hun zonden! signature |
|
Dan krijg je alleen maar stank. Wat is daar goed aan? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik kwam laatst een funny-pic tegen. Zoals altijd hebben ze wel een kern van waarheid. Deze ging over gay marriage. Waar noemt men dat zo? Als een homo boodschappen gaat doen gaat hij toch geen "homo-boodschappen" doen? Ik bedoel dingen kopen bij een supermarkt, niet schijten. Een homo die z'n auto parkeert: homo-parking? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Klopt, dat onderscheid slaat in die zin ook nergens op. Dus, gewoon overal openstellen dat huwelijk Over een paar jaar (of decennia) spreken we in Nederland denk ik ook niet meer over homohuwelijken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik heb hem gevraagd wat zijn reactie zou zijn als zijn god tegen anders-geaarden bleek te zijn en daar kwam geen expliciet antwoord op. Dus nee, hij accepteert niet 'sowieso'. Doe eens wat beter lezen Zelthor, dat kun je best. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En wat wil je daaraan doen? Hem 'doen inzien dat hij verkeerd denkt'? Alsof een fundamentalistische moslim een al even fundamentalistische jood wil 'bekeren'. |
|
quote: Kom, "Ik zou zelfs niet je sexualiteit veroordelen, *als* het al een zonde zou zijn dus." lijkt me overuidelijk. Snap dat het er lastig uithalen is als jullie als twee dolle stieren langs elkaar heen rennen in gesprekken, hoor [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-04-2012 14:57] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ach, dit gaat toch al lang nergens meer over. Het is voor iedereen duidelijk behalve voor OWW, die overduidelijk in een slachtofferrol wil blijven hangen met Fusion en Progtron als zijn beulen. Terwijl zij zich blijven verdedigen omdat zij helemaal niet door OWW in die rol gezet willen worden. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Als het zou kunnen.. Maar nee, dit is een theoretische discussie voor mij. In de praktijk komen er natuurlijk sowieso andere factoren bij kijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Waarom kan Progton dan niet hardop zeggen: ik zou mijn god de rug toekeren? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |