|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kilo kipgyros in de aanbieding bij de Aldi [totaal onbekend met het vlees daar]. Ben altijd heel erg bang dat je er een kilo ingooit, en uiteindelijk 600 gram uit haalt. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Gisteren voorgekruide aardappels gebakken. Dat was de laatste keer. Tering, wat een hap zout in de bek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik eet al n flinke tijd zoutloos (althans geen zout of sojasaus etc toegevoegd) dan wel met heel weinig zout toegevoegd, als je dan wel eens in n Chinees restaurant eet, of iets voorverpakts pfffff niet normaal meer man. Gelukkig komt t zelden voor. Probeer ons dochtertje ook zo vrij mogelijk te waren van zout te rommel When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Valt wel mee hoor. Wel tussendoor even een keer het vocht afgieten. Althans, dat doe ik. Dalijk eens bedenken wat ik straks ga koken. |
|
quote: Dan is het dus volgespoten met water om meer gewicht te krijgen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Precies. Kortom, het lijkt goedkoop maar is het niet. |
|
Snaack let op de kleintjes. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik kan anders prima voor mezelf opkomen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hee een boze Wim, dat we dat nog eens mee mogen maken. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Was maar slap gelul. Ik ben niet zo gauw boos. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik had vroeger nog wel eens een uitspattinkje.. maar over het algemeen ook niet meer, goed kunnen relativeren helpt. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 22-01-2018 13:55] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Psies. Zonde van je energie, koken van woede. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
LEUGENS BEKKEN DICHT!! |
|
Laat je maar gaan, snaacksel. Loop maar leeg, hoor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik las snacksel |
|
Snaack, snack, wat scheelt het. https://www.okokorecepten.nl/recept/kip-gevogelte/kipfilet/kipfilet-piri-piririjst Willekeurig op het net gezocht, want we barsten van de kipfilet in de vriezer. Kip al gebakken, nu de rest, ben benieuwd! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Laat het resultaat ff weten. Ik denk dat de kip behoorlijk droog wordt. Persoonlijk zou ik hiervoor eerder kippendij gebruiken. Daar zit meer vet aan en blijft dus malser. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb pas dij gebruikt in een stoofschotel. Het was zo droog als de kont van Sinterklaas. Vermoedelijk te gaar geworden, dij is erg dun dus snel door en door warm. Ik denk dat ik die piri piri zou maken met poten, met vel, en als ze gaar zijn ze even crispen onder de grill of op de bbq. En ook niet alleen met rode pepers, althans. Ik neem aan dat het HEET moet zijn. Er zit al genoeg paprika in. |
|
Njah, in het recept staat kip bruinbakken. Dan issie al gaar en gaat vervolgens nog eens 45 min in de oven.. Sowieso omslachtig allemaal. Die oven voegt weinig toe. Groenteprut maken. Bouillon erbij en rijst erbij. Kwartiertje laten prutten. Kip snel bruinbakken en erbij. Eten maar. Voor stoof gebruik ik sowieso liever sukade- of riblap. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-02-2018 19:01] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat bruinbakken is zo gebeurd, maar of hij dan al gaar is... Was iig heerlijk, totaal niet droog. Komt natuurlijk ook omdat de kipfilet zo goed als onder de bouillon en groenteprut zat. Maar zoals XXL al zegt net, zo kan het volgens mij ook prima. Wel iets minder rode peper de volgende keer. Ik had er 4 gedaan, met zaadjes en al (het recept door twee gedeeld, want we zijn hier met z'n 2'en). Te heet naar onze zin. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ugh net iets teveel rode uit in de gehakbal gegooid. Scheetjes links en rechts. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
https://www.trouw.nl/opinie/voor-we-ons-massaal-tot-het-vegetarisme-bekeren-is-nog-genoeg-vlees-te-benutten~aa44f551/?google_editors_picks=true Zit gewoon tussen de oren. Ik ben gek op orgaanvlees, hersens maar ook insectenvlees. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gisteren nog restje zelf gemaakte spanakopita en gebakken krieltjes. Vandaag gebakken rijst, omelet en Chinese spitskool. Morgen gnocchi met een hele kip uit de oven. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Niet tussen de oren, enkel tussen jouw vingers, die online artikelen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |