|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed idee, had nog niet aan kokos gedacht! Thnx Eikel |
|
@AG: Uh het is alle drie kokosyoghurt of mis ik hier iets? Ok de ingrediënten: De Appie Hein: 97% kokosmelk, tapiocazetmeel, yoghurtcultuur. Jumbo: 97% kokosmelk, gemodificeerd maïszetmeel, verdikkingsmiddel: E407, yoghurtculturen Alpro: water, gepelde sojabonen (10,3%), kokosnootmelk (4,3%) (kokosroom, water), suiker, tricalciumcitraat, zuurteregelaars (natriumcitraat, citroenzuur), stabilisator (pectine), natuurlijk aroma, zeezout, vitaminen (B12, D2), antioxidanten (tocoferolrijke extracten, vetzuuresters van ascorbinezuur), yoghurtculturen / -fermenten (S. thermophilus, L. bulgaricus). Kan sporen van noten (geen pindanoten) bevatten. Dan zijn die eerste twee toch een veel betere keuze lijkt mij. Is bijna 100% puur kokos, alleen wat voor de verdikking erbij. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 28-01-2020 13:26] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Die derde is dus heel anders. Ik dacht de tweede ook, maar ik had het verkeerde product te pakken bij Jumbo, sorry! Eerste twee lijken inderdaad op elkaar quote: Ik denk niet dat soja+kokos inherent slechter is dan kokos. Spul wat er verder bij gestopt wordt is in beide gevallen volgens mij niets mis mee. Inderdaad, bij Alpro een stuk meer (in aantal, in volume weet ik niet), maar niet echt spannende dingen, toch? Dat een lijst ingrediënten lang is, maakt het nog niet verkeerd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wacht maar tot je autisme ontwikkelt door al die ingrediënten die je grootmoeder niet zou herkennen. |
|
Goed punt! Ik wacht Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hoeft niet per se nee maar als iets onder een bepaalde naam wordt verkocht en er zit maar een fractie van in en de rest is voornamelijk water en suiker met allerlei hulpstoffen die zorgen voor kleur en substantie, nee dat laat ik liever liggen. Amandelmelk is daar ook een mooi voorbeeld van, meestal iets van 2% amandelen, de rest water, suiker en een hoop E nummers. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: De naam van het Alpro-ding is hier "Mild en Creamy", hun yoghurt-alternatief op basis van soja. Een van de varianten is die met kokosnoot, die je hier ook laat zien. Ik zie de misleiding niet Water vind ik dan niet zo'n sterke factor 'tegen' iets wat een 'drank' is, zoals amandelmelk. Als zo iets niet uit 90-95% uit water bestaat noem je het al snel geen drank meer en een hoop E-nummers zegt a priori ook niets. Wel met je eens dat er inderdaad producten zijn waarbij wat wel zo is, en dat er stomme amandelmelk is [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-01-2020 14:02] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ik ga eens op zoek naar die Kokosyoghurt, klinkt goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hebben de mensen hier dan allemaal een lactose intolerantie? Of is het meer het verkomen van zulks? Ik at vaker yoghurt met een kapotgesneden appel. Nu granola, maar als yoghurt niet ok is moet ik wel een ander vessel hebben. Is 2-3 keer yoghurt per week ook slecht? Wat is een zilte aardappel precies? Moet daar nog zout op of smaakt het zo ook goed? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Laten we het een groeiende afkeer voor dierlijke produkten noemen. Die yoghurt is alleen slecht mbt CO2 uitstoot, waterverbruik en leefomstandigheden van koetjeboe, dat soort dingen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-01-2020 17:47] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nouja het spul heet Mild & Creamy Coconut met een mooie kokosnoot op de verpakking. En dat spul zit er dus nauwelijks in. quote: Nee ok maar je kunt je dan wel afvragen wat je dan eigenlijk aan het drinken bent, geen amandelmelk iig. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: jij weet echt veel zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben net begonnen met karnemelk drinken. Heel koud, graag. Mmmmm. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Of jij heel weinig waardoor het lijkt alsof ik echt veel weet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Gewone karnemelk of boerenkarnemelk? Die laatste is meestal wat zachter van smaak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: het is bijna een echt snedige reactie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
je vergeet [/F] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Yoghurt kan je niet in snedes snijden. #vadergrappen Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Niet? Ook niet als je van die dikke yoghurt hebt zoals Griekse? #bewust onnozel doen Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
#hashisbeterdanwiet Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Niet! Zelfgedingeste wiet is natuurlijk superieur! Het was biologische karnemelk van de aldi. Maar dat was omdat mijn eega zei dat de gewone van de aldi niet lekker was. Deze was lekker. Wat nou zacht? Keiharde karnemelk in je muil! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-01-2020 16:27] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Met pak en al zeker? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-01-2020 16:39] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zoek een nieuwe hummus voertuig als alternatief voor reepjes wortel. Liefst gezond en goedkoop. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |