|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: W'rom niet? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Harder uit je giechel meuren dan een junk. |
|
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst van die mama mia's op heb. Waren dat echt van die meursticks ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kaas en paprikasmaak, lees ik nu. En ja, die dingen meuren echt! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als je oprecht mensen wil beledigen. |
|
Ja, die bestaan ook al erg lang. Maar niet te vreten, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die meuren volgens mij harder dan mama mia's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ga steeds meer terug naar gewone zoute chips ipv al die rare smaken. 1 Guilty Pleasure haal ik soms nog wel: Bolognese. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gadver, zoute chips. Het 'minste' is toch wel paprika chips. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voorheen hadden ze hier crackito chips. Heel erg goedkoop, maar wel lekker. |
|
Gewone paprika chips en paprika frietsticks ftw! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gewoon zout. En dan lekker dippen. In knoflooksaus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Iemand ooit zelf chips gemaakt? Van aardappelschillen bijvoorbeeld? |
|
Ik schil mijn aardappelen nooit maar eet ze met schil. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ongekookt, natuurlijk. Only fiësta dipsaus is real. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Schennis! |
|
Ja, die vind ik ook erg lekker, maar die lust mijn eega niet. Dus fiësta ftw. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Paté als sausje. :') Smeer dan gewoon paté op je chips. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Daar is chips te breekbaar voor. |
|
Dan prak je het gewoon door elkaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, dat zal wel lekker smaken. Van 100 gram van die troep is 37 gram suiker en 10 gram zout. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Zo. Buikje vol en voor morgen zelfs nog genoeg Pörkölt over om er nog een keer van te eten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Chinese hotpot met varkenshersentjes enzo When your people matter, menstrual health matters |
|
Pörkölt, 11 recepten voor de beroemde Hongaarse stoofpot, met rundvlees, varken kip, maagjes, pens, paddenstoelen, everzwijn en vis. Ok... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |