|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier: Quarterpounders, kalkoenspiesjes, spareribs, steak, worstjes, salade etc. Dochter en schoonzoon komen straks op vaderdagbezoek dus de grill moet aan omdat bbq op hun balkon door de buren niet gewaardeerd wordt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En sinds wanneer wordt er met bbq-en rekening gehouden met de buren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op Zondag in Elburg wordt daar weldegelijk rekening mee gehouden als je niet wil dat de gelovigen je op de brandstapel gooien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toch ook een soort bbq ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vandaag niet gekookt, want rare dag. Bij m'n schoonouders was het aanbod appeltaart, gefrituurde mini snacks, toastjes met paling, zelfgemaakte groentesoep en patat. Rare combi, maar werkte als een tierelier. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
In die volgorde? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Yep. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dan is het inderdaad een rare combi. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wacht! Voor de paling was nog een gang van gekookte halve eitjes met een likje ketchup, de eitjes van eigen kippen! edit. nog raarderder... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-06-2017 21:57] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Branden zullen ze! When your people matter, menstrual health matters |
|
Het brood was oud geworden. So I made me some turning bitches with bastard sugar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zou geen kwaad kunnen als meer mensen dat deden. Als je ziet hoeveel onnodige rookontwikkeling sommige figuren veroorzaken... Maar goed, XXL had het over een balkon, en dan snap ik het. Is in de meeste (alle?) flats ook gewoon niet toegestaan, in ieder geval niet met houtskool. Bij ons hadden de benedenburen laatst ook een BBQ aan, en de rookwolken kwamen via het balkon zo de woonkamer ingewaaid. Word je ook niet heel vrolijk van. Niets van gezegd, maar dat moet niet ieder weekend gaan gebeuren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik barbeknoeide heel vaak op mijn balkon vroeger. Maar goed, boven mij woonde toen Jan de Klappe, die kon het sowieso allemaal niks verrekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Toen we een keer aan het vuurspugen waren op het balkon zei de buurman er wel wat van. Dat hij het mooi vond en de volgende keer ook uitgenodigd wou worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar goed. Dat was ook best wel een gajesbuurt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als Jan de Klappe zijn vrouw weer eens in elkaar beukte zei ik er trouwens wel wat van, omdat de buurvrouwen (Marie en Jenny) er bang van werden. Als vaste barkeeper in zijn stamkroeg zei ik dan dat ik zou zorgen dat hij een alcoholverbod in de stad zou krijgen. Gelukkig was Jan zo stom dat hij geloofde dat ik dat voor elkaar kon krijgen. Mooie tijden waren dat in Zutphen vroeger, in de volksbuurt. Alleen 's morgens vroeg had ik vaak wel de balen, als ik ging werken en de hele flat nog op het nest lag te meuren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Niet zo piepen. Werken voor je geld is een keuze die je zelf maakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-07-2017 10:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Ik denk dat ie heel dankbaar is dat ik me de pmwuris werk voor zijn uitkering :D When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoppatee, het hele huis ruikt al een uur of drie naar de hachee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Laat me raden. Je hebt ook een 5 kilo zak ui bij de lidl gekocht? 3x raden wat hier nu op het gas staat te pruttelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |